Die gaat echt niet weg....hij speelt gewoon weer een spelletje...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef rooie3 het volgende:
Ben bang dat Huub echt weg wil.Dat kan nog knallen worden vannacht.
Mag ie ook een keer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef neehe het volgende:
En Huub gaat weer zeiken en zeuren, hoe oud is hij nou, 14 ?
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een volwassen bijdrage aan dit topic haha..
Ook een keer ???quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ie ook een keer?![]()
Lieke is de hele avond al de zure pruim aan het uithangen.
Ben benieuwd wat er in de planning staat voor oud en nieuw, kan bijna niet anders dan dat er dan wat staat te gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Alles op een voor Huub als het maar Huub is ! Dat is hoe Huub denkt !quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen woorden voor. De loser die altijd zegt dat de villa op één staat neemt nu Lieke kwalijk dat ze voor de winst gaat.
Lieke dan niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Ook een keer ???
Hij doet niet anders.
Lieke weer walgelijk, juffie zuursletquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef PeterNB het volgende:
voor de niet-streamers: (audiostukje van ruzie)
http://www.evilshare.com/7da93d8c-fbf2-102a-8573-00a0c993e9d6
Nou ik heb liever een zuur ventje als vriendquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke weer walgelijk, juffie zuurslet
Wa's da?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke roept naar Huub : "Sven en het oliebollen-akkoord" ...... Het nieuwe script
Maar dat is dus niet wat hij gaat doen.. dan gaat hij nog liever naar huis!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:17 schreef noucky het volgende:
En nu zegt hij dat hij Lieke gigantisch kapot wil KAN maken en naar het Riagg wenst.
Lees mijn postings van een half jaar maar terug......Het ventje deugt niet!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Huub kan stomweg totaal niet omgaan met afwijzing, dat blijkt nu wel weer.
Wat moet Hedda het moeilijk hebben gehad.
Maar iedereen zit de laatste dagen wel Lieke af te zeiken, nu is het de beurt aan Huub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke dan niet?![]()
Er zijn meer overeenkomsten tussen Huub en Lieke dan verschillen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef schatje het volgende:
Laat hem maar lekker tegen Lieke spelen.
De hele tijd als een hondje achter haar aanlopen is triest.
Ja en daarom heeft ie haar waarschijnlijk ook ooit geslagen !quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
De miljonairs moesten gisteravond met z'n allen in het kantoor. Een gesprek met de Febo dat ze televisie moeten gaan leveren. Kwamen terug met oliebollen.quote:
Hij gaat niet naar huis.......never nooit niet. Gewoon een uitspraak om de streamers een beetje op te fokken. Morgen komt hij terug met een bla bla verhaal dat hij zoooooo populair is en dat iedereen zegt dat hij het spel af moet maken. M.a.w. hij offert zich wel op....voor het goede doelquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet wat hij gaat doen.. dan gaat hij nog liever naar huis!
Geen idee wat het oliebollen-akkoord is. Gisteren zaten ze met z'n allen in het kantoor, wij kregen Luc en Selene in beeld. Uiteindelijk kwamen ze terug, Japio met een schaal oliebollen. En vanaf dat moment hebben ze het iedere keer over het oliebollen-akkoord.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De miljonairs moesten gisteravond met z'n allen in het kantoor. Een gesprek met de Febo dat ze televisie moeten gaan leveren. Kwamen terug met oliebollen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het oliebollen-akkoord is. Gisteren zaten ze met z'n allen in het kantoor, wij kregen Luc en Selene in beeld. Uiteindelijk kwamen ze terug, Japio met een schaal oliebollen. En vanaf dat moment hebben ze het iedere keer over het oliebollen-akkoord.
Veelzeggend jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef rooie3 het volgende:
Haha hele avond was saai.Zag je de Huubhaters ook niet.
Heeft hij zijn 24 uur nu aangevraagd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
Amanda zit te lallen.
Elke keer als Huub geen grip krijgt op Lieke, dreigt hij 24 uur aan te vragen.
Voor het programma is het natuurlijk ook een leuke clifhanger als de beelden van zijn verlof eindigen met "gaat hij nog wel terug naar de villa?"
Dus ik denk wel dat het hokje het wel een mooi script vindt.
zo zag ik het ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt in eerste instantie dat alles wat in het interview waar is.
Later zegt ze pas dat het in een andere context gezegd is..
Dat Huub om duidelijkheid vraagt vind ik niet zó raar.
Het antwoord van Lieke : "Je bent zo dronken dat je morgen niet eens meer weet wat je vanavond hebt gezegd"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef chufi het volgende:
Huub wil een gesprek met Lieke.
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Huub is dus feitelijk pissig over de situatie die zou ontstaan als Lieke en hij tegenover elkaar zouden staan in de finale... en hij verwijt haar dus dat ze dan voor de winst gaat en niet braaf opzij stapt om Herr Huub met de jackpot te laten weglopen?!
Hoezo Huub?? Zou jij haar wel met de winst laten wegwandelen?? Zou je haar laten meedelen in de winst als jij zou winnen?? Als je dat zou doen dan zou je gek zijn als je haar niet voor de jackpot zou laten gaan, want jouw jackpot is (ondanks het feit dat je er 5 maanden langer inzit) waarschijnlijk een stuk lager door al die "boetes"
Het ging om de uiteindelijke keuze in de finale.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.
Kutwijf klinkt inderdaad dan al een stuk volwassenerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef PeterNB het volgende:
Klerehoer - Teringhoer...... GEWELDIG VOLWASSEN Huub !!
klopt wel wat huub zegtquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef PeterNB het volgende:
Klerehoer - Teringhoer...... GEWELDIG VOLWASSEN Huub !!
Ik neem aan dat het interview niet helemaal over de finale ging, maar de vraag waar Huub over valt gaat volgens mij wel over de finale... maar ik heb het interview niet gelezen, ik baseer het op wat ik zie:quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging dat interview over de finale of over het spel in het algemeen? Als het over de finale zou gaan is Huub onterecht boos maar als het over het spel zou zijn heeft ie een punt. Want ze hebben meerdere malen steeds uitgesproken met elkaar in de finale te staan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub valt zo over Lieke's uitspraak dat in de finale de keuze "Winst of Liefde" het "Winst" zal worden. Volgens mij heeft Huub zelf nooit anders geroepen, voor de Villa zou hij zelfs z'n moeder verkopen ......
In zo"n toestand moet ze gewoon weglopen, elke jkkeer als Huub naar buiten gaat om op te treden zuipt hij zichzelf moed in, de lul.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef Clank het volgende:
Huub wil nog met Lieke praten.. ben benieuwd of het mevroi gelegen komt.
Als Huub gedronken heeft is het nu eenmaal een vervelend klein kind.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:27 schreef grazygirl het volgende:
pfff wat een gezeik iedere keer over huub en drank, kijk eens rond in de kroeg wat een gozer van die leeftijd gemiddeld in een weekend wegtankt.
Lieke is nu al weken aan het zuigen en zeiken, optiefen met die muts
52%, toch echt een stijgingquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:31 schreef riri het volgende:
Huub verdient het na vanavond nooit meer om te winnen.....
wat is hij gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |