Ze kunnen putten uit nooit-uitdrogende bronnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil Danielle een uur langer laten blijven. Dat kost dus 150 ceepees, CC van Mandana 50 ceepees, totaal 200. Alles is dus weer op, die hebben ze namelijk verdient in de PoPo......oh nee, ze hebben er nog 610.
Ach, je weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:02 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens mij is het weer zover .......huubhaatdag. Ik vraag me af wie er nog te haten valt als huub er niet meer is
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je weet wie het zegt.![]()
Zelfs een roze bodypacking voor Amanda, hoe schattig.
[ afbeelding ]
Ze kan beter eens een keertje flink afgeschrobd worden, vind het een vies vrouwtjequote:Op zaterdag 15 december 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je weet wie het zegt.![]()
Zelfs een roze bodypacking voor Amanda, hoe schattig.
[ afbeelding ]
Echt een smerig kindquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kan beter eens een keertje flink afgeschrobd worden, vind het een vies vrouwtje
Nee, Lieke heeft op papier gezet dat wanneer Huub dacht dat ze niet integer was, dat hij dan ook maar de oorbellen die hij haar ooit heeft gegeven terug moest nemen. En die lagen op zijn kussen, naast dat briefje.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft opgeschreven wat Huub vanacht heeft gezegd. Iets met makkelijk scoren, groot ego en over de PP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |