zei ze dat echt???????????????????????????????quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
Zei ze dat echt.........quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zei ze dat echt???????????????????????????????
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.quote:
nee ff zonder dollen amanda lijkt mij om te zien toch echt veel ouder dan 20 en ik kan me voorstellen dat mams zich versprak.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
Pestkop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
nee helaas, ze zei niks over de leeftijd of geboortejaar. zat ik speciaal naar te luisteren.
dat niet maar wel een springkussen en een ballenbakquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Is er al een ijsbaan met Disneyfiguren in de paardenbak?
dat meen je toch niet echt he............quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, het plan van Naad en Brian.......
Brian en Naad hebben dit serieus besproken. Ik heb in een deuk gelegen, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat meen je toch niet echt he............
WAT IS DAT TOCH MET JULLIE VANMIDDAG![]()
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Heeft Amanda contactpunten in de pot gegooid? Brian vraagt of ze dat gedaan heeft en Amanda zei dat ze het gedaan heeft
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?
Dat kan kloppen, ze hebben ceepees t.w.v. 50.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |