Mooie kleding!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Tommy Hilfiger truitje voor 80 eurootjes.
[ afbeelding ]
Tommy Hilfinger Denim broek 120 euro.
ziet er wel tof uit opzichquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaarden
Heb een foto hieronder:
Vandaag:
- wit Tshirt, Zeeman ofzo..
- Zwart overhemd, H&M ---> Nieuw
- Bruine vintage overding, Esprit ---> Nieuw
- zwarte broek, Coolcat ---> Nieuw
- Beige allstars
[ afbeelding ]
Overding zat onderaan beetje gedraaid zie ik nu![]()
dat snap ik ff niet, vintage EN nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaarden
Heb een foto hieronder:
Vandaag:
- wit Tshirt, Zeeman ofzo..
- Zwart overhemd, H&M ---> Nieuw
- Bruine vintage overding, Esprit ---> Nieuw
- zwarte broek, Coolcat ---> Nieuw
- Beige allstars
[ afbeelding ]
Overding zat onderaan beetje gedraaid zie ik nu![]()
Mooie kleding! Vooral die broek vind ik erg mooi.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Burberry trui+ralph lauren trui maar ik kan daar geen plaatjes van vinden.
In iedergeval een geslaagde dag.
Ok, zal voortaan wat beter combinerenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat, of wat grasmat zegt
Erg mooi, goede combiquote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Burberry trui+ralph lauren trui maar ik kan daar geen plaatjes van vinden.
Cool!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef tequi3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat dit vest mij lekker warm zal houden.
Daarmee bedoel ik dat ik hem als nieuw kledingstuk hebquote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
dat snap ik ff niet, vintage EN nieuw
iedereen vraagt me dat maar kan er helaas geen exact antwoord op geven, ik weet wel dat het bij een winkeltje was aan de 9 straatjes in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Vette plimsolls grasmat, waar heb je die gekocht ?:)
ik had het idd gevraagd, maar als iemand de winkel weet. Wil ik het heeeeel graag wetenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
iedereen vraagt me dat maar kan er helaas geen exact antwoord op geven, ik weet wel dat het bij een winkeltje was aan de 9 straatjes in Amsterdam.
ligt er aan wat je er onder draagt hequote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week gekocht. Voor 40 euro. Nette trui van Cold Method, kom ik de kerst wel mee door.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:20 schreef klark het volgende:
[..]
ligt er aan wat je er onder draagt he
Mooi!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het lelijk vindt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:30 schreef Maikuuul het volgende:
Is maar goed dat je dat hemd eronder draagt, want zo is er niks aandie 2 lelijke zakken :/
Broek staat je goedquote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
supermantshirt uit amsterdam voor 20 euro
blauwe colored denim van smog uit de new yorker uit amsterdam 2 maten groter dan normaal gekocht voor 30 euro
low allstars black maat 41 uit een of andere winkel u it amsterdam voor 59 euro
thema: be a blue supersmurf
[ afbeelding ]
té fout. echt niet tof.quote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
blauwe colored denim van smog uit de new yorker uit amsterdam 2 maten groter dan normaal gekocht voor 30 euro
[ afbeelding ]
Welke merken en waar gekocht?quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was veel mooier geweest als je de juiste maat had gekochtquote:Op maandag 24 december 2007 15:44 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
tnx !! =pquote:
dan zou ik er niet in geraken denk ik :pquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
hij was veel mooier geweest als je de juiste maat had gekocht
Je favo shop is het nietquote:Op maandag 24 december 2007 20:12 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Björnvik, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
die regular alf zit goed!quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 broeken en nieuwe allstars
eerste broek is wel niet heel nieuw meer
nudie regular alf dry japan 30 x 32 en nudie slim jim black black 31 x 32
Draag liever een wit shirt erop, staat beterquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tnx :pquote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die regular alf zit goed!die slim jim ook.
i'll try it outquote:Op woensdag 26 december 2007 11:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Draag liever een wit shirt erop, staat beter![]()
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?quote:
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.
Oja dankje!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Oja het is Bjorkvin
de slim jim heb ik deze zaterdag nog gekocht in amsterdam bij de men @ workquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Freshcotton heeft het ookquote:Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?
Tof merk, meegenomen uit Denemarken omdat het hier niet werd verkocht. Nouja, bij Funkie House wat zooi
Leuk jacketquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan om op vernieuwen te klikken?
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Heel leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |