Zou wel leuk zijn als Nena kwam, alleen al om Brian te zien kronkelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:57 schreef AnTjUh het volgende:
dus Nena komt niet op amanda dr verjaardag?????
nou......................................................
En zelfs dat niet meer, want het moest gewoon hoe Lieke het wou, en zo gebeurde t ook en anders ging ze janken en hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, sinds zij een stel waren mocht Huub niks meer, ze heeft hem vleugellam gemaakt, jammer hoor. Ik vind het een leuke meid, de leukste en fatsoenlijkste daar, maar ze heeft Huub ernstig verzwakt ipv versterkt. Hij moet steeds compromissen sluiten nu, voor die tijd deed hij dat niet.
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Al die flauwekul van Lieke komt mij veel te echt over om gestuurd te zijn. Die machtsstrijd, dat triomfantelijke dat ze hem nu aan het lijntje houdt, het past helemaal bij haar.
Nee, niet per se geacteerd. Lieke kan zichzelf veel wijsmaken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.
zei ze dat echt???????????????????????????????quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
Zei ze dat echt.........quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zei ze dat echt???????????????????????????????
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.quote:
nee ff zonder dollen amanda lijkt mij om te zien toch echt veel ouder dan 20 en ik kan me voorstellen dat mams zich versprak.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
Pestkop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
dat niet maar wel een springkussen en een ballenbakquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
dat meen je toch niet echt he............quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |