Brian deed dat nuchter... Huub is ladderzat en waarschijnlijk "niet verantwoordelijk voor z'n daden"quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
En weer een glas stuk. Daar was toch een brief overgekomen nat dat glasschop incident van Brian. Stond er iets over sancties in?
Daar weet je alles van?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet de drank, Huub doet het zelf....z'n hele luizige leven lang al.
Ze projecteert er flink op losquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke: Hij is niet boos op mij, maar op zichzelf
ik vind het ook grappig, maar om een andere reden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Ik vind de discussie eigenlijk wel grappig.... als Huub blijft en hij stopt met drinken is dit alvast een voorproefje wat Lieke te wachten staat.
Nooitquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
Het verbaast me niets als hij in deze staat regelmatig ruzie krijgt tijdens het stappen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
Brrrrr ik vind Huub zo'n naar mannetje zoals die nu is.
Om de andere zin spreekt hij zichzelf tegen.
over 2 weken.over en uit!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje? Wanneer wordt Huub eruit gestemd?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een vieze, gore, misselijke, arrogante, over het paard getilde, agressieve kleine opdonder met een grote muil is het.
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Huub valt over het statement : Als ik moet kiezen tussen de vriendschap met Huub of de winst ? Kies ik voor de winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |