quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote afwezige (letterlijk en figuurlijk) : Japio !
Dat ze die niet ergens laten staan bij een tankstation is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:59 schreef Ziet het volgende:
daar komt luc weer
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 1
Ik hoop toch zo dat Huub morgen lekker wegblijft. Einde DGK, gelukkig.
Met zijn boodschappentasje....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
L2 komt ook weer terug
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeelte
Vriendschap en dus samenwerking, om het voor u nog iets diffuser te makenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huub
Met welke van de twee? Of met Selène?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
En het oliebollenscript word verder uitgewerkt.Huub mag wippen.
ehhh huub en brian ZIJN de gouden kooi ....(sorrie ben een huub fan)quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |