Doewiequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
Dat geknipper met die ogen van Lieke....
was cru, maar moest er wel even hardop om lachen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:31 schreef Clank het volgende:
Huub: Let op je vingers schat straks snij je je
Lieke: Oh nu ben ik weer een schat.. straks was ik nog een teringhoer.
Huub: Oké... kijk uit straks snij je je teringhoer.
Juf Lieke, zwaait ze al met vingertjes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
Dat geknipper met die ogen van Lieke....
Hoe Brianiaans van Huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer smijt Huub van kwaadheid heel bewust een glas kapot
Die vriendschap was ze al flink aan het afwerken, dus zal ze wel alleen voor de winst willen gaan in een ietwat vroeg stadiumquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Mn dochter wordt bijna 18 maar ziet er 20 jaar jonger uit !!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
Het kind is 20 geworden: feli meid
[ afbeelding ]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef diedirk het volgende:
Uiteindelijk zal drank Huub de das omdoen
Brian deed dat nuchter... Huub is ladderzat en waarschijnlijk "niet verantwoordelijk voor z'n daden"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
En weer een glas stuk. Daar was toch een brief overgekomen nat dat glasschop incident van Brian. Stond er iets over sancties in?
Daar weet je alles van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.
Ze projecteert er flink op losquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke: Hij is niet boos op mij, maar op zichzelf
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Ik vind de discussie eigenlijk wel grappig.... als Huub blijft en hij stopt met drinken is dit alvast een voorproefje wat Lieke te wachten staat.
Nooitquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
Brrrrr ik vind Huub zo'n naar mannetje zoals die nu is.
Om de andere zin spreekt hij zichzelf tegen.
over 2 weken.over en uit!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een vieze, gore, misselijke, arrogante, over het paard getilde, agressieve kleine opdonder met een grote muil is het.
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Doe de kooi maar 2 dagen op slot dan zoeken we het ff op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!
Inderdaad, ze zag er voor mij ook erg sterk uit vanavond. Redelijk rustig en onbewogen. Het lijkt erop dat ze zichzelf herpakt heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.
Lieke has moved on... met een halve grijns hoort ze hem herhalen en herhalen. Ze is er klaar mee, en Huub blijft, precies als ze zegt "zwelgen in zelfmedelijden"
Op zn verjaardag ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...
Mooi Cadeautje voor hem, kan hij weer gewoon gaan werken voor zijn kost.quote:
Mwah, ik bedoelde eigenlijk meer in z'n pre-DGK periode.... toen hij sowieso nog ongelimiteerd zoopquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Die bodyguards moeten waarschijnlijk mee om het publiek tegen Huub te beschermen...
Doe maar 18 febquote:
Hij is heel duidelijk ja. Lieke niet, de ene keer staat haar persoonlijk geluk op de eerste plaats en niet de villa en de winst en de andere keer weer nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef maril het volgende:
Huub zegt dat zelf toch altijd, dat de kooi op de eerste plaats komt.
telefoons verkopen of bordenwasser in "de keuken van 1870"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:43 schreef maril het volgende:
[..]
Mooi Cadeautje voor hem, kan hij weer gewoon gaan werken voor zijn kost.
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...
Snap er niks meer van.Weet wel dat er gisteren is gepraat maar toch niet dat Huub weg moet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda hebben het nu ook al over het oliebollen akkoord ........
Ik heb geen streams maar als ik die onophoudelijke janksessies zie dan doet dat anders vermoeden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:42 schreef noucky het volgende:
Waarom Huub niet tegen Lieke wil spelen is dat hij weet dat hij dan verliest, daarom verkiest hij de makkelijkste weg om voor de tijd te gaan moven. Lieke is ook veel sterker dan Huub en dat weet Huub.
Beetje stilquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Het is gewoon script opgedragen door de Febo. Amanda zal het ook wel doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Huubjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Je spiegelbeeld ????quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Dat zijn volgens mij dat ze actiever moeten zijn en dat er gesprekken plaats vinden die worden aangegeven door het hokje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda hebben het nu ook al over het oliebollen akkoord ........
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Sem Schilt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Uitspraak van Amanda : "Het hele oliebollen akkoord was toch 'Als je niet helemaal lekker bent, moet je toch levendig op TV komen'."quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
"ben je oliebollen of ben je echt?"
oliebollen betekent dus script?
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, die had ik al veel eerder ontmoet en ontwijk ik sindsdien zoveel mogelijk.quote:
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Clank het volgende:
[..]
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.
Voor Huub is Lieke echt wel heel speciaal.. maar hij voelt dit als een dolk in zijn rug dat ze de winst verkiest boven zijn vriendschap (we hebben het hier niet over een relatatie!!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |