Tribute zou echt de perfecte winkel zijn voor dit topicquote:Op donderdag 15 november 2007 15:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ze hebben inderdaad mooie merken bij The Globe maar ik ben er zelf nog nooit naar binnen gegaan, toen ik naar binnen keek vond ik het personeel al meteen niet echt wat, volgens mij hebben een aantal van die gasten ook bij de Tribute met die kelder gewerkt.
Schoenen zijn ok.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Rutgerr het volgende:
Schoenen:
[ afbeelding ]
Broek:
[ afbeelding ]
waar haal jij je adidas vesten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:00 schreef Wezzel het volgende:
[ afbeelding ]
2 oldskool adidas vesten, bontmuts en nieuw slip-on vans
kijk anders even op yoox.quote:Op zondag 18 november 2007 13:44 schreef nieck het volgende:
@ rutger
Waar heb jij die schoenen vandaan getoverd? Welke winkel?
Footwear -> Laced shoes -> Christiano Gaultieri. Als je wilt pm ik je nog wel wat ik ervan vind wanneer ze binnen komen.quote:Op zondag 18 november 2007 13:44 schreef nieck het volgende:
@ rutger
Waar heb jij die schoenen vandaan getoverd? Welke winkel?
Nog iets anders, bestel je gewoon je echte schoenmaat of weet je of deze groter/kleiner uitvallen?quote:Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Footwear -> Laced shoes -> Christiano Gaultieri. Als je wilt pm ik je nog wel wat ik ervan vind wanneer ze binnen komen.
Horloge is zeker tof! Heb m ook, met zwarte leren bandquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef Rubsy het volgende:
Nieuw horloge:D
[ afbeelding ]
nieuw simpel shirtje (ziet er hier alleen als een malloot geval uit)
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:38 schreef Monita het volgende:
Mijn eerste post, ben beniewd wat jullie denken.
jurkje is van H&M, riem van Men at Work
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |