Thanks! Ebayquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Ewelina het volgende:
Die is leuk
Waar komt ie vandaan?
Ik ga binnenkort ook weer eens shoppen
Haha ja dat klopt, wie ben jij daar dan?quote:
Die truiquote:Op zondag 25 november 2007 13:31 schreef Liefdevol het volgende:
Even geshopt bij de H&M, en mijn eerste post, yeuh![]()
[ afbeelding ]
je had voor de helft minder veel toffere kleding kunnen kopen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik in het grijs gekocht
en een broek van g-star kortom het was weer een duur weekendje![]()
[ afbeelding ]
voor mij hoeft het ook niet opvallendquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef grasmat het volgende:
[..]
je had voor de helft minder veel toffere kleding kunnen kopen.
Echt.. dat replay en g-star is belachelijk duur en het is dan ook nog eens ontzettend doorsnee
mensen die gstar kopen want 'het zit egwoon lekker'quote:Op maandag 26 november 2007 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ach de ene keer cars de andere keer g-starhet zit gewoon lekker
quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
mensen die gstar kopen want 'het zit egwoon lekker'
iiee dat tuniekjequote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
[ afbeelding ]
CC Skye schakelarmband... Geen kleding.
Wat mooiquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
Jep, heb de mijne alleen op Ebay gewonnenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef BettyR het volgende:
Mina tuniekje van Asos? Heb er al vaak naar zitten kijken maar ik durf t niet aan ben ik bang...
Met een dikke panty of legging ofzo misschien wel? Tenminste, kzou m zelf ook zo niet aandurven, toch een beetje kort. Maar met een dikke panty ofzo en laarzen valt dat wel weer mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef BettyR het volgende:
Mina tuniekje van Asos? Heb er al vaak naar zitten kijken maar ik durf t niet aan ben ik bang...
Beetje te opvallend denk ik..Maar ja, leuk is ie welquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Jep, heb de mijne alleen op Ebay gewonnen.
Waarom durf je het niet aan?
designquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:Die bjornborg rand verneukt echt de rest van het design
Hoe nep zijn die, Born Borgquote:
Waar loop jij mee dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe nep zijn die, Born Borg(linkerboxer
) Te pauperig
Wat doet het er toe wat ik voor ondergoed draag?quote:
Ik ben wel benieuwd welk ondergoed de mensen dragen die BB afkraken.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef rena het volgende:
[..]
Wat doet het er toe wat ik voor ondergoed draag?Om me terug te pakken op slechte smaak
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |