crackquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Een nieuwe longsleeve van Die for It voor maar 23 ballen gekocht, excuses vanwege de brakke foto
[ afbeelding ]
De kleuren zijn geel en groen, check onderstaande
[ afbeelding ]
Ik vind de V hals mooi
't is een pyjamabroekquote:Op zondag 16 december 2007 00:16 schreef Pie.cr het volgende:
Toffe foto, al snap ik je broek niet echt.
Heavens Playgroundquote:Op zondag 16 december 2007 15:10 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Vet tshirt!
Waar heb je dat ergens gehaald?
In de uitverkoop van Revolution ookquote:Op zondag 16 december 2007 14:50 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
die heb ik ook(alleen vorig jaar gekocht)
toppertje hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Een nieuwe longsleeve van Die for It voor maar 23 ballen gekocht, excuses vanwege de brakke foto
[ afbeelding ]
De kleuren zijn geel en groen, check onderstaande
[ afbeelding ]
Ik vind de V hals mooi
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die stropdas verneukt het een beetje tov de rest
denk dat lichtblauw er beter zou staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef Stigma het volgende:
[..]
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...quote:
Revolution, tenminste, als ik de de post daarna goed begrijp.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...
Revolutionquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet, welk merk is dat? Het komt me bekend voor...
Best leuk, waar gekocht??quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Erg nice. Ik sluit me wel aan bij het feit dat je een andere stropdas moet kiezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Stigma het volgende:
Maar weer eens een pak gekocht:
[ afbeelding ]
En een overhemd erbij:
[ afbeelding ]
Komen beide bij de Armani store vandaan in de PC.
Esprit online, met heerlijke leveringsvoorwaardenquote:
dat, of wat grasmat zegtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:57 schreef Stigma het volgende:
[..]
Klopt, had beter die effen lichtblauwe die op de achtergrond ligt erbij kunnen doen, of misschien een donkerrode o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |