Brian en Naad hebben dit serieus besproken. Ik heb in een deuk gelegen, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat meen je toch niet echt he............
WAT IS DAT TOCH MET JULLIE VANMIDDAG![]()
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Heeft Amanda contactpunten in de pot gegooid? Brian vraagt of ze dat gedaan heeft en Amanda zei dat ze het gedaan heeft
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet zien doen, jij wel?
Dat kan kloppen, ze hebben ceepees t.w.v. 50.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ze maakte wel zo'n gebaar, alsof ze iets van tafel oppakte en het in de pot gooide. Maar het klonk alsof het maar 1 munt was, je hoorde verder niets rammelen.
Is toch eigenlijk zielig als je zogenaamde vriendje een telefoontje van je moeder voor je verjaardag moet regelen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het super cool dat mama gebeld heeft en dat Brian het geregeld heeft.
Amanda huilt
Amanda heeft de afgelopen week al heel veel post en kadootjes ontvangen, dat manipulerende kutwijf Flens zal voor vandaag ook wel weer zorgen voor het een en ander.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:30 schreef Marieke_B het volgende:
Ooookeeee
en wanneer komt de post voor Amanda? ben benieuwd hoeveel dat zal zijn...ook zo'n wagentje vol als bij Lieke?
en hoe laat komt de visite voor Brian?
das gewoon verschrikkelijk! hartverscheurend! iig als het niet over amanda gingquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk zielig als je zogenaamde vriendje een telefoontje van je moeder voor je verjaardag moet regelen?
Ik dacht het al, ze was al 24 en is dus 25 geworden!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef Guuskeee het volgende:
mamanda: gefeliciteerd met je 25e verjaardag
Dat is niet gezegd, ff verder lezen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht het al, ze was al 24 en is dus 25 geworden!
Got it, dan toch geworden 24quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, ff verder lezen.
Ligt het aan mij of verschuift de pruik echt?quote:
Deed hij waarschijnlijk om aan haar aan te geven dat hij precies weet hoe Lieke over hem is bezig geweest. Leuke truc, die rolletjes omdraaienquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmorgen om een uur of 5 gaf Huub in z'n dronkenschap overigens aan dat hij Lieke onterecht zat zwart te maken en gaf hij ruiterlijk toe dat hij min of meer een loser was. "Waarom hij dan zat te verdraaien en te liegen" vroeg Lieke. Z'n antwoord was dat hij zo gemakkelijk kon scoren voor de streamers en goedkoop z'n ego hoog kon houden. Dat was even na het moment dat Lieke hem de oorbellen terug had gegeven. Lieke bedankte hem daarna voor het feit dat hij één keer eerlijk was tegen haar.
Dat doen die kleine beestjes eronder Cc, die lopen straks met pruik en al wegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of verschuift de pruik echt?
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk om aan haar aan te geven dat hij precies weet hoe Lieke over hem is bezig geweest. Leuke truc, die rolletjes omdraaien
Toch scherp van hem om haar een spiegel voor te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.
Huub is ook eerlijk als hij niet dronken is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon heel even eerlijk in zijn totale dronkenschap.
Wat is Brian toch een strateeg en allemaal zelf bedacht........quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:52 schreef Varen het volgende:
Brian was de manager. Jaap heeft ook wel een afkeer naar Huub en Lieke. Jaap ziet Lieke graag vertrekken, hij blijft dan over met Huub
Dat denk je maar.......Je kunt hem per dag meerdere keren betrappen op het feit dat hij zichzelf tegenspreekt. Je moet alleen wel een beetje oplettenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is ook eerlijk als hij niet dronken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |