Die vriendschap was ze al flink aan het afwerken, dus zal ze wel alleen voor de winst willen gaan in een ietwat vroeg stadiumquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Mn dochter wordt bijna 18 maar ziet er 20 jaar jonger uit !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
Het kind is 20 geworden: feli meid
[ afbeelding ]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef diedirk het volgende:
Uiteindelijk zal drank Huub de das omdoen
Brian deed dat nuchter... Huub is ladderzat en waarschijnlijk "niet verantwoordelijk voor z'n daden"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
En weer een glas stuk. Daar was toch een brief overgekomen nat dat glasschop incident van Brian. Stond er iets over sancties in?
Daar weet je alles van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.
Ze projecteert er flink op losquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke: Hij is niet boos op mij, maar op zichzelf
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Ik vind de discussie eigenlijk wel grappig.... als Huub blijft en hij stopt met drinken is dit alvast een voorproefje wat Lieke te wachten staat.
Nooitquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
Brrrrr ik vind Huub zo'n naar mannetje zoals die nu is.
Om de andere zin spreekt hij zichzelf tegen.
over 2 weken.over en uit!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |