quote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat het hier een sprongetje is, alleen qua tijd is het wat vreemd (3,5 week na de vorige).
Chris begint nu in mij "weg te duiken" als hij op mijn arm zit, en _Flash_ of ikzelf via de spiegel wat tegen hem zegt. Echt een lief lachje en terugtrekken..
En hij begint ook meer te reiken naar spullen. Als ik met hem op mijn arm rondloop, dan wijst hij naar dingen en buigt zijn bovenlijfje ook die kant op.
En vanmiddag het nieuwste kunstje: als ik hem op zijn buik neerleg, met zijn armen onder zijn lijfje, kan hij zelf naar zijn rug rollen!!! Dat is al 3 keer gelukt, en 1 keer op video voor papa
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Mibos het volgende:
DF misschien heb je daar inderdaad een beetje de problemen te pakken en hopen dat hij er gauw weer uitkomt.
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:29 schreef appelsap het volgende:
Wauw Chris wat goed!
Hier ook weer wat nieuws.
Een aantal dagen geleden was het eerste woordje Mama.. en vandaag zei Damian ineens ook Papa! Hij heeft het inmiddels al meerdere keren herhaald. Hoop dat hij het vanavond ook nog een keer zegt als zijn papa thuis is.
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef Deepfreeze het volgende:
He Appelsap wat leuk! Hoeft papa niet meer jaloers te zijn
Wat een hoop eerste keren.. Maar dat heb je natuurlijk altijd met die kleintjes..
Hier ook een eerste keer happy in de draagdoek. Had Chris er wel vaker in gehad. Maar het was altijd brullen. Maar vanmiddag ging het goed. Eerst samen de vaatwasser uitgeruimd. Daarna even naar de brievenbus, en ook nog maar even een rondje gelopen. En alles zonder een kik te geven. Dus dat is ook weer een vooruitgang en ook gezellig. En ook gelijk 3,5 uur tussen de flesje gelaten.
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:51 schreef Nijna het volgende:
Chris, wat goed. En stoer dat het op video staat, goed gedaan DF!
Appelsap wat leuk dat Damian ook papa kan zeggen, hopelijk doet hij het vanavond voor papa zelf ook nog eens keer.
Ik heb vandaag een draagdoek besteld, ben heel benieuwd wat Mirte ervan zal vinden...
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef --Eveliene-- het volgende:
Chris, wow wat goed!
En Appelsap, wat heerlijk he, als ze voor het eerst mama en papa kunnen zeggen
Oh ja, jij had die hele schijf op zijn gehemelte zitten toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik zou beginnen met water, als ze dat tenminste lusten. Minder suiker dus dat is beter.
Hier plakt het brood juist meer dan de liga.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, jij had die hele schijf op zijn gehemelte zitten toch?
Maar het was op basis van All inclusive.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:12 schreef p_iglet het volgende:
ahhhaha misschien moet je geen 3 dingen achter elkaar proberen
Ja ben allergisch voor broomhexine een nog veel erger voor kamfer, dus vixks, luuf en al dat soort smeer en stoomspul is ook geen optie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef marit1978 het volgende:
oei p_iglet, vervelend dat slijm !
kon je hem dan maar helpen he ?
ben jij ook zo allergisch voor dat spul !?
(broomhexine?)
Ik dus ook...kwam ik paar weken terug achter toen ik me wel weer héél herkenbaar beroerd voelde!
Hahaha, hier hetzelfde verhaal, als ik iets zit te eten komt meneertje zodra die het in de gaten krijgt meteen bij me schuumen..en vervolgens pikt ie mijn bord leeg onder het declameren van "Hammjamjamjammmm!!!"quote:Op donderdag 22 november 2007 21:12 schreef p_iglet het volgende:
ahhhaha misschien moet je geen 3 dingen achter elkaar proberen
Broodkorst is in het begin ook sabbelen, rotzooien en je kleding vies maken en nog niet zozeer eten.
Hier wordt tegenwoordig ALLES gekaapt wat papa en mama in hun handen hebben. En meneer lijkt heeeeel goed het verschil te zien tussen. He dat gaat ook in de mond van papa en mama en dat niet.
Eergisteren zat ik met hem op schoot mango te eten nou voor ik het wist had ie mijn vork te pakken en de mango zijn mond in. Vandaag met banaan precies hetzelfde. Terwijl een pen/telefoon/boek toch echt op een andere manier interessant is.
Nou meneer heeft mooi nog ff pech. Likje proeven vind ik best, maar eigen eten krijgt ie toch echt pas vanaf kerst
Hee herkenbaar, ik heb op een gegeven moment in Meikes heen en weer schriftje ook geschreven: vandaag is het een jaar geleden dat we een positieve test hadden!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:05 schreef jellyrose het volgende:
Beterschap Pepijn!
Ik bedacht me net dat morgen gisteren de 20e (hm.. toch even opgezocht.. bleek ik er alsnog naast te zitten.. haha) een jaar geleden ik met een positieve test in m'n handen stond. (6 November 2006 waren we bij de gyn en had ik 2 eitjes die 'op knappen stonden' en 'moest' er geklust worden, dus 7 November tel ik maar als de verwekking) En nu heb ik gewoon een kind, een zoon, zo bijzonder vind ik het eigenlijk
(en voel me tegelijk ook een muts dat ik en al die data nog weet (ahum..) en er nog half emo van word ook!
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |