Die gaat echt niet weg....hij speelt gewoon weer een spelletje...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef rooie3 het volgende:
Ben bang dat Huub echt weg wil.Dat kan nog knallen worden vannacht.
Mag ie ook een keer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef neehe het volgende:
En Huub gaat weer zeiken en zeuren, hoe oud is hij nou, 14 ?
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een volwassen bijdrage aan dit topic haha..
Ook een keer ???quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ie ook een keer?![]()
Lieke is de hele avond al de zure pruim aan het uithangen.
Ben benieuwd wat er in de planning staat voor oud en nieuw, kan bijna niet anders dan dat er dan wat staat te gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Alles op een voor Huub als het maar Huub is ! Dat is hoe Huub denkt !quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.
Lieke dan niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Ook een keer ???
Hij doet niet anders.
Lieke weer walgelijk, juffie zuursletquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef PeterNB het volgende:
voor de niet-streamers: (audiostukje van ruzie)
http://www.evilshare.com/7da93d8c-fbf2-102a-8573-00a0c993e9d6
Nou ik heb liever een zuur ventje als vriendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke weer walgelijk, juffie zuurslet
Wa's da?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Maar dat is dus niet wat hij gaat doen.. dan gaat hij nog liever naar huis!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:17 schreef noucky het volgende:
En nu zegt hij dat hij Lieke gigantisch kapot wil KAN maken en naar het Riagg wenst.
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Huub kan stomweg totaal niet omgaan met afwijzing, dat blijkt nu wel weer.
Wat moet Hedda het moeilijk hebben gehad.
Maar iedereen zit de laatste dagen wel Lieke af te zeiken, nu is het de beurt aan Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke dan niet?![]()
Er zijn meer overeenkomsten tussen Huub en Lieke dan verschillen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef schatje het volgende:
Laat hem maar lekker tegen Lieke spelen.
De hele tijd als een hondje achter haar aanlopen is triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |