quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nike SB T-shirt in Halloween stijl.
![]()
Nike SB mids November Rain. Geinspireerd op de clip van Guns 'n Roses. De bloemen op de tong zijn hetzelfde als op het graf in die clip. Ze moesten alleen eigenlijk pas in November gereleased worden, maar ze lagen sinds vorige week al in de winkel..
En nog een ander paar, Nike Dunk Hawaii. Paar weken geleden via eBay besteld.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef taart het volgende:
mijn aangeschafte h&m aanbieding spul
is nog erg modelloos, hopelijk is ie na een paar wasjes beter.
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
Suit Supply |H&M | H&M | Suit Supply | Spring Court
neen, ik draag mijn pantalon niet bewust in mijn schoenen.
Und
Die overhemden zijn idd vrij goed, alleen pas op met wassen als je een zwarte koopt natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg piecert, waar heb jij die studentenbon vandaan gehaald? En voor een mooi en betaalbaar overhemd moet je de pakkenafdeling van de H&M (koopgoot dus) checken, die va 30e hebben een mooie slimfit pasvorm.
MAar dat zei parsel natuurlijk ook al
Je weet zelluf toch, na het zien van de films gelijk besteldquote:
http://www.studentenbox.nl/studenten.htmlquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg piecert, waar heb jij die studentenbon vandaan gehaald? En voor een mooi en betaalbaar overhemd moet je de pakkenafdeling van de H&M (koopgoot dus) checken, die va 30e hebben een mooie slimfit pasvorm.
MAar dat zei parsel natuurlijk ook al
Broek heb ik niet, maar is van de site van espritquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:59 schreef fok_robbie het volgende:
[..]
waar van is die? broek ziet er wel nice uit
Je past zo in That 70's Show.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef grasmat het volgende:
vintage overhemd + vintage spencer
[ afbeelding ]
nieuwe plimsolls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je past zo in That 70's Show.
http://furni.myshopify.com/products/farmerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:47 schreef poffu het volgende:
die horloge in TS owned! van wie is die, welk merk en waar koop je dat dope ding ?
Wel een beetje te gay.. imhoquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
crackquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Een nieuwe longsleeve van Die for It voor maar 23 ballen gekocht, excuses vanwege de brakke foto
[ afbeelding ]
De kleuren zijn geel en groen, check onderstaande
[ afbeelding ]
Ik vind de V hals mooi
't is een pyjamabroekquote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef Pie.cr het volgende:
Toffe foto, al snap ik je broek niet echt.
Heavens Playgroundquote:Op zondag 16 december 2007 15:10 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Vet tshirt!
Waar heb je dat ergens gehaald?
In de uitverkoop van Revolution ookquote:Op zondag 16 december 2007 14:50 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
die heb ik ook(alleen vorig jaar gekocht)
toppertje hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Een nieuwe longsleeve van Die for It voor maar 23 ballen gekocht, excuses vanwege de brakke foto
[ afbeelding ]
De kleuren zijn geel en groen, check onderstaande
[ afbeelding ]
Ik vind de V hals mooi
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die stropdas verneukt het een beetje tov de rest
denk dat lichtblauw er beter zou staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef Stigma het volgende:
[..]
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...quote:
Revolution, tenminste, als ik de de post daarna goed begrijp.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...
Revolutionquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...
Best leuk, waar gekocht??quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Erg nice. Ik sluit me wel aan bij het feit dat je een andere stropdas moet kiezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Stigma het volgende:
Maar weer eens een pak gekocht:
[ afbeelding ]
En een overhemd erbij:
[ afbeelding ]
Komen beide bij de Armani store vandaan in de PC.
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaardenquote:
dat, of wat grasmat zegtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef Stigma het volgende:
[..]
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.
Mooie kleding!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Tommy Hilfiger truitje voor 80 eurootjes.
[ afbeelding ]
Tommy Hilfinger Denim broek 120 euro.
ziet er wel tof uit opzichquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaarden
Heb een foto hieronder:
Vandaag:
- wit Tshirt, Zeeman ofzo..
- Zwart overhemd, H&M ---> Nieuw
- Bruine vintage overding, Esprit ---> Nieuw
- zwarte broek, Coolcat ---> Nieuw
- Beige allstars
[ afbeelding ]
Overding zat onderaan beetje gedraaid zie ik nu![]()
dat snap ik ff niet, vintage EN nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaarden
Heb een foto hieronder:
Vandaag:
- wit Tshirt, Zeeman ofzo..
- Zwart overhemd, H&M ---> Nieuw
- Bruine vintage overding, Esprit ---> Nieuw
- zwarte broek, Coolcat ---> Nieuw
- Beige allstars
[ afbeelding ]
Overding zat onderaan beetje gedraaid zie ik nu![]()
Mooie kleding! Vooral die broek vind ik erg mooi.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Burberry trui+ralph lauren trui maar ik kan daar geen plaatjes van vinden.
In iedergeval een geslaagde dag.
Ok, zal voortaan wat beter combinerenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat, of wat grasmat zegt
Erg mooi, goede combiquote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Burberry trui+ralph lauren trui maar ik kan daar geen plaatjes van vinden.
Cool!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef tequi3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat dit vest mij lekker warm zal houden.
Daarmee bedoel ik dat ik hem als nieuw kledingstuk hebquote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
dat snap ik ff niet, vintage EN nieuw
iedereen vraagt me dat maar kan er helaas geen exact antwoord op geven, ik weet wel dat het bij een winkeltje was aan de 9 straatjes in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Vette plimsolls grasmat, waar heb je die gekocht ?:)
ik had het idd gevraagd, maar als iemand de winkel weet. Wil ik het heeeeel graag wetenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
iedereen vraagt me dat maar kan er helaas geen exact antwoord op geven, ik weet wel dat het bij een winkeltje was aan de 9 straatjes in Amsterdam.
ligt er aan wat je er onder draagt hequote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week gekocht. Voor 40 euro. Nette trui van Cold Method, kom ik de kerst wel mee door.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:20 schreef klark het volgende:
[..]
ligt er aan wat je er onder draagt he
Mooi!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het lelijk vindt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:30 schreef Maikuuul het volgende:
Is maar goed dat je dat hemd eronder draagt, want zo is er niks aandie 2 lelijke zakken :/
Broek staat je goedquote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
supermantshirt uit amsterdam voor 20 euro
blauwe colored denim van smog uit de new yorker uit amsterdam 2 maten groter dan normaal gekocht voor 30 euro
low allstars black maat 41 uit een of andere winkel u it amsterdam voor 59 euro
thema: be a blue supersmurf
[ afbeelding ]
té fout. echt niet tof.quote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
blauwe colored denim van smog uit de new yorker uit amsterdam 2 maten groter dan normaal gekocht voor 30 euro
[ afbeelding ]
Welke merken en waar gekocht?quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was veel mooier geweest als je de juiste maat had gekochtquote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
tnx !! =pquote:
dan zou ik er niet in geraken denk ik :pquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
hij was veel mooier geweest als je de juiste maat had gekocht
Je favo shop is het nietquote:Op maandag 24 december 2007 20:12 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Björnvik, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
die regular alf zit goed!quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 broeken en nieuwe allstars
eerste broek is wel niet heel nieuw meer
nudie regular alf dry japan 30 x 32 en nudie slim jim black black 31 x 32
Draag liever een wit shirt erop, staat beterquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tnx :pquote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die regular alf zit goed!die slim jim ook.
i'll try it outquote:Op woensdag 26 december 2007 11:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Draag liever een wit shirt erop, staat beter![]()
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?quote:
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.
Oja dankje!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Oja het is Bjorkvin
de slim jim heb ik deze zaterdag nog gekocht in amsterdam bij de men @ workquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Freshcotton heeft het ookquote:Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?
Tof merk, meegenomen uit Denemarken omdat het hier niet werd verkocht. Nouja, bij Funkie House wat zooi
Leuk jacketquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan om op vernieuwen te klikken?
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Heel leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele vette trui!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef The_Forcer het volgende:
[ afbeelding ]
Cotton Company.
Trui: 45,-
T-shirt: 15,-
Kleuren zien er op deze foto een beetje vaag uit door de achtergrond.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Dipendere het volgende:
The Forcer, gave kleding![]()
ChipsZak, toffe panty
Mooi, vooral die trui vind ik gaaf!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef The_Forcer het volgende:
Cotton Company.
Trui: 45,-
T-shirt: 15,-
Kleuren zien er op deze foto een beetje vaag uit door de achtergrond.
Oeeee charming hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn rokje, panty en beenwarmers zijn ook nieuw bedenk ik me net!
leuke hoor, nog voor een mooi prijsje gekocht daarquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja dat onderste ding wel. Dat leren jasje was nog wel heel duurquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef sjeppert het volgende:
[..]
leuke hoor, nog voor een mooi prijsje gekocht daar
Had die grijze gekocht, die is veel toffer.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:09 schreef Huppelei het volgende:
Beetje onduidelijk. Maar jullie zien het wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch alleen in groen en wit..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:06 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Had die grijze gekocht, die is veel toffer.
Haha toffe broek kerel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef grasmat het volgende:
trousers besteld, let straks maar eens op hoe hard ik een combo met die broek maak, streetfighter is er niets bij (en ja, dat heb ik eerder gezegd)
hoogwater wordt de nieuwe hypequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
trousers besteld, let straks maar eens op hoe hard ik een combo met die broek maak, streetfighter is er niets bij (en ja, dat heb ik eerder gezegd)
Wat heb je betaald voor die tweede broek?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die army petjes vind ik best wel cool, alleen ik heb echt geen hoofd voor petten en dat vind ik in het geval van die army petjes best jammer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:44 schreef Gewas het volgende:
Mijn nieuwe pet:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Lol dat heb ik nou ook. Ik heb al tientallen van die dingen op gehad en het ziet er gewoon niet uit, terwijl ik vaak genoeg op tv of op straat mensen zie die het supergoed kunnen hebben...quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:20 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Die army petjes vind ik best wel cool, alleen ik heb echt geen hoofd voor petten en dat vind ik in het geval van die army petjes best jammer.
Die SJ ligt bij de M@W voor 55 euro.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat heb je betaald voor die tweede broek?
55?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die SJ ligt bij de M@W voor 55 euro.
Gister zelf ook gekocht.
Nee geintje, had de vijven omgedraaid.quote:
Verdomme.. en bij ons ligt ie er niequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die SJ ligt bij de M@W voor 55 euro.
Gister zelf ook gekocht.
ziet er wel strak uit die h&m outfit hequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte vest is leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:44 schreef AudeVie het volgende:
Ik heb veel te veel gekocht de laatste twee weken![]()
Kleine greep uit 'de collectie'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf, maar die grap is nu wel een beetje voorbij, niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Gewas het volgende:
Mijn nieuwe t-shirt.![]()
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Of een jaar eerder. Dan was ie wel tof geweest, nu loop je erbij als iemand die met een banaan de ontbijttafel probeert om te brengenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Gaaf, maar die grap is nu wel een beetje voorbij, niet?
Had je een maandje of 2 eerder moeten zijn.
slimfit?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Thxquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:12 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Dat witte vest is leuk, waar vandaan?
Ik zag vandaag toevallig iemand bij de trein die zo'n trui had.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
mooi vest, niet erg destroyed ook, maakt het wat netter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vanmiddag binnen gekregen:
Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
[ afbeelding ]
Die broooeeeekkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
Nieuwe broek en shirt. Broek is een beetje anders dan normaal.
[ afbeelding ]
Werkkleding kleurquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Het boeit me ook niet echt wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die broooeeeekk
Ik weet nog niet echt wat ik er van vind.![]()
Heuj je bent er wel!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet echt wat jij er van vindt.Of iemand anders!
Zolang ik het maar leuk vind
Ja het lijkt op de foto inderdaad net alsof die te groot is..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:58 schreef Erotica_ het volgende:
Broek is wel vetOok de kleur ja, alleen model zit een beetje vaag, maar ligt misschien aan hoe je staat.
Waar heb je shirt gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
je vind de blauwe, rode en grijze bij de new yorker voor maar 30 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:08 schreef plak-band het volgende:
Ik vind je broek dope, had m zelf alleen wel wat tighter gekocht. De schoenen zijn niet echt mijn smaak. Ik wil ook felle kleur broek, liefst een rooie. Weet iemand waar ik zo'n broek kan halen ? Liefst beetje skinny
je hebt de broek te groot gekocht en niet 1 maatje..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Die schildersbroek slijt toch aan de onderkant(want dat blijft dan onder je schoen hangen dus gaat dat vanzelf kapotquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
je hebt de broek te groot gekocht en niet 1 maatje..
why ooh why?
Had je niet beter nieuwe schoenen kunnen kopenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal merk hequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Funkyhouse!
Ik heb een legging met penguins erop.
Je broek hangt ook, op half zevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Huppelei het volgende:
Ik vind Bjorkvin altijd geweldig als je het draagt. Maar als het zo hangt dan ziet het er niet uit, die truien van hun. Heel gek.
Motherfucker zeg, ga je echt in die kleren het huis uit? Wat de fuck is dit nou weer, een broek die zowel qua kleur als model er ronduit debiel uitziet en dan zo'n brem shirtje erboven. Aan de schoenen wens ik uberhaupt geen woorden vuil te maken. Waarom koop je zoiets toch? Het is lelijk, je kan je op geen enkele gelegenheid met enig fatsoen vertonen, iedereen denkt 'wat loopt daar voor een malloot'... Maarja, als je je er maar gelukkig in voeltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
dit volg ik niet helemaal...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
groot wit mannenoverhemd voor vrouwen
Die bovenste vind ik leuk! waar heb je die (foto) vandaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.girlscene.nl/f(...)ri/oversized_blousesquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik leuk! waar heb je die (foto) vandaan?
Oh, gewoon H&M, ga ik nu bestellen, thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/f(...)ri/oversized_blouses
Ziet er leuk uit jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staat je leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die T-shirtjes zijn vet, waar haal je die vandaan??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef kevne het volgende:
[ link | afbeelding ]
(sorry voor de slechte foto)
jas - Fred Perry
tshirts - Modern Amusement
2ndquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die T-shirtjes zijn vet, waar haal je die vandaan??
Bape (A Bathing Ape)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas is wel HARD hoor weet iemand wat voor merk dat is en wat zoiets kost?
mooie jas!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef kevne het volgende:
[ link | afbeelding ]
jas - Fred Perry
jasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef kevne het volgende:
[ link | afbeelding ]
jas - Fred Perry
Internet asos.comquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die T-shirtjes zijn vet, waar haal je die vandaan??
Siempre in Almere (Stad)quote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef stijn_ het volgende:
[..]
jasWaar gekocht, die zoek ik al een tijdje.
Nee gewoon braaf in roffa, van 125 naar iets van 60. Als je w31 of hoger hebt kan je er ook nog eentje scoren!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
geil ding men. Waar gescoord? Weer japan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook een nieuw shirtje! Het is een beetje altergothicdinges, met veters lang de zijkant en corsetsluiting en ik vind hem sexy.
Nu nog zo'n uuuuberfout kort rokje erbij zoeken!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
edit; foto 2 doet vervelend, hier is iig de link.
http://xs223.xs.to/xs223/08052/img_9860598.jpg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook een nieuw shirtje! Het is een beetje altergothicdinges, met veters lang de zijkant en corsetsluiting en ik vind hem sexy.
Nu nog zo'n uuuuberfout kort rokje erbij zoeken!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
edit; foto 2 doet vervelend, hier is iig de link.
http://xs223.xs.to/xs223/08052/img_9860598.jpg
Nope, sinner. 100% katoen en gewoon rechte pijpen ipv van tapered.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef kookie_monster het volgende:
Heb je die A77 veels te groot gekocht of is 't geen Joey?
wat bedoelen die friezen dan als ze een overhemd al homo vinden? snapiknie, wat is er daar gay aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef plak-band het volgende:
Tsja sommige mensen kunnen gewoon zo onredelijk doen als ze hun mening willen laten horen
Dat Roxy broekje had ik in een officiele Quiksilver/Roxy winkel gekocht, maar van die A&F broekjes weet ik het niet zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit doe je om ons op te geilen he?? ja toch?? ik ben niet gek toch?!?!
geintjemaar dat zijn ook daadwerkelijk échte kleren van die merken? dus geen namaak?
daar zijn die chineze namelijk wel erg goed in
niet dat dat verder had uitgemaakt want het ziet er leuk uit
leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik ben twee dagen wezen winkelen inHong Kong
![]()
foto's zijn een beetje onduidelijk maar volgens mij is het best te zien![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
A&F broekje, truitje/babydoll van onbekend Chinees merk via Maple
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
Roxy broekje, onofficieel shirt van Yoshitomo Nara
+ nog wat truitjes, hetzelfde A&F broekje in het lichtblauw en ongeveer 15kg aan souvenirs
Ziet er heel leuk uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
+ nog wat truitjes, hetzelfde A&F broekje in het lichtblauw en ongeveer 15kg aan souvenirs
Ik heb er wel meer voor betaald dan normaal voor fakes (nuja, m'n moeder betaaldequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ziet er heel leuk uit.![]()
Maar die dingen van A&F zijn wel namaak, die winkels daar hebben geen moeite met het verkopen van namaak. Ze kunnen het wel echt via de online store hebben besteld maar dan had je er ook wel heel veel voor moeten betalen, wat vast niet het geval was of wel?
ach, niemand die het ziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:04 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer voor betaald dan normaal voor fakes (nuja, m'n moeder betaalde) maar goed, ze zitten lekker en ze zien er oké uit, dan loop ik maar gigantisch voor lul met een nep elandje op m'n broek
Oh jawel moeten de echte merken hun kleren maar goedkoper aanbiedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef Rutgerr het volgende:
Volgens mij focust iedereen zich nou niet bepaald op een of ander al dan niet fake elandje op je broekje....neemt overigens niet weg dat fake niet aanvaardbaar is.
Hee, Battlestar Galactica..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:44 schreef Gewas het volgende:
Mijn nieuwe pet:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dekt ongeveer de lading.
Klopt het dat ik die bij de Jack & Jones heb kunnen zien liggen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
[ afbeelding ]
in blauw dus en in bruin:
[ afbeelding ]
domme opmerking, ze is gewoon geil maar nogaltijd baas over eigen lichaam.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je rokjes zijn wel heel kort, je t-shirtjes (onderste 2 foto's) laten je schaambeen bijna volledig zien, waardoor ik zelfs al kan zien dat je 'n geschoren bever hebt. Je kan ook gewoon door Rotterdam met een bord "Verkracht me" rondlopen, als dit je doel is
Nee hoor, ik vind 't erg leuke (sexy) foto's, vooral dat rokje. Die babyprint is ook wel leuk gecombineerd.
Ik moest lachen, maar meer omdat je een maand over deze reactie hebt nagedacht...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dekt ongeveer de lading.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:38 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nee gewoon braaf in roffa, van 125 naar iets van 60. Als je w31 of hoger hebt kan je er ook nog eentje scoren!
Vanwaar deze serieuze kleding?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Life het volgende:
[ afbeelding ]
Broek: Chasin
Riem: Petrol
Overhemd: Martinique
Gilette: Martinique
Stropdas: Martinique
Horloge: TW Steel
Armband: Chasin
Sokken: Witte 100% katoenen sportsokken van Intersport![]()
![]()
![]()
Ik draag er meestal All Stars onder, dus is het wat meer nonchalanterquote:
Geen idee, online besteld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:58 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Klopt het dat ik die bij de Jack & Jones heb kunnen zien liggen?
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Life het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ziet er goed uit manquote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Life het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zolang je er maar geen petje bij draagt is het goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Burberry polo
[ afbeelding ]
&
Armani broek
[ afbeelding ]
Er bestaat geen kans dat ik niet meteen 'n forum open bij de meest recente post op de laatste pagina?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar meer omdat je een maand over deze reactie hebt nagedacht...
Wel een beetje schraal dat het zo'n binnenstebuitenhebjenogeenjas-ding is. Maar die andere kant vind ik toch niet mooi. Gekocht in de Dockersstore in Agra, India btwquote:
Ja man, jeweets, die shirt is echt monster oud!!!111.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Erotica_ het volgende:
Wow die shirt is oud. Had ik vorig jaar in de uitverkoop gekocht
Mooi bloesje, rest vind ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef The_Mich het volgende:
Ook even wat nieuwe kleertjes wezen kopen van het weekend:
Jeans: Diesel Timmen wcdk 008GK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemd/blouse grijs geblokt:
[ afbeelding ]
Paars t-shirtje met V-hals van Diesel:
[ afbeelding ]
Kikker enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Laser 3.14 shirt, voor Kswiss mixtape event dinges.
50 van gemaakt, best leuk voor een tientje
nee niet in 020 nee, sellout of niet, hij is leuk bezig en anders kan ik ook wel mijn obey giant shirt weg tiefequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:09 schreef revolutionx het volgende:
die laser shits, jij woont zeker niet in amsterdam. dat is sell-out jwt
Hey bijna all-stars maar dan weer net niet zeg maar...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe gympies
[ afbeelding ]
Het linker vest is ook in mijn bezit
[ afbeelding ]
Idd, de zool is ongeveer hetzelfde en het rubberen neusje is iets korter maar het komt idd in de buurt. Alleen kan ik niet lekker lopen op all-stars en gaat het op deze gelukkig wel goedquote:Op zondag 10 februari 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey bijna all-stars maar dan weer net niet zeg maar...
geniaal vestquote:Op zondag 10 februari 2008 23:04 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwe gympies
[ afbeelding ]
Het linker vest is ook in mijn bezit
[ afbeelding ]
Britain in Breda, hadden net nieuwe collectie binnen met allemaal van dit soort vestenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef kensei het volgende:
[..]
geniaal vestjammer van die rits alleen, waar heb je hem gehaald?
Gister was ik op een feestje.. op blote voetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow dat eerste vest is mooi, waar gekocht?quote:
Ej man!! D4T Is m3 BrOeK!!! LaaTsT M3T DiE BrEzAh aVoNd lAtEn lIg3n!1!!1! lOl dUzZquote:Op zondag 24 februari 2008 22:13 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe zondagpakkie!
Sokken van mn moeder gekregen, rechter dikke teen helaas wel een gat.
Trui is van Bristol
Broek is niet echt dezelfde kleur zwart, maar heeft iemand hier een keer laten liggen
Wat kostte die?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |