abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:49:13 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55288949
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Laat Brian en Amanda ook maar eens werken voor de 2 miljoen + villa, ze hebben al minimaal 8 maanden niets noemenswaardig gedaan.
Daar blijf ik ook op hopen, alleen verwacht ik het niet meer te zien gebeuren. En of Huub nu wel of niet tegen Lieke speelt; ik ben bang dat de uitzendingen toch wel gevuld blijven met hun ruzies en met Amanda's en Brian's ijzersterke relaasie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55288988
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
en ze doet net of hij melaats is wat een kreng zeg Huub moet haar negeren en in dur sop gaar laten koken dat kreng
pi_55289001
pi_55289041
quote:

[..]Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
Lieke is al een tijd tégen Huub aan het spelen, zonder dat hij dat in de gaten heeft.
Hij hoopt nog steeds dat ze samen verder kunnen in het spel als vrienden.. maar Lieke stelt die beslissing keer op keer uit. Ze moet nog van alles 'plaatsen' en heeft tijd nodig.. ondertussen maakt ze Huub zwart bij iedereen die het wil horen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:53:58 #105
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55289043
Heeft Amanda haar kroontje al weer op?
Ons prinsesje moet er toch wel piekfijn uitzien op haar partijtje?
Wanneer begint het koekhappen en zakdoekje leggen?
be nice or go away
pi_55289054
Weetje , ik hing in een coffoeeshop weetje en opeens loop ik hier weetje .
pi_55289057
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef Oma1 het volgende:

[..]

en ze doet net of hij melaats is wat een kreng zeg Huub moet haar negeren en in dur sop gaar laten koken dat kreng
Kon Huub dat maar En Lieke weet dat Huub zo in elkaar zit en behandelt hem daarom als een stuk stront.
Ik hoop echt dat Huub terugkomt en zijn gevoel opzij kan zetten, game on
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55289094
al een straf op zich dat je alleen de Telegraaf te lezen krijgt.
pi_55289098
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:49 schreef Copycat het volgende:
En of Huub nu wel of niet tegen Lieke speelt;
Oh, ik denk wel dat ze tegen elkaar gaan spelen hoor. Na 1,5 jaar is DGK zo voorspelbaar geworden wat de scripts betreft.

Huub komt terug van z`n 8 uur waar ie zogenaamd gezien heeft wat Lieke allemaal achter z`n rug om gedaan heeft (over Brian en Amanda heeft ie geen negatieve dingen gehoord, zogenaamd) en zal dus alle afspraken met Lieke opzeggen, en zal vervolgens alles wat onder de dekens besproken is openbaar maken. Daar kan je weer 4 weken zendtijd mee vullen. En tegen die tijd heb je dan een 4-2 situatie (HJ tegen BAL+nieuwe miljonair). En als de ruzie tussen Huub en Lieke optimaal uitgemolken is door de redaktie (het vertrek rond Sylvia en Eric was ook al 3-4 weken vantevoren bekend) zal Huub een stemming voor Lieke aanvragen, waarop Brian en Amanda haar laten vallen en Lieke exit is.

De finale zal worden: Brian en Amanda + (Huub of Jaap)
pi_55289102
plaatjeskrant voor ongeletterd Nederland
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:58:16 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55289132
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:
Oh, ik denk wel dat ze tegen elkaar gaan spelen hoor. Na 1,5 jaar is DGK zo voorspelbaar geworden wat de scripts betreft.

Huub komt terug van z`n 8 uur waar ie zogenaamd gezien heeft wat Lieke allemaal achter z`n rug om gedaan heeft (over Brian en Amanda heeft ie geen negatieve dingen gehoord, zogenaamd) en zal dus alle afspraken met Lieke opzeggen, en zal vervolgens alles wat onder de dekens besproken is openbaar maken. Daar kan je weer 4 weken zendtijd mee vullen. En tegen die tijd heb je dan een 4-2 situatie (HJ tegen BAL+nieuwe miljonair). En als de ruzie tussen Huub en Lieke optimaal uitgemolken is door de redaktie (het vertrek rond Sylvia en Eric was ook al 3-4 weken vantevoren bekend) zal Huub een stemming voor Lieke aanvragen, waarop Brian en Amanda haar laten vallen en Lieke exit is.

Komt op mij over als een zeer geloofwaardig script.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55289154
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:53 schreef Clank het volgende:

[..]

Lieke is al een tijd tégen Huub aan het spelen, zonder dat hij dat in de gaten heeft.
Hij hoopt nog steeds dat ze samen verder kunnen in het spel als vrienden.. maar Lieke stelt die beslissing keer op keer uit. Ze moet nog van alles 'plaatsen' en heeft tijd nodig.. ondertussen maakt ze Huub zwart bij iedereen die het wil horen.
Ik wacht nog steeds op de dag dat alle ballen op Brian en Amanda gaan, maar ben bang dat dat valse hoop is. Die popi-poll heeft ongeacht de uitkomst weinig invloed op de gang van zaken daar, die contactpunten zeggen niets, dat blijkt wel uit de hoeveelheid die Brian nog heeft, wat nooit kan kloppen.
pi_55289158
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:

[..]

.............................
Dat zou raar zijn tenzij ze een bijzonder finale systeem hebben, anders kunnen ze er Huub of Jaap zo uitfloepen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:00:57 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55289173
Het ging over het briefje wat Lieke geschreven had en de oorbellen.
Die kon Huub aan zijn exen geven, had Lieke gezegd, vertellen de dames.
het water roept
pi_55289209
Huub heeft de namen van de hoge piefen genoemt.
Zoooo zegt Brian
het water roept
pi_55289215
pi_55289220
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Varen het volgende:
De dames van de dans vertellen waardoor de discussie tussen Huub en Lieke begon.
Dan zie je maar weer dat Lieke ook gewoon aan het uitlokken is.
Jammer dat Huub Lieke niet kan negeren.
Goedemorgen :W
pi_55289224
quote:
De dames van de dans vertellen waardoor de discussie tussen Huub en Lieke begon.
Wat een schatje is Lieke toch hè..
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:04:27 #120
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55289239
quote:
Bijzonder aardig van Lieke

Het laat zien dat ze een gevoelsmens is...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55289253
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:00 schreef Margo37 het volgende:
Dat zou raar zijn tenzij ze een bijzonder finale systeem hebben, anders kunnen ze er Huub of Jaap zo uitfloepen.
Dat MOETEN ze wel hebben. Er zit namelijk een heel erg domme fout in het DGK systeem.

Om iemand weg te kunnen stemmen heb je een meerderheid van stemmen nodig, wat onmogelijk is bij 2 personen. Dus als er nog maar 2 personen over zijn dan vervallen alle ontslagrondes en blijf je tot in de eeuwigheid doorgaan tenzij er iemand vrijwillig opstapt. Als er 3 personen over zijn kan je in principe een laatste ontslagronde houden, maar je weet dan vantevoren wie van de 3 weg zal gaan, dus er is geen enkele spanning. Sterker nog, de 4 weken voor de ontslagronde zullen mega-saai worden, want je weet wie er weg zal gaan dus het wordt onmogelijk om dan nog tv te maken.

Dus de enige methode om een fatsoenlijk einde aan het programma te maken is wanneer er nog maar 3 personen over zijn (een soort finale dus).
pi_55289275
quote:

[..]

Kom op zeg Lieke doet niets anders dan lasteren tegen Huub, zelfs tegen zijn grootste vijand.
edt verkeerd begrepen, ik heb Huub ook wel eens naarr Brain horen praten over Lieke van daar de reactie, maar het ging over Lieke.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55289300
quote:
Dan zie je maar weer dat Lieke ook gewoon aan het uitlokken is.

Wat een schatje is Lieke toch hè..

Bijzonder aardig van Lieke
Eerst maar eens afwachten OF dat verhaal van die oorbellen wel klopt. Na 1,5 jaar moet het toch duidelijk zijn dat iedereen die daar binnenkomt instructies krijgt? Het zal niet de eerste keer zijn dat er onzin verteld wordt daar...
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:07:37 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55289303
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de namen van de hoge piefen genoemt.
Zoooo zegt Brian
Alles wat Huub doet word negatief geanaliseerd door Brian. But what else is new.
[quote]Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef maril het volgende:

[..]

Dat doet hij allen om de streams, tis niet voor niets dat de mensen zich tegen Lieke gaan keren(dat is voor mij al een reden om voor Lieke te zijn, vw die onrecht)
[/quote

Van dat briefje en die oorbellen is waar hoor, als je de cossen terug leest, zie je dat er vanacht ook over geschreven is. ]
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')