tnx !! =pquote:
dan zou ik er niet in geraken denk ik :pquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
hij was veel mooier geweest als je de juiste maat had gekocht
Je favo shop is het nietquote:Op maandag 24 december 2007 20:12 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Björnvik, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
Revloution, Heavens Playground
die regular alf zit goed!quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 broeken en nieuwe allstars
eerste broek is wel niet heel nieuw meer
nudie regular alf dry japan 30 x 32 en nudie slim jim black black 31 x 32
Draag liever een wit shirt erop, staat beterquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tnx :pquote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die regular alf zit goed!die slim jim ook.
i'll try it outquote:Op woensdag 26 december 2007 11:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Draag liever een wit shirt erop, staat beter![]()
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?quote:
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:17 schreef Stinkywinky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Bedanktquote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Bij M@W ligt die voor 110. En Bjornvik verkopen ze tegenwoordig bij de Heavens Playground, Chill Out en People In Public.
Oja dankje!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Oja het is Bjorkvin
de slim jim heb ik deze zaterdag nog gekocht in amsterdam bij de men @ workquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die SJ betaald?
Heb nog kortingsbonnen liggen, kan ik dan mooi combineren
Freshcotton heeft het ookquote:Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt daar Bjorkvin verkocht?
Tof merk, meegenomen uit Denemarken omdat het hier niet werd verkocht. Nouja, bij Funkie House wat zooi
Leuk jacketquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan om op vernieuwen te klikken?
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Heel leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mijn leren jasje zit los hier. maar ik heb alleen maar een topje eronder aan dus vandaar.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Dipendere het volgende:
Hier alvast 2 dingetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |