oke die eerste is echt tè lelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 15:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Nieuwe shirts gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En morgen krijg ik een bestelling van freshcotton binnen met onder andere dit shirt:
[ afbeelding ]
omg gastquote:
ik vond die crewneck juist de enige die het kopen waard was.quote:Op maandag 5 november 2007 17:02 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omg gastje reputatie bij mij is ineens echt een stuk ingekrimpt
quote:Op maandag 5 november 2007 17:02 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omg gastje reputatie bij mij is ineens echt een stuk ingekrimpt
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 18:08 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
ik vond die crewneck juist de enige die het kopen waard was.
oke morgen even een kijkje nemen daarzo alleen wel best prijzigquote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die blauwe uit de OP??
Bij de rode winkel. Volgens mij is die 89 euro ofzo.
hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef taart het volgende:
The Globe in arnhem, er hangen nog wel meer (andere soorten) adidasjes. Maar dit is de mooiste
Ik vind het echt een pauper winkel als je binnenkomt, nooit is er iemand en die gasten staan je altijd zo stom aan te kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef taart het volgende:
The Globe in arnhem, er hangen nog wel meer (andere soorten) adidasjes. Maar dit is de mooiste
Herkenbaar. Of als je net 10 seconden in de winkel bent dat ze komen vragen of ze je kunnen helpen. Donderstraal een eind op zeg. Als ik iets wil weten kom ik zelf wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
die gasten staan je altijd zo stom aan te kijken.
ja klopt, het rook er ook naar wierookquote:Op donderdag 15 november 2007 13:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een pauper winkel als je binnenkomt, nooit is er iemand en die gasten staan je altijd zo stom aan te kijken.
Opzicht wel jammer dat het niet zo toegangkelijk is, want ze verkopen toch wel veel leuke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |