Hier ook een triptrap die sinds 6 maanden dagelijks gebruikt wordt door Elise. Ik was ook bang voor een smerig verkleinkussen, maar het valt alles mee. Sterker nog, hij is vorige week pas voor de eerste keer gewassen (Elise is nu ruim 9 maanden).quote:Nog even een vraagje voor mensen met een triptrap met verkleiner en kussen (karin??), Hoe doe je dat met schoonhouden. Ik kan me zo voorstellen dat dat kussen niet lang schoonblijft, maar om het eraf te krijgen om te kunnen wassen, moet de halve stoel uit elkaar. Dat lijkt me ook niet praktisch.... Maar wat dan??
Er heerst wel iets geloof ik Appelsap. Milo is de afgelopen week ook ziek geweest en heeft bijna wel elke dag overgegeven. Afgelopen twee dagen had hij er ook nog koorts bij. Vandaag ging het gelukkig weer goed. Ik kan niet wachten tot hij gaat praten, dan kan hij tenminste zeggen wat er is.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:48 schreef appelsap het volgende:
Maagje is toch nog wat van streek denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop