Goed voor tijdens het voetbalquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef Rutgerr het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan:
Oranje Dockers ribbroek.
die heb ik vd week besteldquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Grijze trui van 100% merino wol, van de H&M, nog nooit eerder truien van de H&M gehad, ik hoop dat hij mooi blijft na de eerste wolwas.![]()
[ afbeelding ]
H&M is natuurlijk een kortere naam, kun je minder spelfouten maken.quote:
2e handsquote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef Houniet het volgende:
ik heb trouwens een verklaring vanwege de born spelfout
de elastiek is daar opnieuw vastgemaakt. maar goed die spelfout is er welernstig eigenlijk
Björn Borg boxers
Doe je het aan met of zonder iets onderquote:Op donderdag 29 november 2007 17:59 schreef Liefdevol het volgende:
Ja, ik heb vast wat zomerkleding geshopt (zie ook hierboven) & natuurlijk ook nog wat winters!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Doe je het aan met of zonder iets onder
Waar die schakelarmband gekocht?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mina jurkje/tuniekje.
[ afbeelding ]
CC Skye schakelarmband... Geen kleding.
Heb de donkerblauwe hiervan. Zit erg fijnquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Grijze trui van 100% merino wol, van de H&M, nog nooit eerder truien van de H&M gehad, ik hoop dat hij mooi blijft na de eerste wolwas.![]()
[ afbeelding ]
die heb ik ook en zit primaquote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Ebay,quote:Op donderdag 29 november 2007 21:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waar die schakelarmband gekocht?
moest ik vragen van me vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |