Thanks! Ebayquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Ewelina het volgende:
Die is leuk
Waar komt ie vandaan?
Ik ga binnenkort ook weer eens shoppen
Haha ja dat klopt, wie ben jij daar dan?quote:
Die truiquote:Op zondag 25 november 2007 13:31 schreef Liefdevol het volgende:
Even geshopt bij de H&M, en mijn eerste post, yeuh![]()
[ afbeelding ]
je had voor de helft minder veel toffere kleding kunnen kopen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik in het grijs gekocht
en een broek van g-star kortom het was weer een duur weekendje![]()
[ afbeelding ]
voor mij hoeft het ook niet opvallendquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef grasmat het volgende:
[..]
je had voor de helft minder veel toffere kleding kunnen kopen.
Echt.. dat replay en g-star is belachelijk duur en het is dan ook nog eens ontzettend doorsnee
mensen die gstar kopen want 'het zit egwoon lekker'quote:Op maandag 26 november 2007 20:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ach de ene keer cars de andere keer g-starhet zit gewoon lekker
quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
mensen die gstar kopen want 'het zit egwoon lekker'
iiee dat tuniekjequote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
[ afbeelding ]
CC Skye schakelarmband... Geen kleding.
Wat mooiquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
Jep, heb de mijne alleen op Ebay gewonnenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef BettyR het volgende:
Mina tuniekje van Asos? Heb er al vaak naar zitten kijken maar ik durf t niet aan ben ik bang...
Met een dikke panty of legging ofzo misschien wel? Tenminste, kzou m zelf ook zo niet aandurven, toch een beetje kort. Maar met een dikke panty ofzo en laarzen valt dat wel weer mee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef BettyR het volgende:
Mina tuniekje van Asos? Heb er al vaak naar zitten kijken maar ik durf t niet aan ben ik bang...
Beetje te opvallend denk ik..Maar ja, leuk is ie welquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Jep, heb de mijne alleen op Ebay gewonnen.
Waarom durf je het niet aan?
designquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:Die bjornborg rand verneukt echt de rest van het design
Hoe nep zijn die, Born Borgquote:
Waar loop jij mee dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe nep zijn die, Born Borg(linkerboxer
) Te pauperig
Wat doet het er toe wat ik voor ondergoed draag?quote:
Ik ben wel benieuwd welk ondergoed de mensen dragen die BB afkraken.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef rena het volgende:
[..]
Wat doet het er toe wat ik voor ondergoed draag?Om me terug te pakken op slechte smaak
?
Ik kraak nergens BB af. Wel de nepperds. En waarom zou ik BB niet mogen afkraken?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welk ondergoed de mensen dragen die BB afkraken.
Ik lees het anders dat je een hekel hebt aan BB boxers.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kraak nergens BB af. Wel de nepperds. En waarom zou ik BB niet mogen afkraken?
naja verkeerd gelezen dan.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef rena het volgende:
Ik heb geen hekel aan BB boxers, ik heb er zelf ook 3en nog heel veel ander ondergoed.
haha veel anders is er niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik lees het anders dat je een hekel hebt aan BB boxers.
Ik zeg niet dat je het niet mag afkraken, maar ik ben wel benieuwd waar de mensen die BB afkraken dan wel mee lopen, want veel anders is er niet.
Ohnee, je kunt dingen niet anders opvatten, vooral niet door hetquote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha veel anders is er niet?whut.
dus heel de wereld zou moeten lopen in bb omdat er niet veel anders is?
wat een crap.
Ik draag zelf ook BB boxers en vind ze geweldig, maar die dingen van Houniet zijn nepperts van ebay, zag het meteen aan de prints op de boxers, en die fout in de tekst maakt het nog erger.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welk ondergoed de mensen dragen die BB afkraken.
idd een fout hoe geweldig is dat!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik draag zelf ook BB boxers en vind ze geweldig, maar die dingen van Houniet zijn nepperts van ebay, zag het meteen aan de prints op de boxers, en die fout in de tekst maakt het nog erger.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
nep of niet, 6 euro per stukniet van ebay trouwens
Claesen's loop ik in, hoewel ik tot m'n spijt moet bekennen dat ik ook een hoop BB's hebquote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohnee, je kunt dingen niet anders opvatten, vooral niet door hetsmiley achter Bjorn Borg.
Ik vraag me alleen af in welke boxers deze gasten lopen die BB afkraken.
Jij meeloperquote:Op donderdag 29 november 2007 01:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Claesen's loop ik in, hoewel ik tot m'n spijt moet bekennen dat ik ook een hoop BB's heb
Toen ik ze kocht was het nog bijzonder als je een BB aanhad. En ja, ik wil geen meeloper lijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:35 schreef rena het volgende:
[..]
Jij meeloper3 maanden geleden was je er nog dol op, tot de boel je te populair werd en je weer uniek wilde zijn.
![]()
Da's nog het ergste, mensen die denken dat het echt stoer isquote:Op donderdag 29 november 2007 01:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Boeiend, bb is prima te dragen als je ze maar niet heel hip boven de broek uit draagt. Zie vaak genoeg van die mooiboys in de trein met hun roze bb boxer en veel te kort shirt
Goed voor tijdens het voetbalquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef Rutgerr het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan:
Oranje Dockers ribbroek.
die heb ik vd week besteldquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Grijze trui van 100% merino wol, van de H&M, nog nooit eerder truien van de H&M gehad, ik hoop dat hij mooi blijft na de eerste wolwas.![]()
[ afbeelding ]
H&M is natuurlijk een kortere naam, kun je minder spelfouten maken.quote:
2e handsquote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb trouwens een verklaring vanwege de born spelfout
de elastiek is daar opnieuw vastgemaakt. maar goed die spelfout is er welernstig eigenlijk
Björn Borg boxers
Doe je het aan met of zonder iets onderquote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Liefdevol het volgende:
Ja, ik heb vast wat zomerkleding geshopt (zie ook hierboven) & natuurlijk ook nog wat winters!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Doe je het aan met of zonder iets onder
Waar die schakelarmband gekocht?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
[ afbeelding ]
CC Skye schakelarmband... Geen kleding.
Heb de donkerblauwe hiervan. Zit erg fijnquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Grijze trui van 100% merino wol, van de H&M, nog nooit eerder truien van de H&M gehad, ik hoop dat hij mooi blijft na de eerste wolwas.![]()
[ afbeelding ]
die heb ik ook en zit primaquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Ebay,quote:Op donderdag 29 november 2007 21:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waar die schakelarmband gekocht?
moest ik vragen van me vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |