Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:56 schreef Lishe het volgende:
Dadelijk is er gewoon een datum 4-ling in aantocht....
Ik weet niet veel meer dan jullie, zodra er nieuws is meldt ik het hoor Dutch...
Bij deze heb je dus een verbod tot posten tot je wat weetquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:56 schreef Lishe het volgende:
Dadelijk is er gewoon een datum 4-ling in aantocht....
Ik weet niet veel meer dan jullie, zodra er nieuws is meldt ik het hoor Dutch...
Sorry hoor, maar kan je nou echt werkelijk niks anders verzinnen dan tvp?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
tvp
Rustig!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar kan je nou echt werkelijk niks anders verzinnen dan tvp?
De volgende keer ga ik hem echt deleten hoor. Bizarre onzin. Je kan het topic wel opzoeken om een tvp te plaatsen maar je kan niet een paar uur later, als je wel wat te melden hebt, het topic dan alsnog opzoeken in de index?
Je korte termijn geheugen is zo brak dat je echt niet meer kan bedenken hoe dit topic nou ook al weer heette?
'Tsja... ik postte mee in een topic over zwangerschappen en geboortes... waar zou dat nou toch staan zeg... Tsjonge, ik kan het echt niet meer vinden'.
Sorry, maar ik vind dat echt zoiets raars...
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ben trouwens na al mijn bevallingen echt zo stoned als een garnaal geweest van mijn eigen endorfinesdat was echt heeeeeel cool...
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Tan het volgende:
Hopen maar dat het niet doorzet tot pre-eclampsie.
Nee geeft niet, vraag maar raak. Is helaas alleen maar erger geworden, maar goed, daar hadden we al rekening mee gehouden. Het definitieve 'oordeel' kan pas geveld worden na de bevalling. En normaal zou ik juichen als ik met 37 weken aan de beurt was, maar nu is het inderdaad fijner als ik zo lang mogelijk doorloop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, zat ik weer in het oude topic te F5-en.
Goh Tan, jij bent ook al haske ver in de tussentijd! Hoe gaat het met de niertjes? Is dat nou nog een beetje bijgetrokken/hetzelfde gebleven of kunnen ze daar niks over zeggen?
als je het er niet over wil hebben moet je het ook gewoon zeggen hoor
Vandaar die 2e plaats??quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:22 schreef marit1978 het volgende:
BE...de laatste hormonen-piek voor de bevalling !![]()
Tan, ik hoop op nog fijne en rustige feestdagen voor jullie gezinnetje!
ik wil hier zó graag-smilies plaatsen !!!!
Doe maar voor mij dan, ik weet zo onderhand niet meer hoe ik op mijn bureaustoel moet gaan zittenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:22 schreef marit1978 het volgende:
BE...de laatste hormonen-piek voor de bevalling !![]()
Tan, ik hoop op nog fijne en rustige feestdagen voor jullie gezinnetje!
Kom op dames;
ik wil hier zó graag-smilies plaatsen !!!!
Wij zitten tijdelijk in een zaaltje in een bejaardentehuis... (Ja vraag maar niets) (Verbouwing)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Pruk het volgende:
Toen ik zondag naar de kerk ging had ik mooi een kussentje meegenomen om op te zitten. Maar die stoelen zaten me veel te recht waardoor ik de hele preek tegen mijn ribbenkast werd getrapt en ik niet lekker kon zitten. Ik wou dat de voorganger een rustgevende stem had gehad
Aaah da's dan ook wel weer liefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Stond ik me net bij de kassa vreselijk te ergeren aan de mevrouw voor me. Ter-gend langzaam haar geld uittellen enzo. Pffff, en die buik die hangt en trekt toch echt wel nu. Dus ik sta me nog een soort van te verbijten. Bij het inpakken van de spullen deed ze ook nog niet eens een stapje opzij dus ik verder met mijn inwendige gemopper.
Sta ik bij de pin-automaat, komt ze langs lopen en zegt ineens 'Nou mevrouw, dat lijkt me wel op een kerstkindje. Heel veel succes en geluk voor jullie'.
Nou, en daar sta je dan, volgeschoten en wel.![]()
![]()
Ja voor de 37 weken en na de 42 weken is dat eigenlijk wel standaard en 'mag' je dus niet meer kiezen. In mijn geval droeg de VK na 42 weken alles dus ook over aan het ZH. Meestal moet je dan ook iedere dag (al doen sommige ziekenhuizen het om de dag) naar het ZH voor een CTG tot het moment dat ze besluiten in te leiden (of het vanzelf toch op gang komt...). En dan krijg je een medische indicatie om in het ZH te bevallenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:19 schreef klein_spookje het volgende:
Maar goed we wachten gewoon weer verder af. De vrijdag komt steeds dichter bij.
Oja nog een vraagje is het altijd zo dat als 42 wk bent je dan standaard naar de gyn moet en in het zh moet bevallen is het dan een medische indicatie en mag je niet meer kiezen?
Ah wat liefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Stond ik me net bij de kassa vreselijk te ergeren aan de mevrouw voor me. Ter-gend langzaam haar geld uittellen enzo. Pffff, en die buik die hangt en trekt toch echt wel nu. Dus ik sta me nog een soort van te verbijten. Bij het inpakken van de spullen deed ze ook nog niet eens een stapje opzij dus ik verder met mijn inwendige gemopper.
Sta ik bij de pin-automaat, komt ze langs lopen en zegt ineens 'Nou mevrouw, dat lijkt me wel op een kerstkindje. Heel veel succes en geluk voor jullie'.
Nou, en daar sta je dan, volgeschoten en wel.![]()
![]()
Oh ja, toen had ik die bloeddrukmeter nog, nou die heb ik verbannen haha, word je alleen maar doodnerveus van, mijn onderdruk steeg toen regelmatig boven de 100, maar dan was 'ie een uur later of zo weer 90... zat ik me alleen daarom al druk te maken. Dat wil ik dus niet meer, maar baal wel dat hij nu weer begint te stijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef dutchie het volgende:
Tan, ik zie je posten en ik word weer een beetje terug in de tijd geworpen. Zoals je toen met Junah ook aan het wachten was. Met die bloeddrukmeter van je erbij. Ik weet nog goed, dat ik toen wel nagels zat te bijten.Vond het zo spannend! Omdat ik toen volgens mij ook daarna aan de beurt was, voor de meute uit. Hoe anders is de situatie nu en nu vind het ook weer spannend.
Maar je weet wel waarom. Ik vind je dapper, ik vind je moedig (ookal vind je het allemaal zelf best wel meevallen. je hebt een weg gekozen die ik je gewoon echt niet nadoe) en ik denk aan je. Als rasechte optimist blijf ik toch nog in wonderen geloven. Noem me maar naïef.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is wel heel erg stil vanuit die hoek idd!
Spannend hoor! Maar ja, ze deed niet aan meldplicht, voor hetzelfde geld stapt ze straks het topic weer binnen.![]()
Wat lief Jelief!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Jelief het volgende:
* Jelief zachtjes zingt
punkie kom maar
punkie alles is klaar
kom je wordt verwacht
kom er word al aan je gedacht!
Spannend joh DeLiedje! Hopelijk gaat t toch op gang komen! Nog even afwachten dus! Maar toch wel een fijn idee idd dat je morgen opgenomen wordt en niet eerder dan met baby naar huis gaat!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef DeLiedje het volgende:
Wat lief dat iedereen zo aan me denkt![]()
[..]
Maar wel met nieuws...
In het kort:
Gisteren heel de dag last van krampjes gehad, en begon ik de slijmprop te verliezen... krampen werden zo rond etenstijd erger en er zat regelmaat in (om de 14 min)... Ziekenhuis gebeld, moest terug bellen als ze sneller kwamen (5-7 min.) of als mijn vliezen braken...
Om 1.30 s'nachts braken mijn vliezen (dacht ik althans) weer gebeld en ook toen moest ik weer wachten en terug bellen als de 'weeën' om de 5-7 min kwamen...
Tot 3.00h heb ik keurig getimed, en was erg blij dat het leek door te zetten (om de 8 min en ze werden steeds heftiger...)
Toen.... werd ik wakker om 6.00h(nee het was geen droom, maar ik had dus wel ineens 3 uur geslapen), en was eigenlijk nogal teleurgesteld dat het blijkbaar niet had doorgezet...
Gelukkig begonnen na een minuut of 10 de krampen toch weer zo om de 8-10 min te komen, maar er zat verder geen vooruitgang meer in.
Om half 12 had ik een gewone controle afspraak staan bij gyn (41 w 2 d) en die heb ik op advies van assistente gewoon door laten gaan. Na mijn verhaal aangehoord te hebben stuurde hij me meteen naar de afdeling verlos voor een ctg en om te controleren of mijn vliezen wel echt gebroken waren...
Conclusie 3 uur (!!) en verschillende zeer nare inwendige onderzoeken later was dat ik geen échte weeën had/heb, maar flinke voorweeën (die weinig lijken te doen met baarmoedermond), en dat mijn vliezen niét gebroken zijn...
Omdat op de echo te zien was dat er nog maar weinig vruchtwater over was, en er dus geen schot in de zaak zit, word ik morgenochtend om 7.00h opgenomen en wordt ik ingeleid... Ik krijg dan eerst tabletjes om de verweking van de baarmoedermond te stimuleren, en daarna wordt er verder gekeken....
Ik zou het ziekenhuis pas weer verlaten mét kindje zei ze... en dat is eigenlijk wel een geruststellend idee![]()
(kan wel een dag of 2 duren, maar voor het weekend hopen we toch wel!)
[..]
Wat lief Jelief!![]()
![]()
* DeLiedje haakt in en zingt zachtjes mee...
WelterustenLiedje (quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef DeLiedje het volgende:
Wat lief dat iedereen zo aan me denkt![]()
Wat lief Jelief!![]()
![]()
* DeLiedje haakt in en zingt zachtjes mee...
Jawel hoor... Ze komen nog steeds om de 8 a 10 min... Naar mijn idee worden ze weer wat sterker, (vanmiddag en vanavond was dat wat minder) maar dat zal ook wel komen doordat je nu weer in bed ligt en je daarop concentreerd...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Lishe, heeft ze nu dan helemaal geen weeen meer?
Wat goed Droekequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Droeke het volgende:
Heeey DeLiedje wat goed!?!![]()
Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Gisteravond toen ik in de winkel stond notabenedacht ik dat mijn vliezen braken. ik heb 2x het gevoel gehad dat ik in mijn broek plaste. Dus wij bellen naar ziekenhuis. Kom maar laten checken, zeiden ze, dus wij naar het ziekenhuis. Ik had ook geen weeen dus ze twijfelde eerst nog. Toen hebben ze inwendig vocht weggehaald en toen bleek het toch vruchtwater te zijn. Dus als er vandaag niks 'spontaan' gebeurde moest ik nog ff 's avonds langskomen voor een checkup. Nu is er nog steeds niks, maar ik word dus ook morgen ingeleid!!!
![]()
Volgens mij krijgen we een datum-tweeling DeLiedje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Droeke het volgende:
Volgens mij krijgen we een datum-tweeling DeLiedje
+quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef amaranta het volgende:
DeLiedje en Droeke: go go go!
Ja het was echt heel vaag en ook wel eng echt. Het ging echt supersnel... Opeens was dat kind er en mijn man was er niet. Dus ik raakte een beetje in de stress...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Mibos het volgende:
Ticootje als je dromen uitkomen ben jij heel snel bevallen...
Maar het wordt alleen maar kouder van de weekquote:Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje ik heb gisteren de baby heel erg streng toegesproken toen hij bezig was met mijn ribbenkast verbouwen dat mama wil dat ie buiten komt spelen maar ik denk dat er nu al niet mee te onderhandelen valt. Zit geloof ik wel lekker met dat koude weer bij mama binnen.
D'r kan maar 1 echte Llewella zijn volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef Tan het volgende:
DeLiedje en Droeke, wat spannend, jullie lezen dit niet meer vandaag maar ik denk aan jullie
En Llewella, mooie echo! Gefeliciteerd!! (ben jij dezelfde Llewella als op GoT? Ik kom er nooit meer, maar ik was daar destijds ik_zei_de_gek)
ghehehe... zo heb ik ook tegen mn buik zitten kletsenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het wordt alleen maar kouder van de week![]()
Nee kleine friemel!! Dit is niet de bedoeling hoor... Kom maar gewoon lekker buitenspelen. Mama houdt je wel lekker warm.
Ja, ik had voordat ik naar het westeinde ging ook een hele nare smaak.... Het westeinde wordt over het algemeen niet heel goed over gepraat. Maar door de rondleiding ben ik echt om hoor. Het was echt supernetjes, mooie verloskamers, alles nieuw... En het is gewoon heel groot.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties.![]()
![]()
Lieke moet sowieso 3 dagen in de couveuse blijven.
Vanmiddag weer even kijken![]()
![]()
Droeke en DeLiedje sterkte vandaag! Hopelijk zijn jullie baby's er snel!!!
Ticootje: Ik heb zelf een beetje een hekel aan t westeinde (door stage). Maar iig fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, das ook heeeeeel belangrijk!!!
het is zo spannend allemaal!!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
DeLiedje smste vanochtend nadat ze het eerste tabletje had gehad. Niks gebeurt dus vannacht. Ik vind d'r echt een superstoere al maakt ze het wel heel spannend nuAls er vanavond nog niks geen actie is ga ik even naar het bezoekuur. Mits het niet volzit al met ouders! En ik gooi d'r nog maar een pufke tegenaan.
Droeke, zet 'm op!!
ehm.. k weet t natuurlijk niet zeker.. maar.. wie doet uiteindelijk de bevalling?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch gister maar even geprobeerd dat ik misschien wel thuis wilde bevallen. Mijn man begon meteen over de rommel...Hij heeft liever dat ik naar het ziekenhuis ga, maar hij laat me wel vrij in de keuze. Hij vind het ook best als we het gewoon aankijken. Je mag toch pas naar het ziekenhuis bij 6 cm, op dat moment maken we gewoon de definitieve keuze. Ik weet niet hoe ik met de pijn zal omgaan, misschien valt het wel heel erg mee, en misschien vind mijn man het toch wel heel fijn om thuis te zijn. Maar als we dus naar het ziekenhuis gaan dan wordt het het westeinde.
Ja, dat had ik ook wel hoor. Maar BE en wat anderen hadden ook wel een beetje gelijk dat je man zich er ook goed bij moet voelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:38 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
ehm.. k weet t natuurlijk niet zeker.. maar.. wie doet uiteindelijk de bevalling?
lijkt me dat die persoon t voor t zeggen heeft wat de plaats betreft...
Natuurlijk moet degene die bevalt zich comfortabel voelen, maar als het niet goed gaat thuis moet je toch ook naar het ziekenhuis, dan zeg je ook niet 'ik weiger'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens hoor.
Het gaat ook om zijn kind en hij moet zich ook wel prettig voelen bij het hele idee.
Dat was voor mij dus de reden om in eerste instantie toch ziekenhuis te zeggen. Want wat maakt het nou helemaal uit. Een enorm hoog percentage van de thuisbevallingen eindigt uiteindelijk toch in het ziekenhuis en als alles zonder complicaties verloopt sta je in no time weer buiten. En als dat je man geruststeld... mwoah, vind ik toch ook wel wat waard hoor... Het is voor hem toch allemaal al zo ongrijpbaar en met een beetje pech wordt hij idd gedegradeerd tot 'ik stond erbij en keek ernaar'.
Stel nou...
Stel hij is echt pertinent tegen thuisbevallen, en jij doet dat toch, en er gaat iets mis...
Ik weet het niet, liever zou ik dan toch van te voren zorgen dat er iig enige overeenstemming is.
Dat had ik ook al gezegd hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Mibos het volgende:
Ticootje nog even een toevoeging de rommel thuis valt heel erg mee... Ik moest halsoverkop nog naar het ziekenhuis (lang verhaal) maar was er bijna thuis en de zooi wordt door de kraamverzorgster opgeruimd voordat je twee keer met je ogen knippert. Dus als het probleem van je man bij de rommel ligt zou ik dat nog wel even aangeven bij hem.
In het westeinde kan dat dus... En eerlijk gezegd lijkt mij dat dus heerlijk! Anderen vinden het niets..quote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef _lotje_ het volgende:
hmm.. jammer dat k r gister niet was, k heb toch n ander standpunt... het stukje dat hij gedegradeerd wordt tot ik stond erbij... kan thuis net zo goed als in t ziekenhuis gebeuren... eerder nog in t ziekenhuis lijkt me zelfs.
en t is idd ook zijn kind... daar ga ik vanuit, maar de bevalling zelf, is toch echt iets tussen moeder en kind. maar goe... t helpt wel dat hij het met mijn standpunt eens is ja, anders hadden we idd nogal wat gesprekken gehad. (en k kan heeel koppig zijn daarin dus dat zou nog wat geworden zijn
)
k zit hier ook maar te duimen dat ik gewoon thuis mag hoor, en gelukkig is de papa to be daar heel makkelijk onder. (helpt ook dat we een extra kamer hebben voor de bevalling, en dus niet de slaapkamer op zn kop komt te staan!)
ik zou voor t idee eens moeten kijken of t ziekenhuis hier ook iets met onderwater bevallingen kan... want daar heb ik nog steeds heel erg mn zinnen op gezet!
Je bent er van op de hoogte dan van de 10 vrouwen die in de zwangerschap van hun eerste kindje bewust kiezen om thuis te bevallen er 7 in het ziekenhuis eindigen?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd hoor![]()
Maar ik denk dat het vooral het gevoel van veiligheid is...
Ik had eerst ook iets van; "Bah al die rommel, veel bloed... Vies bed. Een vleeshomp.."
Maar ik heb ook begrepen van andere vrouwen die thuis zijn bevallen dat je van de rommel niets merkt. Als je lekker even onder de douche bent geweest kan je heerlijk in je schone bedje kruipen met de kleine...
Ik zie het allemaal welquote:Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dan van de 10 vrouwen die in de zwangerschap van hun eerste kindje bewust kiezen om thuis te bevallen er 7 in het ziekenhuis eindigen?
Je kan het dus niet echt plannen... Je weet gewoon niet hoe het allemaal verloopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:04 schreef Mibos het volgende:
Oh en Ticootje nog iets ter info hou je er ook rekening mee dat het ineens thuis zo snel kan gaan dat je niet meer naar het ziekenhuis kan?
Ik spreek uit ervaring helaas. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen (astma) en het ging thuis goed en de afspraak was dat ik met 7cm richting ziekenhuis zou gaan en in een uur ging ik van 6cm naar 10cm dus was de tijd daar niet voor.
Jij moest toch al op bed gaan liggen?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, m`n apk is weer met 3 weken verlengd
Saar ligt, zoals ik al vermoedde, dwars in den buik met het hoofd onder m`n ribben en de kont tegen m`n heupbot aanM`n ijzer was iets verlaagd dus floradix mag weer uit de kast komen en ik heb het advies gekregen het rustiger aan te doen. Nog rustiger aan
Is er al meer nieuws van de puffende moeders?
Nou, dat is dus niet zo mooi...quote:
Zwaait terugquote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef Llewella het volgende:
[..]
D'r kan maar 1 echte Llewella zijn volgens mij
Fok was het forum waar ik nog eerder op kwam als GoT.
Op beiden kom ik gewoon afentoe weer voorbij, zoals in dit geval(Ik post op GoT nu ook in het Zwanger/Ouders topic).
*Zwaai* *Zwaai*![]()
Ardenlyn is nog niet geweest.. Die zit ook al binnen de 37 weken toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het met DeLiedje en Droeke zijn?
Ik moet de hele tijd aan ze denken!
Enneh... hebben we dan verder wel alle meiden van december gezien vandaag?
Even kijken hoor. Jep... dus vooralsnog geen drieling.
Vraagje: Wat kostte dat ding dan??quote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb weer een nieuwe luiertas gezien die ik moet hebben.
. Hij is zo duur dat iedereen me uitlacht aan wie ik het vertel
. Mijn wederhelft vond hem enig, tot hij zag wat het moest kosten. Nu blijft ie maar omrekenen naar guldens om mij te treiteren
.
Dat weten wij, dat weet kim.... Maar nu haar lief nog...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m... hoeveel?!?! Ik ben benieuwd! Want ik weet net zo goed als jij dat je m toch gaat kopen
We krijgen gewoon straks een stuk of vijf kerstkindjesquote:Op woensdag 12 december 2007 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Ja de decembergroep maakt het wel spannend hoor...
Ik wil hem alleen maar kopen als mijn man ophoudt met omrekenenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m... hoeveel?!?! Ik ben benieuwd! Want ik weet net zo goed als jij dat je m toch gaat kopen
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen maar kopen als mijn man ophoudt met omrekenen. En dat gaat dit jaar niet meer gebeuren
.
Die is zeker heel mooi! Al hou ik zelf meer van de wat fellere kleurtjes, dit associeer ik om de één of andere reden met de winter.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef k_i_m het volgende:
Nee, geen Oilily. En ja, daar had ik er al eentje van.
Deze.
[ afbeelding ]
En onderin zit een matje, voor het kind.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van 100 euro erboven?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:22 schreef --Eveliene-- het volgende:
Hmmmm ik kan niet dezelfde vinden, maar wel een zwart/wit/rode en die is ¤109,-
Zit je erboven??
Waar? Dan koop ik hem vandaag nog!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat dacht je van 100 euro erboven?
Ik had al geeditquote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar? Dan koop ik hem vandaag nog!.
Hmmm, na het zien van de post van Ticootje en die van k_i_m als reactie daarop ben ik er niet meer zo zeker van dat hij wel zo leuk is.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
In het Lime is hij idd ook wel heel erg leuk hoor!![]()
En ja, zeg nou zelf... je hebt toch ook een aantal verschillende tasjes voor verschillende gelegenheden?
* Brighteyes heeft nog geen idee van de prijs...
Maak daar dus 300 euro van...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm, na het zien van de post van Ticootje en die van k_i_m als reactie daarop ben ik er niet meer zo zeker van dat hij wel zo leuk is.
Ik bedoel, je hebt leuk, en je hebt ruim 200 euro leuk.(Als het dus al niet meer is! OMG!)
Dat doet mijn monster ook!!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef Ticootje het volgende:
Mijn kleine ligt met dr hoofdje beneden. Ze doet nu bijna niet meer draaien, dat kost veel energie. Wat ze wel doet is dr kont bewegen en dat zie je dan over mn buik. Dan gaat er zo'n bobbel heen en weer.
Leuk gevoel is dat he?!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat doet mijn monster ook!!
En ik heb mn hand eik standaard "boven op mn buik" liggen en dan voel je daar opeens van die heerlijke kleine billetjes in ronddraaien....
Ik weet het. Maar ik kan het ook wel een beetje goedpraten door tegen mezelf te zeggen dat het ook een beetje voor het kind is. En ik spaar tassen, en inderdaad krijg ik nog een kerstbonus, en ik heb de afgelopen tijd eigenlijk nagenoeg geen geld aan mezelf uitgegeven, op wat kleding bij de h&m na, en, en en en... Maar die belachelijke prijs staat me zo tegen, alleen niet genoeg geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had al geedit![]()
Kim, de prijs is echt belachelijk!
(Maar goed, je mag jezelf ook wel een beetje verwennen) (Ik heb ook een hele zomer gezeurt om die ene zonnebril, en de aanhouder wint)
Spuugquote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je het geld kan missen: KOPEN!
Dat dus!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je het geld kan missen: KOPEN!
Ja, geweldig!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuk gevoel is dat he?!
Ik vind het echt fantastisch!
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Spuug. Jij bent de eerste die dat zegt. Ik heb echt tranen in mijn ogen ervan, gelukkig dat iedereen lunchen is
.
.
Rothormonen.
.
.
Nouja, als ik hem eenmaal heb hoef ik natuurlijk nooit meer aan iemand te vertellen wat ie gekost heeft. Dan zit ik alleen nog maar met mijn wederhelft die nog een half jaar lang met zijn ogen blijft rollen bij het zien van die tasquote:Op woensdag 12 december 2007 12:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je 'm eenmaal hebt, ben je die prijs ook zo vergeten hoor. Zo werkt dat bij mij in ieder geval wel.
Kim....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, als ik hem eenmaal heb hoef ik natuurlijk nooit meer aan iemand te vertellen wat ie gekost heeft. Dan zit ik alleen nog maar met mijn wederhelft die nog een half jaar lang met zijn ogen blijft rollen bij het zien van die tas.
Oh, ik ben al bijna om. Wat erg!
.
Ja, maar iets zegt me dat k_i_m ook met tas nog genoeg centjes over heeft voor leuke kleertjes en speelgoed.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef hestria het volgende:
tjee, de tas die ik bij miesje heb gekocht was 60 euro, en die is ook heel prettig(ok, hij is gewoon donkerblauw) maar die gebruik ik deze keer gewoon weer, van die centjes kun je ook een heleboel leuke klleertjes, speelgoed, etc kopen voor je ukkie(heeft ie naar mijn mening ook meer aan)
Maar dit gaat toch ook niet om ukkie, maar om mama?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef hestria het volgende:
kopen voor je ukkie(heeft ie naar mijn mening ook meer aan)
Ja, dát dus. Ik heb al meer dan voldoende kleding en speelgoed voorlopig. Als het ik het geld echt nodig zou hebben zou ik er niet over peinzen. Maar we hebben eigenlijk afgelopen tijd alles al geregeld en betaald wat we nodig hebben, en omdat we allebei werken en een aardige baan hebben blijft er gewoon nog wat over. Maar aan de andere kant kan ik ook heel enthousiast zijn over dingen die ik nooooooit ga kopen. Zoals een paar beeldige suéde Victor en Rolf pumps van 800 euro in die ene dure schoenenwinkel bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar iets zegt me dat k_i_m ook met tas nog genoeg centjes over heeft voor leuke kleertjes en speelgoed.
Plus dat het arme kind al 5 kratten kleertjes heeft inmiddels!![]()
![]()
Gewoon van genieten als het kan hoor k_i_m!
APK'ers :quote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef E.T. het volgende:
K_i_m![]()
Hij is wel errug gaaf idd..(persoonlijk vind ik het model van 118 euro leuker
)
Hier weer goedgekeurd voor de komende drie wekenMeteen op de terugweg even langs het ziekenhuis gelopen om me in te schrijven voor de bevalling. Dan weten ze hoe druk ze het kunnen krijgen
![]()
Tijn moest trouwens hard lachen bij het horen van het hartje
Dit print ik even uit voor thuisquote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat als ik zo verkocht was aan de tas dat ik m gewoon gekocht had hoor...
Ik zeg dus gewoon doen Kim, jouw kerstkadootje!
Zo kan je er bijvoorbeeld een hele leuke prada zonnebril van kopenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
APK'ers :![]()
Tas:.. ik heb 15 euro eraan besteed bij de Hema.. en achteraf gebruik ik gewoon een handige rugzak.. Maar goed, het is maar net wat je kan besteden. We hebben net een huis gekocht dus het moet allemaal wat zuinigjes aan bij dit kindje;) Als je het kan moet je het kopen ( maar mén, wat je al niet kan doen voor dat geld
)
Dit kind blijft denk ik nog wel even plakken bij moeders aangezien die volgens mij af en toe net zo knetter wordt van zijn zus als ik momenteel. Ze is zo dwars momenteel, zal ook wel vol spanning zitten vanwege de naderende komst van haar broertje maar ik waag me er echt even niet meer aan om met haar samen te gaan winkelen tot de baby geboren is.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef Mibos het volgende:
Faja ik denk jij komt posten voor datumdrieling nee begin je over schoenen kopen. Helemaal geen schoenen kopen maar![]()
![]()
moet je zo onderhand
![]()
Hoe is het?
D'r is idd een eigen noodvoorziening, die ook gewoon werkt, hoe het zit weet ik allemaal niet, maar niet alles blijft dus vlekkeloos doorlopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:38 schreef Tan het volgende:
[..]
Zwaait terug
Ik kwam eerder op GoT dan op Fok, heb op GoT ook mijn vriend leren kennen met wie ik twee kinderen heb en van wie ik nu weer zwanger ben.Maar kom er nu dus echt nooit meer. Alle computerkennis wordt nu kant en klaar aangeleverd door mijn vriend die een eigen compuzaak heeft dus heb GoT ook niet meer 'nodig'
Zo, en nu genoeg offtopic. Kan me voorstellen dat die echo zo speciaal voor je was, zeker als je halve fam. erbij is. Maar wat ik me afvraag met stroomstoringen in het ZH, daar hoor je niks van te merken toch? Ik dacht dat altijd meteen de noodvoorziening aansprong? Of is dat alleen voor de OK en IC en andere afdelingen die per direct stroom nodig hebben?
≈quote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef bixister het volgende:
deliedje & punkie, zet 'm op!![]()
![]()
k. ze hebben er ook heel mooie bedjes trouwens.afgezien van 't roezeltje aan de onderkant dan, dat zou ik er meteen afslopen
Ik denk serieus dat mijn hond erin zou gaan liggen...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Webkim het volgende:
[..]
≈
Die bedjes zijn wel lief ja. Maar ze hebben ook dingen...Een Playpod?
![]()
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg toch soms wel rare associaties bij Santa die Ho roeptquote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Zo. Ik met mijn zwangerschapshormonen, dat is nu al een potje. Ik was me net toch kwaad zonder reden!! Gelukkig heb ik me in kunnen houden.
Floris is Santa in de kerst recital op zijn schoolen we hebben echt al 1,5 week elke dag zijn lines heel hard geoefend. Zegt zijn juf net: 'He has to practice his lines! He doesn't know them, and tomorrow is the recital!!'
Pfff stomme trut. Wat denk je dat we elke dag doen!!!
Jajajajaja het slaat nergens op. I know.
Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef _lotje_ het volgende:
dank je wel meis,. en of t lukt... t zal wel moeten
k ben vooral bang hoe ikzelf achterblijf.... met die kleine komt t wel goed... is mn gevoel
maar... bleh
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Sonnetje, wat is ze mooi!Jammer van die couveuse, hopelijk mag ze er snel weer uit.
Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
Tante Son, van harte! Wat een plaatje is 'jullie' Lieke! (En spannende tijd, zo op de couceuse afdeling. Ik hoop dat het gewoon uit voorzorg is. Wens je je zus veel succes?) Geniet ervan vanmiddag!
Oei oei, ik kreeg echt een deja-vu nu.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!
Droeke... ik hoop dat het bij jou sneller is gegaan. Dikke zoen.
Jeetje DeLiedje ook alquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!
Droeke... ik hoop dat het bij jou sneller is gegaan. Dikke zoen.
dan ben jij vast familie van mel en edquote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[..]
Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeft(2e pakje precies t zelfde
Heb geloof veel gegeven).
Ze heeft dus wel een infectie, waaraan weten ze niet precies. Maar ze krijgt antibiotica en moet dus 7 dagen in het ziekenhuis blijven. Mijn zus mag waarschijnlijk 6 dagen blijven, dus misschien 1 nachtje zonder Lieke naar huis.
Verder is ze gezondHeeft lekkere rode wangetjes (heeft ze van dr tante
(en oma en moeder))
Beste vriendin van mijn zus vind dat ze ook wel op mij lijkt haha![]()
Kindje van diezelfde vriendin noemt Lieke LiekieZe is 22 maanden oud
Ze is wel lang: ongeveer 57 cm (en dan hebben ze ongeveer gemeten, eigenlijk is ze nog iets langer), maar maat 56 is nog wel te groot voor dr! De lengte heeft ze dus duidelijk van dr vader (die heeft neven van over de 2m).
haha iddquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan ben jij vast familie van mel en ed
ja echt grappig, ze lijkt helemaal niet zo grootquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef amaranta het volgende:
57cm??? wow
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nanalune... ik geloof er niks van
Wel erg ontkennend hoor! Ben je stiekem aan het?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef nanalune het volgende:
nee echt niets.. helaas , maar goed ik stel me gewoon in op begin mei, misschien april..
![]()
de kilo's zijn t zeker niet... k en zelf juist afgevallenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?
dank je welquote:
ik zit aan t eindquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef sjak het volgende:
Lotje, dat gevoel is heel herkenbaar hoor, ,maar dat is het mooie van een zwangerschap, aan het einde ben je die buik zo zat, je kan dan niet wachten om te gaan bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |