Wat voor verschrikkelijks gooide Huub dan op tafel?? 'k Heb alleen meegekregen dat hij twee meiden heeft gezoend?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Ik had alles wat ik van hem gekregen had op zijn bed gegooid...zou nooit meer één woord met hem spreken na wat hij allemaal op tafel gooide toen hij terugkwam van zijn optreden...ik zou iemand zulk gedrag niet vergeven
Jij gaat er dus van uit dat het Lieke het zelf heeft uitgemaakt. Ik denk nog steeds dat Flens hier opdracht toe heeft gegeven om Huub dat hok uit te werken. Ze heult zelfs met haar grootste vijand Brian, dat komt op mij behoorlijk ongeloofwaardig over.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij komt alleen maar naar boven hoe ontzettend stom Lieke bezig is geweest door haar voet op de rem te zetten. Mensen vonden Huub en Lieke een leuk stel. Alle fanpost en cadeautjes die ze dagelijks kregen, de sympathiebetuigingen... allemaal weg dankzij haar machtsstrijd.
Ja, dat is echt een geval van eigen glazen ingooien, ze heeft veel sympathie verspeeld, is te zien aan de poll ook. Niet dat die poll ook maar énige betekenis heeft maar het geeft wel aan dat velen genoeg van haar hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij komt alleen maar naar boven hoe ontzettend stom Lieke bezig is geweest door haar voet op de rem te zetten. Mensen vonden Huub en Lieke een leuk stel. Alle fanpost en cadeautjes die ze dagelijks kregen, de sympathiebetuigingen... allemaal weg dankzij haar machtsstrijd.
Kom op zeg, kwam van 2 kanten... niet alelen Huub is fout bezig...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Ik had alles wat ik van hem gekregen had op zijn bed gegooid...zou nooit meer één woord met hem spreken na wat hij allemaal op tafel gooide toen hij terugkwam van zijn optreden...ik zou iemand zulk gedrag niet vergeven
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Kom op zeg, kwam van 2 kanten... niet alelen Huub is fout bezig...
Daarnaast weet ze precies hoe ze Huub over de zeik kan krijgen, en vooral na dat niet feliciteren, dat doet hem pijn en als die gaat drinken komt dat 10x zo sterk eruit.
Om dan spullen terug te geven met een achterlijk briefje erbij is gewoon bullshit, want zij die zichzelf de kooi ingeneukt heeft weet héel goed dat Huub die oorbellen gegeven heeft omdat ie gek op der was (en is), omdan n te doen alsof hij ze met andere redenen te geven slaat nergens op en ook erg logisch dat ie dan kwaad is.
Huub is idd vanaf het begin duidelijk geweest over zijn kijk op de kooi, en niet te vergeten over zijn kijk op relaties en het 'trouw' blijven daarin.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.
Zelfs voordat ze dat hok inging heeft ze gezegd dat ze nooit op een man als Huub zou vallen omdat hij niet monogaam is en dan nu aankomen met deze BS, hou toch op. Lieke mag wat mij betreft opzouten en wel heel snel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..komt bij dat Huub vanaf het begin duidelijk is geweest t.o.v. Lieke, de Kooi ging voor álles, dus dan moet ze nu niet zeuren.
Ja, vind ik ook, sinds zij een stel waren mocht Huub niks meer, ze heeft hem vleugellam gemaakt, jammer hoor. Ik vind het een leuke meid, de leukste en fatsoenlijkste daar, maar ze heeft Huub ernstig verzwakt ipv versterkt. Hij moet steeds compromissen sluiten nu, voor die tijd deed hij dat niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub is idd vanaf het begin duidelijk geweest over zijn kijk op de kooi, en niet te vergeten over zijn kijk op relaties en het 'trouw' blijven daarin.
En ondertussen is Huub niks meer, de Kooi saai, en hij is haar zo trouw als een hondje gebleven.
Lieke heeft Huub en de Kooi verpest, Exit.
Al die flauwekul van Lieke komt mij veel te echt over om gestuurd te zijn. Die machtsstrijd, dat triomfantelijke dat ze hem nu aan het lijntje houdt, het past helemaal bij haar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gaat er dus van uit dat het Lieke het zelf heeft uitgemaakt. Ik denk nog steeds dat Flens hier opdracht toe heeft gegeven om Huub dat hok uit te werken. Ze heult zelfs met haar grootste vijand Brian, dat komt op mij behoorlijk ongeloofwaardig over.
Zou wel leuk zijn als Nena kwam, alleen al om Brian te zien kronkelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:57 schreef AnTjUh het volgende:
dus Nena komt niet op amanda dr verjaardag?????
nou......................................................
En zelfs dat niet meer, want het moest gewoon hoe Lieke het wou, en zo gebeurde t ook en anders ging ze janken en hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, sinds zij een stel waren mocht Huub niks meer, ze heeft hem vleugellam gemaakt, jammer hoor. Ik vind het een leuke meid, de leukste en fatsoenlijkste daar, maar ze heeft Huub ernstig verzwakt ipv versterkt. Hij moet steeds compromissen sluiten nu, voor die tijd deed hij dat niet.
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Al die flauwekul van Lieke komt mij veel te echt over om gestuurd te zijn. Die machtsstrijd, dat triomfantelijke dat ze hem nu aan het lijntje houdt, het past helemaal bij haar.
Nee, niet per se geacteerd. Lieke kan zichzelf veel wijsmaken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat, voordat al die ellende tussen Huub en Lieke is ontstaan, Lieke geacteerd heeft. Ik kan het zomaar geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |