Ik zag vandaag toevallig iemand bij de trein die zo'n trui had.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Gewas het volgende:
Mijn nieuwe t-shirt.![]()
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
mooi vest, niet erg destroyed ook, maakt het wat netter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vanmiddag binnen gekregen:
Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
[ afbeelding ]
Die broooeeeekkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
Nieuwe broek en shirt. Broek is een beetje anders dan normaal.
[ afbeelding ]
Werkkleding kleurquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Het boeit me ook niet echt wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die broooeeeekk
Ik weet nog niet echt wat ik er van vind.![]()
Heuj je bent er wel!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:30 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet echt wat jij er van vindt.Of iemand anders!
Zolang ik het maar leuk vind
Ja het lijkt op de foto inderdaad net alsof die te groot is..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:58 schreef Erotica_ het volgende:
Broek is wel vetOok de kleur ja, alleen model zit een beetje vaag, maar ligt misschien aan hoe je staat.
Waar heb je shirt gekocht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
je vind de blauwe, rode en grijze bij de new yorker voor maar 30 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:08 schreef plak-band het volgende:
Ik vind je broek dope, had m zelf alleen wel wat tighter gekocht. De schoenen zijn niet echt mijn smaak. Ik wil ook felle kleur broek, liefst een rooie. Weet iemand waar ik zo'n broek kan halen ? Liefst beetje skinny
je hebt de broek te groot gekocht en niet 1 maatje..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Die schildersbroek slijt toch aan de onderkant(want dat blijft dan onder je schoen hangen dus gaat dat vanzelf kapotquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
je hebt de broek te groot gekocht en niet 1 maatje..
why ooh why?
Had je niet beter nieuwe schoenen kunnen kopenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:33 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal merk hequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Funkyhouse!
Ik heb een legging met penguins erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |