quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een vieze, gore, misselijke, arrogante, over het paard getilde, agressieve kleine opdonder met een grote muil is het.
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
Doe de kooi maar 2 dagen op slot dan zoeken we het ff op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!
Inderdaad, ze zag er voor mij ook erg sterk uit vanavond. Redelijk rustig en onbewogen. Het lijkt erop dat ze zichzelf herpakt heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.
Lieke has moved on... met een halve grijns hoort ze hem herhalen en herhalen. Ze is er klaar mee, en Huub blijft, precies als ze zegt "zwelgen in zelfmedelijden"
Op zn verjaardag ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...
Mooi Cadeautje voor hem, kan hij weer gewoon gaan werken voor zijn kost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |