Beetje stilquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Het is gewoon script opgedragen door de Febo. Amanda zal het ook wel doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef maril het volgende:
Hè dat zou mooi zijn Huub morgen niet terug en broer Joris erin , die is wel leuk.
Huubjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Je spiegelbeeld ????quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik heb één keer in mijn leven iemand met een kopstoot tegen de vlakte gewerkt. Dat was onze eerste ontmoeting, jaartje of 4 geleden. Rara wie was dat?
Dat zijn volgens mij dat ze actiever moeten zijn en dat er gesprekken plaats vinden die worden aangegeven door het hokje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda hebben het nu ook al over het oliebollen akkoord ........
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Sem Schilt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Uitspraak van Amanda : "Het hele oliebollen akkoord was toch 'Als je niet helemaal lekker bent, moet je toch levendig op TV komen'."quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
"ben je oliebollen of ben je echt?"
oliebollen betekent dus script?
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, die had ik al veel eerder ontmoet en ontwijk ik sindsdien zoveel mogelijk.quote:
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:41 schreef Clank het volgende:
[..]
En vooral dat dat twee maanden geleden al is gezegd en dat ze van te voren al riep dat alles wat in de Viva stond waar is.
Voor Huub is Lieke echt wel heel speciaal.. maar hij voelt dit als een dolk in zijn rug dat ze de winst verkiest boven zijn vriendschap (we hebben het hier niet over een relatatie!!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |