quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
Die groene trui is wel leuk.
Maarja om nou 180 klatsers te betalen voor een trui met paardje.
Of hebje niet zoveel betaald ?
leuke skinny, toffe kleding verderquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:59 schreef Liefdevol het volgende:
& toch maar weer geshopt, begin te lijken op een shopverslaafde, met een flink uitpuilende kast, maar goed, heb nog lang niet alles hier gepost, want ben dr pas net![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik volgend jaar weer naar Amerika ga , wat een verschil in prijs zegquote:Op donderdag 6 december 2007 08:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Die colltrui was 140, die andere 125
u r unlucky,quote:Op donderdag 6 december 2007 08:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Die colltrui was 140, die andere 125
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
u r unlucky,
khad een soort zelfde trui gekogt int zwart met paars paardje voor 80e
nice!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:30 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Stella McCartney tulip dress..![]()
![]()
!
Voor kerst (etentje)/oud & nieuw.. =)
ha dat vest wilde ik ook kopen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef taart het volgende:
mijn aangeschafte h&m aanbieding spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is nog erg modelloos, hopelijk is ie na een paar wasjes beter.
[ afbeelding ]
de H&M is dit jaar voor mij nieuw, voorheen kocht ik er geen kleding, de laatste tijd hebben ze best veel mooie truien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:46 schreef Erotica_ het volgende:
H&M, H&M, H&M.. Zijn er geen andere winkels meer?
Die van American Apparel zijn veel toffer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef taart het volgende:
mijn aangeschafte h&m aanbieding spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is nog erg modelloos, hopelijk is ie na een paar wasjes beter.
[ afbeelding ]
Waarom vind ik die twee niet terug op de online store?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Die van American Apparel zijn veel toffer.
Maar voor de rest heb jij altijd leuke kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |