Wat bedoel je daar eigenlijk mee? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een overhemd met horizontale strepen gezien, wel met verticale uiteraard.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je had liever iets met horizontale strepen zeker
wtf.. waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je had liever iets met horizontale strepen zeker
Check de overhemden die Michael Douglas in Wall Street draagt. Horizontale strepen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:12 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar eigenlijk mee? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een overhemd met horizontale strepen gezien, wel met verticale uiteraard.
.
Zo een reactie van jou die niet over de policy gaat, dat is ook voor het eerst of niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef schatje het volgende:
Ik vind bovenstaande jasjes saai. Waar heb je die gekocht? Bij de Action? Volgens mij heb ik ze daar ook zien hangen.
Leeeuk dat witte jurkje! Hoe duur was hij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:34 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld op de online shop (H&M).
Heb ik ook, alleen dat in donkerpaars (die grijze waren helaas op). Hij gaat morgen in de was dus ben zelf ook benieuwd hoe goed tie blijftquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Grijze trui van 100% merino wol, van de H&M, nog nooit eerder truien van de H&M gehad, ik hoop dat hij mooi blijft na de eerste wolwas.![]()
[ afbeelding ]
Afgerond 17 euro. Het is een slaapjurkjequote:Op zondag 2 december 2007 22:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Leeeuk dat witte jurkje! Hoe duur was hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |