abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55032164
Vorige: Het grote kleine babietjes topic deel 126

Babietjes:

25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
15 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 17-12-2007 20:35:14 ]
Fake it till you make it...
pi_55032223
Mirte nog in maat 1. Jemig ik kan me dat al niet eens meer voorstellen.

Damian zit nu een hele peer weg te happen. Daar ben je dan zo bezorgd om.
pi_55032477
Damian, lekker fruit eten! Dat is gezond!
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:47:32 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55037917
Anna houdt het gelukkig ook allemaal binnen.
Damian, lekker eten hoor!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:03:23 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55038262
Wat fijn appelsap! Lekker peer inslaan, dus Zit ook lekker veel vocht in, helemaal !!
P_iglet, heel veel sterkte met Pepijn! Het klinkt heel zielig idd...

Eli begint echt een beetje te grijpen. Alles wat in de buurt van handjes komt (al dan niet als gevolg van zeer gecoordineerd gezwaai) wordt vastgepakt. Als het dan op zijn gezicht belandt, krijgt hij het er niet meer af, maar gelukkig werken zijn longen goed genoeg om ons erop te wijzen
Ook wordt hij steeds beweeglijker. Inmiddels steekt er al binnen 10 minuten een been uit de box doordat hij zo ligt te woelen Leuk, zo die ontwikkelingen zien
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55039007
Wat fijn zeg Appelsap dat het weer beter gaat met Damian! Wat kan het snel veranderen he hoe die kleintjes zich voelen.

Eli ook al aan het grijpen! Linde pakt af en toe echt al speeltjes aan en dan zie je haar echt zo denken van: huh hoe komt dat nou in mijn hand? Soms dus gewoon meer geluk dan wijsheid, maar erg leuk om te zien hoe die kleintjes steeds meer kunnen!

Al houdt Linde er soms ook van om zich even rustig terug te trekken om een boekje te lezen

pi_55039193
Goed zo Damian en Anna!

Davinia, leuk he, die ontwikkeling?
Hoewel....Devin vindt het niet meer zo leuk in de wagen.
Hij moppert, probeert zich op te richten, valt weer achterover, huilt, moppert, probeert zich op te richten etc.
Hij wil om zich heen kijken en niet meer plat achterover liggen. Zelfs met de kap naar beneden raakt hij al gauw verveeld, dus ik denk dat ik er nu toch echt aan moet geloven: hij is de wagenbak ontgroeid!
Mijn kleine jochie wordt groot
.... met gevoel voor drama....
pi_55051262
Stiemie, sta jij wel in de OP? Kan jouw en Linde niet terugvinden (20-7 als ik even terugzoek in de Z&G topics toch?)..

We hebben Chris gisteren weer om 10 uur de fles gegeven. En vanochtend was hij 1 minuut voor de wekker wakker (7.15). En vriendlief is er 1 keer voor een speen uitgeweest . Rond kwart voor 8 heeft meneer zijn flesje gehad. Nu hopen dat het zo blijft..
En Chris heeft iets raars... Hij is de laatste 2 dagen heel druk aan het "verhaaltjes" vertellen. Echt een hele rij uhuh klanken. En als Chris dan stil is, en je drukt op zijn neusje, gaat hij weer verder uhuh-en. Echt heel wazig..
Hij begint dingen nu ook met 2 handen voor zich te pakken. En hij vind het leuk om vliegtuigje te spelen. Kleine mannetjes worden groot..
pi_55051652
Aah wat een schatje die Linde! Ze kijkt ook echt alsof ze gestoord wordt bij het lezen van haar boek!

Nou dat gaat goed met Chris! Houden zo!
Leuk he die verhaaltjes?
Hier Damian ook de hele dag, ik blijf ervan genieten.

Het fietsstoeltje dat ik al weken terug besteld heb is eindelijk binnen! Kan ik van de week eens echt gaan fietsen met Damian.
pi_55051714
Och wat schattig he Deepfreeze, die geluidjes....smelt.....

En heeft Damian alweer wat meer gegeten/gedronken?

Tot nu toe gaat het hier beter met de Kruidvat luiers! De afgelopen 2 nachten heeft de luier het gehouden zeg maar.

Meike is zo'n vrolijke tante!! De hele dag een stralend koppie, je ziet haar echt genieten van alles. En maar kletsen/gillen. Gister in de winkel was ze ook al zo aan de klets, je ziet iedereen smelten haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55051747
O ja, iemand gaf een tip over een bevroren fles bij tandjespijn.
Wel uitkijken, de lipjes kunnen vastvriezen aan de speen!
P_iglet, heb je een bijtring?
Sneu hoor, dat hij er zo'n last van heeft, knuffel voor Pepijn!
pi_55051853
Dubbel is dat he Kersjes. Aan de ene kant is het zoo leuk om ze groot te zien worden, maar aan de andere kant is het ook zooooooo leuk als ze zo lekker klein baby blijven.

Inderdaad Deepfreeze Linde is geboren op 20-07-2007. BE of iemand anders mag ik ook in het lijstje? Dat is misschien wel handiger want ik vind het zelf ook zo leuk om Linde te vergelijken met andere kindjes maar dan spiek ik ook vaak even in het lijstje.

Het slapen klinkt zo helemaal niet verkeerd! Hopen dat het zo blijft! Dat kletsen doet Linde trouwens ook. Hele verhalen komen eruit. Erg lief om te horen inderdaad. Net alsof ze alles aan je wil vertellen. Echt zo lief .

Leuk dat je fietsstoeltje er is Appelsap. Nu nog even wachten op wat minder wind en dan lekker met Damian gaan fietsen. Kan ie onderweg alles aan je 'vertellen' wat ie ziet.

Hier hadden we gisteren weer iets nieuws. Linde lag op haar buik in de box en ineens vouwde ze zo haar knietjes onder zich en ze probeerde vooruit te komen . Ze vergat alleen haar handjes mee te nemen, dus ze ging steeds 'onderuit'. Was echt zo lief om te zien hoe hard ze aan het proberen was.
pi_55051909
Karin hier precies hetzelfde. Maar Damian doet vooral in de winkel ook alles om te aandacht te trekken, en lachen als hij het krijgt. Dan zie je hem meteen weer stralen!

Idd oppassen met bevroren fles. Je kan ook een nat washandje in de koelkast leggen, dan is het niet zo superkoud maar het geeft toch wat verlichting!

Het eten ging gister al beter en vanochtend heeft hij voor het eerst weer een vol bordje pap naar binnen gewerkt! Ben benieuwd of het de rest van de dag ook zo gaat.
Peer eet hij in ieder geval goed, dus dat ga ik zo extra in huis halen. Mocht hij dan verder niks willen eten dan krijgt hij lekker peer, dan heeft hij in ieder geval genoeg vocht binnen.
Er zit hier weer een sprongetje aan te komen, dus daar kan het ook mee te maken hebben natuurlijk.
pi_55052208
Wat beter weer zal wel fijn zijn inderdaad!

Damian zit ook steeds op zijn knietjes tegenwoordig. Alleen kijkt hij er dan heel angstig bij en doet hij ah ah ah ah (dat doet hij als hij mijn aandacht wil trekken) omdat hij niet goed weet hoe hij verder moet. Als ik hem dan aanmoedig probeert hij het wel. Af en toe komt hij een klein stukje kruipend vooruit.
pi_55052354
He stiemie wat grappig, Chris probeert ook op zijn buik vooruit te komen. Hij probeert zich af te zetten met zijn 2 beentjes, en een handje daar probeert hij zich mee vooruit te trekken(de ander blijft hij op steunen). Maar vooralsnog ligt hij vast op zijn plaats..
Als je de handjes achter zijn voetjes doet, komt hij wel iets vooruit, zo'n 5 a 10 cm per poging, en een flink slijmspoor achterlatend

Fijn dat Damian weer wat eet! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
  woensdag 5 december 2007 @ 12:05:15 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55054424
Lucas heeft vannacht voor het eerst goed doorgeslapen

Hij kreeg om 21.30 zijn 21.00 voeding waarvoor we hem wakker moesten maken. Om 02.00 kwam hij pas voor zijn 24.00 voeding, waarna hij doorsliep tot 06.30 vanmorgen

Goed nieuws appelsap
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55055078
He Sanger, wat fijn dat de nachtvoedingen wat verder van elkaar komen te zitten. Nog maar 1 keer per nacht eruit is al een verbetering toch?
Hoe gaat het verder met Lucas? De andere voedingen gaan goed qua hoeveelheden enzo?
  woensdag 5 december 2007 @ 12:41:24 #18
65960 sanger
pi_55055197
Voor de rest gaat alles hartstikke goed

Hij eet/drinkt goed en spuugt nauwelijks. Overdag is hij in diepe slaap alleen 's nachts was het minder. Nu hopen dat hij het 's nachts vol blijft houden

Nog maar 1x indd. Een hele verbetering en dus meer nachtrust.
pi_55055374
Dat klinkt goed Sanger! Voor jullie wat meer rust, maar voor hem ook natuurlijk. En nu hopen dat het zo door gaat, dat zou heerlijk zijn!

Met Damian gaat het toch nog niet zo goed. Was hem net eten aan het geven, eerste paar happen ging goed, daarna wilde hij niet meer en toen kwam ineens de hele boel eruit, inclusief een gedeelte van vanmorgen. Maagje is toch nog wat van streek denk ik.
pi_55055432
fijn dat het zo goed gaat met Lucas

Karin, we hebben een bijtring, maar Pepijn vind dat eigenlijk helemaal niets...
Hij leek vanochtend alweer wat vrolijker... maar misschien was dat alleen een goedmakertje voor afgelopen nacht.
Hij kwam om de 2 uur op de klok af 12 2 4 6 en 8

Hihihi leuk die kruippogingen. Pepijn komt op zijn buik zijn hele bed door. Af en toe hoor je ineens *PLOK* WHEHEHE, dan issie omgerolt en ligt hij ineens op zijn rug met zijn hoofd tegen de spijlen ofzo...
Hij moet maar snel leren van rug naar buik te rollen

Nog even een vraagje voor mensen met een triptrap met verkleiner en kussen (karin??), Hoe doe je dat met schoonhouden. Ik kan me zo voorstellen dat dat kussen niet lang schoonblijft, maar om het eraf te krijgen om te kunnen wassen, moet de halve stoel uit elkaar. Dat lijkt me ook niet praktisch.... Maar wat dan??
pi_55057495
quote:
Nog even een vraagje voor mensen met een triptrap met verkleiner en kussen (karin??), Hoe doe je dat met schoonhouden. Ik kan me zo voorstellen dat dat kussen niet lang schoonblijft, maar om het eraf te krijgen om te kunnen wassen, moet de halve stoel uit elkaar. Dat lijkt me ook niet praktisch.... Maar wat dan??
Hier ook een triptrap die sinds 6 maanden dagelijks gebruikt wordt door Elise. Ik was ook bang voor een smerig verkleinkussen, maar het valt alles mee. Sterker nog, hij is vorige week pas voor de eerste keer gewassen (Elise is nu ruim 9 maanden).
Elise eet alles zelf (Rapley methode) en droge stukjes zuig ik er gewoon vanaf met de stofzuiger. Als het vies is geworden haal ik er een vochtig doekje overheen.
Kussen van de zitting eraf halen valt overigens best mee. Als je de bovenste 2 schroefjes van de stoel een beetje losdraait dan kan je de babybeugel zonder veel moeite eruit halen en dan kan je het kussen er makkelijk vanaf halen.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 22:32:43 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_55067540
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:48 schreef appelsap het volgende:
Maagje is toch nog wat van streek denk ik.
Er heerst wel iets geloof ik Appelsap. Milo is de afgelopen week ook ziek geweest en heeft bijna wel elke dag overgegeven. Afgelopen twee dagen had hij er ook nog koorts bij. Vandaag ging het gelukkig weer goed. Ik kan niet wachten tot hij gaat praten, dan kan hij tenminste zeggen wat er is.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_55072833
Allemaal zieke en verkouden kindjes
En daar valt Devin dus ook onder: hij is aangestoken door zijn papa, en wat begon als kuchjes is nu uitgegroeid tot een diepe, rochelende hoest met een snotneus. Hij drinkt zowel aan de borst als uit een flesje heel langzaam en niet genoeg. Misschien keelpijn van het hoesten? Hij klinkt wel wat schor. Gelukkig geen koorts, maar hij maakt wel een slappe, suffe indruk. Vannacht was dramatisch, hij heeft tussen 1 en 6 uur bijna aan een stuk door gehuild en ik kon hem niet goed troosten.
Zelfs de borst weigerde hij na 2 slokken, als hij hem uberhaupt al kon vinden...
Om 10:50 hebben we een afspraak bij de huisarts, dat gehoest van hem is echt om naar van te worden
pi_55072852
Hoe gaat het vanochtend met de zieke kindjes?
En heeft pepijn nog steeds zoveel last van zijn tandjes?
  donderdag 6 december 2007 @ 10:23:35 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55073345
Kersjes, goed dat je naar de HA gaat. Belangrijkste is dat ze voldoende vocht binnenkrijgen.

Nou Deepfreeze, met Anna gaat het maar zozo. Nog steeds veel snot. Hoesten is een stuk minder. Ze slaapt wel heel goed, alleen dat drinken....ze moet 600 binnen krigen en dat lukt wel (zo'n 700 cc per dag), maar het gaat niet van harte. Hier lig ik nu ook ziek op bed. 39 koorts, alles doet mij pijn!!! Balen hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55073371
Pepijn lijkt er iets minder last van te hebben gelukkig.
Al zijn ze nog niet helemaal doorgebroken. Je ziet ze wel duidelijk zitten nu.
Nog niet helemaal lekker in zijn velletje, maar dat komt wel weer.

Dikke voor alle zieke kindjes en zieke of moeie papa's en mama's
pi_55074451
Een kusje voor Pepijn, Anna en Devin. En ook nog eentje voor Damian!

En doe ook maar eentje voor memmel.. Het is lastig als je niet even lekker je nest in kan kruipen om uit te zieken. Vanavond maar lekker vroeg onder de dekens?
pi_55076546
Mag ik even goed weer bestellen?
Graag met lekker veel zon, 25* C en GEEN REGEN!
Jammer dat Sinterklaas alweer op weg is naar Spanje

We zijn weer terug van de ha en Devin heeft een ordinair verkoudheidsvirusje te pakken. Zijn eerste
Hij werd aan alle kanten onderzocht, maar alles was in orde verder. Ook zit hij nog goed in zijn vochtreserves, dat was ook wel fijn om te horen aangezien hij niet (zoveel ) wil drinken. We waren lopend gegaan, en ik ben daarna nog een flink stuk met hem gaan wandelen in de regen, uiteraard met regenhoes en paraplu. Zo kon hij lekker slapen (wat hij nu nog steeds doet) en kregen we beiden toch frisse lucht. Bovendien is het niet koud buiten dus het kan best.
Beterschap voor alle snotterige, hoestende, spugende en tandjesdoorkrijgende kindjes!
En ook voor de kwakkelende mama's (in de wachtruimte bij de huisarts heb ik ook een paar keer flink gehoest )
pi_55077045
stiemie wat een heerlijke meid is Linde zeg.

sanger wat fijn dat het goed gaat met Lucas

alle kleintjes worden ook zo snel groot.
mama van 3 kids!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:51:04 #30
65960 sanger
pi_55077658
Vannacht weer geslapen
pi_55078110
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:51 schreef sanger het volgende:
Vannacht weer geslapen
Mooi zo!

Devin ligt nog steeds te slapen, nu al 2 1/2 uur aan een stuk door
Hij zal het wel nodig hebben, zo lang achter elkaar slaapt hij overdag echt nooit!
  donderdag 6 december 2007 @ 14:51:40 #32
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55078813
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef Deepfreeze het volgende:
...En doe ook maar eentje voor memmel.. Het is lastig als je niet even lekker je nest in kan kruipen om uit te zieken. Vanavond maar lekker vroeg onder de dekens?
En bedankt voor de dikke kus. Ik lig wel degelijk in mijn bed. Anna is vandaag gewoon naar de creche, zodat ik ook een beetje kan uitzieken! Maar het schiet nog niet echt op, moet ik zeggen.
pi_55079758
Zieke kindjes, zieke mama's... . Ik hoop dat het virusje ons huisje nog even overslaat.

Mirte is ook een apart kind hoor, gister had ze tussen 9 en half 10 de late fles, is ze tegen half 6 vanmorgen wakker. De dag ervoor had ze om een uur of 11 de late fles, meldt ze zich al om 4 uur... .
Overigens werd ik vanmorgen rond een uur of 9 weer wakker, lag ze in haar bedje wat om zich heen te kijken en ze begroette me met een grote lach (en een volle luier, dat was wat minder ).
pi_55080028
Volgens mij is dat iets typisch Nijna,
Hier gisteravond om 11 uur de laatste fles gegeven, en vanochtend was het half 7 wakker, en 7 uur flesje. Terwijl eergisteren de fles om 10 uur gegeven en 8 uur de eerste. En ik lees het wel vaker op internet.

Memmel, fijn dat anna even naar de Creche kan. En hopelijk is het een een-dags-griepje

Die verkoudheidsvirusjes zijn naar. Hier zijn vriendlief en ik al een paar dagen flink verkouden geweest vorig weekend. Chris niest een beetje, en af en toe een flinke hoest, maar meer niet. Dus hopelijk slaat het virus hem over...
pi_55081695
Hier is dat precies hetzelfde. Nou wordt Damian nooit wakker voor een late avondfles/hap maar als wij een keer weggaan dan geven we hem 's avonds meestal nog wel wat als we thuis zijn!
Maar juist dan wordt hij een uur of soms anderhalf eerder wakker. Gek is dat hè.

Het gaat nu echt beter met Damian! Hij eet weer lekker uit zichzelf, elke dag een beetje meer. En vandaag ook niet meer hoeven spugen.

Sanger, lekker he dat jullie ook weer aan een beetje rust toekomen!
pi_55082705
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef appelsap het volgende:
Hier is dat precies hetzelfde. Nou wordt Damian nooit wakker voor een late avondfles/hap maar als wij een keer weggaan dan geven we hem 's avonds meestal nog wel wat als we thuis zijn!
Maar juist dan wordt hij een uur of soms anderhalf eerder wakker. Gek is dat hè.
appelsap zou het niet aan kunnen liggen dat zijn darmpjes dan extra 's avonds moeten werken?
mama van 3 kids!
pi_55085055
P_iglet, ik heb de stof nog niet gewassen, alleen nog maar met een vochtig doekje. Maar het wordt hier ook tijd. En ivm het leertje zal je idd een schroefje moeten losdraaien. Lastig, dat wel.

Als wij weggaan en Meike meenemen dan geven we haar snachts verder niks meer, eenmaal thuis leggen we haar meteen weer in dr bedje, en ze slaapt dan zo verder tot de normale tijd zoals ze anders ook doet.

Memmel, beterschap!

Kheb weekend!!!!!!! Lekker met Meike tutten morgen, en zaterdagavond krijgen we de nieuwe fietsen. Dus zondag hopen we op mooi weer, zodat we een rondje kunnen fietsen met Meike (voor de eerste keer!)
pi_55089780
Nou, vandaag Chris weer om 10 uur zijn laatste flesje gegeven.. Eens kijken of we morgen de wekker halen
weltrusten allemaal!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 01:19:46 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55092401
Truste Deepfreeze.

Weet je wat ik me op dit nachtelijk uur zit te bedenken. In Z&G hield ik precies bij waar ik in het lijstje in de OT stond. En dan dacht ik: oh nog lang niet, er zijn er nog zoveel voor me. En de paniek toen ik ineens bovenaan stond.
Maar nu realiseer ik me dat ik hier ook alweer over de helft ben. En een hele lange lijst onder me heb en een iets minder lang lijstje boven me....
Met andere woorden: de tijd vliegt echt.
Nou, ik mijmer nog even verder hoor....
pi_55092443
Gek hè Memmel!
Damian staat al ergens boven in de lijst maar vaak heb ik het idee dat ik nog maar net moeder ben!
Ik had het er laatst nog met mijn vriend over, die heeft precies hetzelfde. Pas dan heb je echt door dat de tijd vliegt.
pi_55094283
En deepfreeze, is het gelukt tot de wekker?

Memmel/appelsap en ook andere mama's, ik verbaas me er steeds over dat jullie kindjes alweer zo groot zijn, want het lijkt nog maar pas geleden dat ze geboren zijn... Gek he...
En hier thuis... het lijkt wel of Mirte er altijd al geweest is en ze is er "pas" 2 maanden.
De tijd vliegt.
pi_55094408
En het was vanochtend kwart over 7. Een fatsoenlijke tijd.. Gezellig opstaan met paps.. Al begint Chris wel vanaf 6 uur af en toe wakker te worden..

Hier merk ik dat de tijd snel gaat door dingen die straks mogen.. Met 4 maanden mogen baby's rijstebloem. Kwam er vanochtend achter dat dat al over 3 dagen is.
Of mensen die je potjes voeding vanaf 4 maanden aanbieden. eerste gedachte was "dat duurt nog wel even" maar zelfs de eerste hapjes komen al dichterbij..
Voordat ik mensen over me heen krijg: Chris houd gewoon 100% fv(met jbpm) zolang dat goed gaat. Maar het zijn van die grenzen, die zover weg leken, maar nu toch dichtbij komen..
En ik heb ook geen idee hoeveel weken Chris nu is.. Wel dat hij bijna 4 maanden is
pi_55094474
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Nijna het volgende:
En deepfreeze, is het gelukt tot de wekker?
pi_55094650
Ja Nijna dat is het rare. Je doet alsof het nooit anders is geweest maar toch lijkt het ergens nog maar zo kort geleden!

Wat goed van Chris. Ergens wel fijn hè Deepfreeze, dat mocht het nodig zijn je gewoon iets hebt waar je op kan terugvallen. Dan maak je je toch wat minder zorgen of het allemaal wel goed zal gaan.
pi_55094775
Inderdaad Appelsap, De eerste keer met Chris zijn hongerbui hadden we de optie voor meer vullende voeding. De 2e keer was al lastiger. JBPM werkt niet altijd voor betere vulling, maar was de enige fatsoenlijke optie voor onder de 4 maanden. En het werkt gelukkig.
De volgende hongerbui kunnen we gewoon rijstebloem of bijvoeding gaan geven zonder ons schuldig te voelen. (als was dat volgens het CB al een optie de vorige keer)
pi_55094801
Wow..fijn lang geslapen dus!

Tijd terug al weer dat ik hier was, maar een zieke ilse vergt veel tijd en energie!
Gelukkig hier ook vannacht weer goed geslapen, voor het eerst sinds 1,5 week
(toen ook een opzichzelfstaande goede nacht)

Memmel, wat jij schrijft over het lijstje namen had ik laatst nèt zo !
Mijn god, er is gewoon al weer een half jaar voorbij!
Straks op pad voor ons jaarlijke sinterklaas-weekend met mijn ouders/zus...vorig jaar zat ik daar zwanger op de bank te dromen over hoe het komend jaar jou zijn !
Héééééérlijk dat de toekomst gewoon NU is !
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:13:40 #47
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55095733
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef marit1978 het volgende:
Héééééérlijk dat de toekomst gewoon NU is !
Mooi gezegd!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55114526
nog een doorslaapoptie naast pap, voor baby's ouder dan 8 mnd (en zonder allergiefamilie): babymuesli van de bio-winkel door het toetje Het lijkt wel stijfsel
pi_55120729
Wat voor toetje bedoel je dan Poemojn, yoghurt ofzo?

Devin is bijna 6 maanden en doorslapen lijkt me heerlijk. Hij krijgt nog steeds alleen BV, en zolang hij nog ziek is lijkt het me niet verstandig om te beginnen met bijvoeding.
Want ja, hij is dus helemaal niet lekker. Vanochtend ben ik met hem naar de HAP geweest. Hij wil vrijwel niks drinken, als er toch wat in gaat komt het er weer uit door het harde hoesten. En het keiharde huilen dat gewoon niet wil stoppen...Gistermiddag heeft hij paracetamol gehad en toen was hij 2 uurtjes rustig, maar voor de rest is het huilen, snotteren, hoesten en spugen geweest 3e nacht op rij dat hij de hele nacht heeft doorgehaald en ik begin me zelf ook ziek te voelen. Mijn vriend heeft hem aangestoken en hij heeft zelf de hele dag last van bonkende hoofdpijn en misselijkheid. Waarschijnlijk heeft die arme Devin dat dus ook, hij ziet er doodziek uit en is zo zielig
Hij moet uitzieken en ik mag gewoon paracetamol geven als hij weer ontroostbaar aan het huilen slaat.
En maar wachten tot het weer overgaat...
pi_55121284
Jakkes...Devin beterschap...

Dat doorslapen lijkt mij ook heerlijk! Het aantal keer dat Pepijn dat tot nu toe gedaan heeft (en dan bedoel ik doorslapen als in 6 uur op rij slapen) is op 1 hand te tellen.

Vanacht had hij om 12 uur gegeten als een bootwerker en om ff voor 2en werd hij weer wakker...
Ik was zo moe dat ik dacht ik laat hem ff 5-10 minuutjes huilen, want hij kan geen honger hebben kijken of dat werkt...
Nou niet dus... normaal is hij met nog half slapend wat te drinken zo weer diep in slaap....nu wou hij vervolgens dus niet meer drinken en ook niet slapen.... Uiteindelijk is hij na 45 minuten weer in slaap gevallen...
Maar sliep vervolgens wel tot 7.00!!!

Nu kijken of ik de moed kan verzamelen om dat even huilen door te zetten... want hij kan dus prima 7 uur tussen 2 voedingen laten... en ik begin het idee te krijgen dat het gedeeltelijk ook gewenning is ipv honger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')