Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
ze heeft idd veel praatjes voor een gastspeler
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik kan echt een klootzak zijn".
Je zal Lieke niet horen zeggen dat ze een trut is.
Lieke is een jaloers zuur kreng.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Lieke heult met de vijand, met recht een teringhoer. Hoe sneu kan je zijn.
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeeltequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
Ja, gedeeltelijk waar. Hij schermt daarmee om het te rechtaavrdigen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , maar Huub zegt zo vaak negatieve dingen over zichzelf ,zodat hij zijn gedrag kan rechtvaardigen en toch zogenaamd een eerlijke jongen is.
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Huub dat ook al eens niet verteld op de streams?
jawel dat zegt hij ook tegen lieke ( ik snap het wel dat zou ik zelf ook zeggen , zei hij letterlijk)quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Vervolgens vind hij het heel normaal om voor zichzelf de DGK op 1 te zetten en Lieke op 2, maar van Lieke pikt hij het niet om op nr 2 te staan
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.
dat ze geen reet in te brengen heeftquote:
+ 1quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef schatje het volgende:
Lieke is een jaloers zuur kreng.
Lieke, je bent kansloos.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Kinga het volgende:
Lieke knippert altijd extreem veel als ze zenuwachtig is...
Nogal een Briaanse manier om affectie te tonenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al lang geen streams meer. Maar ik moet er bij zeggen dat het niet kwam door zijn agressief gedrag. Allerminst. Het was een opwelling van me. Zo heb ik ook een keer de vriend van mijn zus, die voor het eerst met me uitging. de hele avond (na een aantal drankjes) in zijn gezicht geslagen. Hij gaf later aan dat het stappen met mij geen succes was.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote afwezige (letterlijk en figuurlijk) : Japio !
Dat ze die niet ergens laten staan bij een tankstation is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:59 schreef Ziet het volgende:
daar komt luc weer
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 1
Ik hoop toch zo dat Huub morgen lekker wegblijft. Einde DGK, gelukkig.
Met zijn boodschappentasje....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
L2 komt ook weer terug
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huubquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ligt voor Huub de nadruk meer op het vriendschappelijke gedeelte
Vriendschap en dus samenwerking, om het voor u nog iets diffuser te makenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
oh dus nu is het geen spel maar emotie... dat is soms dan een beetje onduidelijk bij huub
Met welke van de twee? Of met Selène?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
En het oliebollenscript word verder uitgewerkt.Huub mag wippen.
ehhh huub en brian ZIJN de gouden kooi ....(sorrie ben een huub fan)quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
als je één van de bewoners haat, denk ik dat het beter is als je stopt met kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Ik hoop echt dat Huub morgen oprot, voor mij is DGK niet Huub maar alle bewoners, Huub haat ik met Brian het meeste.
Luc was voor dat hij ging achter geweest.toen vroeg hij al aan Huub of het goed was dat hij meiden mee zou nemen.Huub wilde dat niet.Nu is Huub ook al gebeld onderweg,daarom dus die ruzie met Lieke.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met welke van de twee? Of met Selène?
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:07 schreef noekje het volgende:
Amanda is dronken zeg! Die komt nauwelijks uit haar woorden.
Da's een latertje, Mook!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel geinig dat er een ruzie aan zit te komen.....
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
(sorry, loop steeds ernstig achter op de actualiteit)
Dit is alles wat ze kunnen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Is er iets ?"
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Oliebol?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Zeur niet zo"
Amanda : "Ja, nu is er wel iets"
[ afbeelding ]
Kan ook niet anders met al die leuke uitjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maar hun relasie is natuurlijk perfect
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat danquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:19 schreef chufi het volgende:
huub blokkeert de deur en exit dus !
Morgen gaat ie toch naar huis dus ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is nog nooit bestraft. Hij wil gewoon met Lieke praten, snap dat dan
Script, zwak uitgevoerd, zoals altijd bij die 2quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
leuk, weer zo'n onbegrijpbare ruzie tussen b en a... "ja maar ik voel dat het zo is!"
gevoelsmensen he... ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |