Baby Rib Cardigan ¤ 35,00 op de derde rij bij jacketsquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom vind ik die twee niet terug op de online store?
ja AA lijkt me een toffe winkel. Jammer dat ie nou weer in de randstad zitquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Die van American Apparel zijn veel toffer.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar voor de rest heb jij altijd leuke kleren.
Er zitten wel leuke dingen tussen, maar dat je altijd wel mensen tegenkomt die hetzelfde aanhebben is voor mij een groot nadeel. Verder is het een prima winkel voor witte/zwarte t-shirts, witte overhemden en sokken, ik ga niet in de hoodie's van hun rondlopen die je elke straathoek tegenkomt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
de H&M is dit jaar voor mij nieuw, voorheen kocht ik er geen kleding, de laatste tijd hebben ze best veel mooie truien.
inderdaad, ik zie ook erg veel mensen met H&M kleding rondlopen, die hoodies vallen meteen op, mar qua truien zie ik het eigenlijk nooit zo goed.quote:Op zondag 9 december 2007 16:55 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke dingen tussen, maar dat je altijd wel mensen tegenkomt die hetzelfde aanhebben is voor mij een groot nadeel. Verder is het een prima winkel voor witte/zwarte t-shirts, witte overhemden en sokken, ik ga niet in de hoodie's van hun rondlopen die je elke straathoek tegenkomt.
die colltrui is mooi man..!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen die trui. Ralph lauren
[ afbeelding ]
Colltrui van Ralph lauren
ik heb ook een 511 maar kanker dit zit na een half jaar echt ongelovenlijk kut. ik draag em nooit meerquote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef cappp het volgende:
Mijn tweede paar levi's 511 slim fit, verdomme wat zitten ze lekker![]()
[ afbeelding ]
Al vind ik hem op deze foto niet mooi( van de levi's site)
Frisse saucony's waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef Aschkael het volgende:
T-Shirt:
[ afbeelding ]
T-Shirt:
[ afbeelding ]
Broek:
Levi 501 Lichtblauw...zonder plaatje, je kan je er wel wat bij voorstellen.
Schoenen:
[ afbeelding ]
dat blauwe shirt he.. is dat niet heel erg gay?quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef Aschkael het volgende:
T-Shirt:
[ afbeelding ]
T-Shirt:
[ afbeelding ]
Broek:
Levi 501 Lichtblauw...zonder plaatje, je kan je er wel wat bij voorstellen.
Schoenen:
[ afbeelding ]
die schoenen kunnen denk ik best oke zijn..quote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef De_Brandweer het volgende:
die is heel gay. en sauconys wat zijn dat nou weer voor schoenen? zien er echt kenker cheap uit.
hebben best goede hardloopschoenenquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef De_Brandweer het volgende:
die is heel gay. en sauconys wat zijn dat nou weer voor schoenen? zien er echt kenker cheap uit.
niiicequote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel|American Apparel
Ik heb de mijne bij de levi's store in utrecht gekocht voor 70E ipv 90E. Andere kleuren zijn duurder en liggen rond de 100 euro.quote:Op maandag 10 december 2007 14:24 schreef roburt het volgende:
waar kan je levi's 511 slim fit's kopen, of kopen jullie ze bij de levi's store?
en hoe duur zijn de gangbare modellen van hun ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |