Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
ze heeft idd veel praatjes voor een gastspeler
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik kan echt een klootzak zijn".
Je zal Lieke niet horen zeggen dat ze een trut is.
Lieke is een jaloers zuur kreng.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Lieke heult met de vijand, met recht een teringhoer. Hoe sneu kan je zijn.
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeeltequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
Ja, gedeeltelijk waar. Hij schermt daarmee om het te rechtaavrdigen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?
jawel dat zegt hij ook tegen lieke ( ik snap het wel dat zou ik zelf ook zeggen , zei hij letterlijk)quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.
dat ze geen reet in te brengen heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |