Die gaat echt niet weg....hij speelt gewoon weer een spelletje...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef rooie3 het volgende:
Ben bang dat Huub echt weg wil.Dat kan nog knallen worden vannacht.
Mag ie ook een keer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef neehe het volgende:
En Huub gaat weer zeiken en zeuren, hoe oud is hij nou, 14 ?
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een volwassen bijdrage aan dit topic haha..
Ook een keer ???quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ie ook een keer?![]()
Lieke is de hele avond al de zure pruim aan het uithangen.
Ben benieuwd wat er in de planning staat voor oud en nieuw, kan bijna niet anders dan dat er dan wat staat te gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Alles op een voor Huub als het maar Huub is ! Dat is hoe Huub denkt !quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.
Lieke dan niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Ook een keer ???
Hij doet niet anders.
Lieke weer walgelijk, juffie zuursletquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef PeterNB het volgende:
voor de niet-streamers: (audiostukje van ruzie)
http://www.evilshare.com/7da93d8c-fbf2-102a-8573-00a0c993e9d6
Nou ik heb liever een zuur ventje als vriendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke weer walgelijk, juffie zuurslet
Wa's da?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Maar dat is dus niet wat hij gaat doen.. dan gaat hij nog liever naar huis!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:17 schreef noucky het volgende:
En nu zegt hij dat hij Lieke gigantisch kapot wil KAN maken en naar het Riagg wenst.
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Huub kan stomweg totaal niet omgaan met afwijzing, dat blijkt nu wel weer.
Wat moet Hedda het moeilijk hebben gehad.
Maar iedereen zit de laatste dagen wel Lieke af te zeiken, nu is het de beurt aan Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke dan niet?![]()
Er zijn meer overeenkomsten tussen Huub en Lieke dan verschillen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef schatje het volgende:
Laat hem maar lekker tegen Lieke spelen.
De hele tijd als een hondje achter haar aanlopen is triest.
Ja en daarom heeft ie haar waarschijnlijk ook ooit geslagen !quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
De miljonairs moesten gisteravond met z'n allen in het kantoor. Een gesprek met de Febo dat ze televisie moeten gaan leveren. Kwamen terug met oliebollen.quote:
Hij gaat niet naar huis.......never nooit niet. Gewoon een uitspraak om de streamers een beetje op te fokken. Morgen komt hij terug met een bla bla verhaal dat hij zoooooo populair is en dat iedereen zegt dat hij het spel af moet maken. M.a.w. hij offert zich wel op....voor het goede doelquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet wat hij gaat doen.. dan gaat hij nog liever naar huis!
Geen idee wat het oliebollen-akkoord is. Gisteren zaten ze met z'n allen in het kantoor, wij kregen Luc en Selene in beeld. Uiteindelijk kwamen ze terug, Japio met een schaal oliebollen. En vanaf dat moment hebben ze het iedere keer over het oliebollen-akkoord.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De miljonairs moesten gisteravond met z'n allen in het kantoor. Een gesprek met de Febo dat ze televisie moeten gaan leveren. Kwamen terug met oliebollen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het oliebollen-akkoord is. Gisteren zaten ze met z'n allen in het kantoor, wij kregen Luc en Selene in beeld. Uiteindelijk kwamen ze terug, Japio met een schaal oliebollen. En vanaf dat moment hebben ze het iedere keer over het oliebollen-akkoord.
Veelzeggend jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef rooie3 het volgende:
Haha hele avond was saai.Zag je de Huubhaters ook niet.
Heeft hij zijn 24 uur nu aangevraagd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
Amanda zit te lallen.
Elke keer als Huub geen grip krijgt op Lieke, dreigt hij 24 uur aan te vragen.
Voor het programma is het natuurlijk ook een leuke clifhanger als de beelden van zijn verlof eindigen met "gaat hij nog wel terug naar de villa?"
Dus ik denk wel dat het hokje het wel een mooi script vindt.
zo zag ik het ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt in eerste instantie dat alles wat in het interview waar is.
Later zegt ze pas dat het in een andere context gezegd is..
Dat Huub om duidelijkheid vraagt vind ik niet zó raar.
Het antwoord van Lieke : "Je bent zo dronken dat je morgen niet eens meer weet wat je vanavond hebt gezegd"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef chufi het volgende:
Huub wil een gesprek met Lieke.
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Huub is dus feitelijk pissig over de situatie die zou ontstaan als Lieke en hij tegenover elkaar zouden staan in de finale... en hij verwijt haar dus dat ze dan voor de winst gaat en niet braaf opzij stapt om Herr Huub met de jackpot te laten weglopen?!
Hoezo Huub?? Zou jij haar wel met de winst laten wegwandelen?? Zou je haar laten meedelen in de winst als jij zou winnen?? Als je dat zou doen dan zou je gek zijn als je haar niet voor de jackpot zou laten gaan, want jouw jackpot is (ondanks het feit dat je er 5 maanden langer inzit) waarschijnlijk een stuk lager door al die "boetes"
Het ging om de uiteindelijke keuze in de finale.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.
Kutwijf klinkt inderdaad dan al een stuk volwassenerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef PeterNB het volgende:
Klerehoer - Teringhoer...... GEWELDIG VOLWASSEN Huub !!
klopt wel wat huub zegtquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef PeterNB het volgende:
Klerehoer - Teringhoer...... GEWELDIG VOLWASSEN Huub !!
Ik neem aan dat het interview niet helemaal over de finale ging, maar de vraag waar Huub over valt gaat volgens mij wel over de finale... maar ik heb het interview niet gelezen, ik baseer het op wat ik zie:quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub valt zo over Lieke's uitspraak dat in de finale de keuze "Winst of Liefde" het "Winst" zal worden. Volgens mij heeft Huub zelf nooit anders geroepen, voor de Villa zou hij zelfs z'n moeder verkopen ......
In zo"n toestand moet ze gewoon weglopen, elke jkkeer als Huub naar buiten gaat om op te treden zuipt hij zichzelf moed in, de lul.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef Clank het volgende:
Huub wil nog met Lieke praten.. ben benieuwd of het mevroi gelegen komt.
Als Huub gedronken heeft is het nu eenmaal een vervelend klein kind.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:27 schreef grazygirl het volgende:
pfff wat een gezeik iedere keer over huub en drank, kijk eens rond in de kroeg wat een gozer van die leeftijd gemiddeld in een weekend wegtankt.
Lieke is nu al weken aan het zuigen en zeiken, optiefen met die muts
52%, toch echt een stijgingquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:31 schreef riri het volgende:
Huub verdient het na vanavond nooit meer om te winnen.....
wat is hij gezakt
Doewiequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
Dat geknipper met die ogen van Lieke....
was cru, maar moest er wel even hardop om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:31 schreef Clank het volgende:
Huub: Let op je vingers schat straks snij je je
Lieke: Oh nu ben ik weer een schat.. straks was ik nog een teringhoer.
Huub: Oké... kijk uit straks snij je je teringhoer.
Juf Lieke, zwaait ze al met vingertjes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
Dat geknipper met die ogen van Lieke....
Hoe Brianiaans van Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer smijt Huub van kwaadheid heel bewust een glas kapot
Die vriendschap was ze al flink aan het afwerken, dus zal ze wel alleen voor de winst willen gaan in een ietwat vroeg stadiumquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Mn dochter wordt bijna 18 maar ziet er 20 jaar jonger uit !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
Het kind is 20 geworden: feli meid
[ afbeelding ]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef diedirk het volgende:
Uiteindelijk zal drank Huub de das omdoen
Brian deed dat nuchter... Huub is ladderzat en waarschijnlijk "niet verantwoordelijk voor z'n daden"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
En weer een glas stuk. Daar was toch een brief overgekomen nat dat glasschop incident van Brian. Stond er iets over sancties in?
Daar weet je alles van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.
Ze projecteert er flink op losquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke: Hij is niet boos op mij, maar op zichzelf
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Ik vind de discussie eigenlijk wel grappig.... als Huub blijft en hij stopt met drinken is dit alvast een voorproefje wat Lieke te wachten staat.
Nooitquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
Brrrrr ik vind Huub zo'n naar mannetje zoals die nu is.
Om de andere zin spreekt hij zichzelf tegen.
over 2 weken.over en uit!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een vieze, gore, misselijke, arrogante, over het paard getilde, agressieve kleine opdonder met een grote muil is het.
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Doe de kooi maar 2 dagen op slot dan zoeken we het ff op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!
Inderdaad, ze zag er voor mij ook erg sterk uit vanavond. Redelijk rustig en onbewogen. Het lijkt erop dat ze zichzelf herpakt heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.
Lieke has moved on... met een halve grijns hoort ze hem herhalen en herhalen. Ze is er klaar mee, en Huub blijft, precies als ze zegt "zwelgen in zelfmedelijden"
Op zn verjaardag ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...
Mooi Cadeautje voor hem, kan hij weer gewoon gaan werken voor zijn kost.quote:
Mwah, ik bedoelde eigenlijk meer in z'n pre-DGK periode.... toen hij sowieso nog ongelimiteerd zoopquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Die bodyguards moeten waarschijnlijk mee om het publiek tegen Huub te beschermen...
Doe maar 18 febquote:
Hij is heel duidelijk ja. Lieke niet, de ene keer staat haar persoonlijk geluk op de eerste plaats en niet de villa en de winst en de andere keer weer nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef maril het volgende:
Huub zegt dat zelf toch altijd, dat de kooi op de eerste plaats komt.
telefoons verkopen of bordenwasser in "de keuken van 1870"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Mooi Cadeautje voor hem, kan hij weer gewoon gaan werken voor zijn kost.
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...
Snap er niks meer van.Weet wel dat er gisteren is gepraat maar toch niet dat Huub weg moet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda hebben het nu ook al over het oliebollen akkoord ........
Ik heb geen streams maar als ik die onophoudelijke janksessies zie dan doet dat anders vermoeden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef noucky het volgende:
Waarom Huub niet tegen Lieke wil spelen is dat hij weet dat hij dan verliest, daarom verkiest hij de makkelijkste weg om voor de tijd te gaan moven. Lieke is ook veel sterker dan Huub en dat weet Huub.
Beetje stilquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Het is gewoon script opgedragen door de Febo. Amanda zal het ook wel doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Huubjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Je spiegelbeeld ????quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Dat zijn volgens mij dat ze actiever moeten zijn en dat er gesprekken plaats vinden die worden aangegeven door het hokje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda hebben het nu ook al over het oliebollen akkoord ........
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Sem Schilt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Uitspraak van Amanda : "Het hele oliebollen akkoord was toch 'Als je niet helemaal lekker bent, moet je toch levendig op TV komen'."quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
"ben je oliebollen of ben je echt?"
oliebollen betekent dus script?
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, die had ik al veel eerder ontmoet en ontwijk ik sindsdien zoveel mogelijk.quote:
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Clank het volgende:
[..]
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.
Voor Huub is Lieke echt wel heel speciaal.. maar hij voelt dit als een dolk in zijn rug dat ze de winst verkiest boven zijn vriendschap (we hebben het hier niet over een relatatie!!).
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
ze heeft idd veel praatjes voor een gastspeler
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik kan echt een klootzak zijn".
Je zal Lieke niet horen zeggen dat ze een trut is.
Lieke is een jaloers zuur kreng.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Lieke heult met de vijand, met recht een teringhoer. Hoe sneu kan je zijn.
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeeltequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
Ja, gedeeltelijk waar. Hij schermt daarmee om het te rechtaavrdigen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?
jawel dat zegt hij ook tegen lieke ( ik snap het wel dat zou ik zelf ook zeggen , zei hij letterlijk)quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.
dat ze geen reet in te brengen heeftquote:
+ 1quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef schatje het volgende:
Lieke is een jaloers zuur kreng.
Lieke, je bent kansloos.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Kinga het volgende:
Lieke knippert altijd extreem veel als ze zenuwachtig is...
Nogal een Briaanse manier om affectie te tonenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote afwezige (letterlijk en figuurlijk) : Japio !
Dat ze die niet ergens laten staan bij een tankstation is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:59 schreef Ziet het volgende:
daar komt luc weer
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 1
Ik hoop toch zo dat Huub morgen lekker wegblijft. Einde DGK, gelukkig.
Met zijn boodschappentasje....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
L2 komt ook weer terug
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeelte
Vriendschap en dus samenwerking, om het voor u nog iets diffuser te makenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huub
Met welke van de twee? Of met Selène?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
En het oliebollenscript word verder uitgewerkt.Huub mag wippen.
ehhh huub en brian ZIJN de gouden kooi ....(sorrie ben een huub fan)quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
Luc was voor dat hij ging achter geweest.toen vroeg hij al aan Huub of het goed was dat hij meiden mee zou nemen.Huub wilde dat niet.Nu is Huub ook al gebeld onderweg,daarom dus die ruzie met Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met welke van de twee? Of met Selène?
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef noekje het volgende:
Amanda is dronken zeg! Die komt nauwelijks uit haar woorden.
Da's een latertje, Mook!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
(sorry, loop steeds ernstig achter op de actualiteit)
Dit is alles wat ze kunnen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Is er iets ?"
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Oliebol?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Kan ook niet anders met al die leuke uitjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maar hun relasie is natuurlijk perfect
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef chufi het volgende:
huub blokkeert de deur en exit dus !
Morgen gaat ie toch naar huis dus ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat dan
Script, zwak uitgevoerd, zoals altijd bij die 2quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
leuk, weer zo'n onbegrijpbare ruzie tussen b en a... "ja maar ik voel dat het zo is!"
gevoelsmensen he... ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |