jasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef kevne het volgende:
[ link | afbeelding ]
(sorry voor de slechte foto)
jas - Fred Perry
tshirts - Modern Amusement
Internet asos.comquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die T-shirtjes zijn vet, waar haal je die vandaan??
Siempre in Almere (Stad)quote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef stijn_ het volgende:
[..]
jasWaar gekocht, die zoek ik al een tijdje.
Nee gewoon braaf in roffa, van 125 naar iets van 60. Als je w31 of hoger hebt kan je er ook nog eentje scoren!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
geil ding men. Waar gescoord? Weer japan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook een nieuw shirtje! Het is een beetje altergothicdinges, met veters lang de zijkant en corsetsluiting en ik vind hem sexy.
Nu nog zo'n uuuuberfout kort rokje erbij zoeken!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
edit; foto 2 doet vervelend, hier is iig de link.
http://xs223.xs.to/xs223/08052/img_9860598.jpg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook een nieuw shirtje! Het is een beetje altergothicdinges, met veters lang de zijkant en corsetsluiting en ik vind hem sexy.
Nu nog zo'n uuuuberfout kort rokje erbij zoeken!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
edit; foto 2 doet vervelend, hier is iig de link.
http://xs223.xs.to/xs223/08052/img_9860598.jpg
Nope, sinner. 100% katoen en gewoon rechte pijpen ipv van tapered.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef kookie_monster het volgende:
Heb je die A77 veels te groot gekocht of is 't geen Joey?
wat bedoelen die friezen dan als ze een overhemd al homo vinden? snapiknie, wat is er daar gay aan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef plak-band het volgende:
Tsja sommige mensen kunnen gewoon zo onredelijk doen als ze hun mening willen laten horen
Dat Roxy broekje had ik in een officiele Quiksilver/Roxy winkel gekocht, maar van die A&F broekjes weet ik het niet zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit doe je om ons op te geilen he?? ja toch?? ik ben niet gek toch?!?!
geintjemaar dat zijn ook daadwerkelijk échte kleren van die merken? dus geen namaak?
daar zijn die chineze namelijk wel erg goed in
niet dat dat verder had uitgemaakt want het ziet er leuk uit
leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik ben twee dagen wezen winkelen inHong Kong
![]()
foto's zijn een beetje onduidelijk maar volgens mij is het best te zien![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
A&F broekje, truitje/babydoll van onbekend Chinees merk via Maple
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
Roxy broekje, onofficieel shirt van Yoshitomo Nara
+ nog wat truitjes, hetzelfde A&F broekje in het lichtblauw en ongeveer 15kg aan souvenirs
Ziet er heel leuk uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik ben twee dagen wezen winkelen inHong Kong
![]()
foto's zijn een beetje onduidelijk maar volgens mij is het best te zien![]()
[ afbeelding ]
Bunka, via Sogo
[ afbeelding ]
A&F broekje, truitje/babydoll van onbekend Chinees merk via Maple
[ afbeelding ]
Atticus hemdje
[ afbeelding ]
Nieuwe jas via Maple
[ afbeelding ]
Nieuwe muts via Maple
[ afbeelding ]
Roxy broekje, onofficieel shirt van Yoshitomo Nara
+ nog wat truitjes, hetzelfde A&F broekje in het lichtblauw en ongeveer 15kg aan souvenirs
Ik heb er wel meer voor betaald dan normaal voor fakes (nuja, m'n moeder betaaldequote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ziet er heel leuk uit.![]()
Maar die dingen van A&F zijn wel namaak, die winkels daar hebben geen moeite met het verkopen van namaak. Ze kunnen het wel echt via de online store hebben besteld maar dan had je er ook wel heel veel voor moeten betalen, wat vast niet het geval was of wel?
ach, niemand die het ziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:04 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer voor betaald dan normaal voor fakes (nuja, m'n moeder betaalde) maar goed, ze zitten lekker en ze zien er oké uit, dan loop ik maar gigantisch voor lul met een nep elandje op m'n broek
Oh jawel moeten de echte merken hun kleren maar goedkoper aanbiedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef Rutgerr het volgende:
Volgens mij focust iedereen zich nou niet bepaald op een of ander al dan niet fake elandje op je broekje....neemt overigens niet weg dat fake niet aanvaardbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |