quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nike SB T-shirt in Halloween stijl.
![]()
Nike SB mids November Rain. Geinspireerd op de clip van Guns 'n Roses. De bloemen op de tong zijn hetzelfde als op het graf in die clip. Ze moesten alleen eigenlijk pas in November gereleased worden, maar ze lagen sinds vorige week al in de winkel..
En nog een ander paar, Nike Dunk Hawaii. Paar weken geleden via eBay besteld.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef taart het volgende:
mijn aangeschafte h&m aanbieding spul
is nog erg modelloos, hopelijk is ie na een paar wasjes beter.
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef Pie.cr het volgende:
Suit Supply |H&M | H&M | Suit Supply | Spring Court
neen, ik draag mijn pantalon niet bewust in mijn schoenen.
Und
Die overhemden zijn idd vrij goed, alleen pas op met wassen als je een zwarte koopt natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg piecert, waar heb jij die studentenbon vandaan gehaald? En voor een mooi en betaalbaar overhemd moet je de pakkenafdeling van de H&M (koopgoot dus) checken, die va 30e hebben een mooie slimfit pasvorm.
MAar dat zei parsel natuurlijk ook al
Je weet zelluf toch, na het zien van de films gelijk besteldquote:
http://www.studentenbox.nl/studenten.htmlquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg piecert, waar heb jij die studentenbon vandaan gehaald? En voor een mooi en betaalbaar overhemd moet je de pakkenafdeling van de H&M (koopgoot dus) checken, die va 30e hebben een mooie slimfit pasvorm.
MAar dat zei parsel natuurlijk ook al
Broek heb ik niet, maar is van de site van espritquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:59 schreef fok_robbie het volgende:
[..]
waar van is die? broek ziet er wel nice uit
Je past zo in That 70's Show.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef grasmat het volgende:
vintage overhemd + vintage spencer
[ afbeelding ]
nieuwe plimsolls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thnxquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je past zo in That 70's Show.
http://furni.myshopify.com/products/farmerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:47 schreef poffu het volgende:
die horloge in TS owned! van wie is die, welk merk en waar koop je dat dope ding ?
Wel een beetje te gay.. imhoquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |