de hardloop schoenen van saucony zijn een van de beste, mischien wel beter dan asics,quote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef De_Brandweer het volgende:
die is heel gay. en sauconys wat zijn dat nou weer voor schoenen? zien er echt kenker cheap uit.
Dat ziet er wreed uit men jongquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel|American Apparel
dat ook dusquote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik mag toch hopen dat je normaal gesproken andere schoenen onder dat pak draagt ?
Correct. Helaas zijn mijn liquide middelen niet toerreikend om een paar 'pak-worthy' schoenen aan te schaffen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef Enchanter het volgende:
Ik mag toch hopen dat je normaal gesproken andere schoenen onder dat pak draagt ?
schattigquote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Suit Supply |H&M | H&M | Suit Supply | Spring Court
neen, ik draag mijn pantalon niet bewust in mijn schoenen.
Und
[ afbeelding ]
Okay , ik vroeg het me af omdat ik van de week een of andereidioot op straat zag lopen met een net pak en daar onder een paar afgetrapte adidas.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Correct. Helaas zijn mijn liquide middelen niet toerreikend om een paar 'pak-worthy' schoenen aan te schaffen.
Nice. Ik zoek ook nog een pak en zat ook te denken aan er één aan te schaffen bij Suit Supply. Hoe zitten die pakken en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Und
[ afbeelding ]
Ik ben geen pak expert, helaas. Maar hij zit 'wel ok', ik heb er geen last van iig.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek ook nog een pak en zat ook te denken aan er één aan te schaffen bij Suit Supply. Hoe zitten die pakken en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Ik vind het sexy.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Und
[ afbeelding ]
Neen, ik moet nog een goed overhemd kopen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het sexy.
Is het overhemd wel mooi getailleerd?
Voor advies schoenen: Herenkleding voor ware fijnproevers #3
shirtmakers.nlquote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Neen, ik moet nog een goed overhemd kopen.
Heb je die van de pakkenafdeling van 30 euro? Die vind ik namelijk wel echt supermooi vallen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Neen, ik moet nog een goed overhemd kopen.
En die bon zat in zo'n studentenpakket.
lapoquote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef schatje het volgende:
linkje naar het volgend deel: Show je nieuwe kleding #42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |