abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54559575
Babietjes:

24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 16-11-2007 20:22:33 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 12 november 2007 @ 21:32:55 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54559781
Ligt Lena nog bij jullie op de kamer Lishe?
Dan zou ik het wel aandurven denk ik, met inbakeren. Je hoort snel genoeg hoe het gaat dan.

Peuter werd hier ook ineens heel ziek, toen net 6 weken oud. Idd ook hetzelfde als Lena, ruggenprik en al.
Sinds die tijd ben ik ook geen stoere meer, ik hang aan de bel als mijn gutfeeling zegt dat ik dat moet doen.
Tot nu toe ook altijd terecht, en als iemand mij dan een overbezorgde moeder zou vinden, da's dan jammer .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 12 november 2007 @ 21:38:10 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54559945
Je bent niet overbezrgd hoor, Lishe! Niet meer dan logisch dat je nog wat angstig bent om haar gezondeheid

Wat gaat Dean hard zeg! Nog ff en hij gaat fietsen Je moet wel af en toe tegen hem zeggen dat het nog maar een baby is hoor, Vivi!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 12 november 2007 @ 21:38:19 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54559948
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef XTracer het volgende:
Sanger, wat goed! Fijn dat hij uit de couveuse is, en wat een groeimonster! Heerlijk dat hij het zo goed doet! Hoe vaak zijn jullie bij hem?
We zijn iedere dag bij hem. Hellen iedere dag 2x, ik iedere dag 1x behalve in weekend dan 2x.
We mogen onbeperkt, maar ze raden dat af. Kost teveel energie enzo.

Overigens wel lullig. Hij mag naar huis als hij al zijn voedingen drinkt. Drinkt hij hem vanmiddag leeg, verhogen ze de hoeveelheid
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54559960
Dat wist ik niet, van peuter. Wat bleek het uiteindelijk te zijn? (En alleen het woord al he? ruggenprik. Eng) Goed van je, dat je ook meteen belt voortaan. Mijn huisarts kwam op huisbezoek toen Lena weer thuis was en zei heel lief " Ik vind het ook weleens fijn om te vertellen dat er niets aan de hand is, dus je komt nooit te vaak. " Zo'n fijne reactie van hem vond ik.

Ja, Lena slaapt nog wel bij ons, en ik kijk even hoe het voelt vanavond. Als haar temperatuur normaal is doe ik het wel. En voor een ziekerig kindje wakker blijven vind ik nooit zo erg, en ik heb een leuk boek naast mijn bed. We komen er wel
pi_54560117
O, nu zag Sanger pas.
Wat een grapjassen daar, lekker verhogen als hij er net is.
2x op een dag is nog wel te doen ja, maar aan vermoeide ouders heeft hij niks natuurlijk. Ik hoop dat de verzorging daar fijn is, en jullie met een gerust hart de zorg even uit handen kunnen geven. Voelt je vrouw zich ook goed?
  maandag 12 november 2007 @ 21:44:24 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54560150
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:38 schreef Lishe het volgende:
Dat wist ik niet, van peuter. Wat bleek het uiteindelijk te zijn? (En alleen het woord al he? ruggenprik. Eng) Goed van je, dat je ook meteen belt voortaan. Mijn huisarts kwam op huisbezoek toen Lena weer thuis was en zei heel lief " Ik vind het ook weleens fijn om te vertellen dat er niets aan de hand is, dus je komt nooit te vaak. " Zo'n fijne reactie van hem vond ik.

Ja, Lena slaapt nog wel bij ons, en ik kijk even hoe het voelt vanavond. Als haar temperatuur normaal is doe ik het wel. En voor een ziekerig kindje wakker blijven vind ik nooit zo erg, en ik heb een leuk boek naast mijn bed. We komen er wel
Ze verdachten Peuter van meningitis, dat was het goddank niet... Een virus waarschijnlijk, ab door het infuus, en na 5 dagen weer thuis.
En ik een hoop grijze haren en rimpels rijker .

Ik heb ook een fijne HA, die heeft zelf 4 kleine kinderen, dat zal ook schelen. Maar die zegt ook; "Als een moeder zegt dat er iets niet klopt, dan zoek ik net zo lang door totdat ik weet wat het is, in 99% van de gevallen zit dat moedergevoel namelijk goed".
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54560179
Joh Lishe, dat is toch geen overbezorgdheid, maar gewoon bezorgdheid en dat mág! Ik vind het gewoon logisch na dat eerste begin.

Beterschap voor de kleine meid!
Variety is the spice of life
  maandag 12 november 2007 @ 21:54:45 #9
65960 sanger
pi_54560511
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef Lishe het volgende:
O, nu zag Sanger pas.
Wat een grapjassen daar, lekker verhogen als hij er net is.
2x op een dag is nog wel te doen ja, maar aan vermoeide ouders heeft hij niks natuurlijk. Ik hoop dat de verzorging daar fijn is, en jullie met een gerust hart de zorg even uit handen kunnen geven. Voelt je vrouw zich ook goed?
Ja he! Maar hij vroeg er wel om, hij begoin steeds eerder honger te krijgen

Tja, ik zat er van het weekend al helemaal doorheen. Ik ben nu al 6 weken aan het pendelen, Hellen heeft voor de keizersnee ook al 4 weken in het ziekenhuid gelegen. Dat was ook al iedere dag heen-en-weer.

Ach, als hij thuis is heb ik ook lekker vrij van werk. Dan kan het echte vadergevoel gaan spelen

Hellen voelt zich prima, gelukkig. Alleen moeilijk me het niet roken.

De verzorging is super. Informatie ook, al moet je er soms om vragen. Ze schrijven ook regelmatig iets in zijn dagboekje, ook leuk voor later..
pi_54560627
Sanger, ik moest even helemaal teruglezen hoor

Fijn dat Lucas groeit en dat het zo goed gaat!!
Variety is the spice of life
  maandag 12 november 2007 @ 21:58:44 #11
65960 sanger
pi_54560674
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef nebelung het volgende:
Sanger, ik moest even helemaal teruglezen hoor

Fijn dat Lucas groeit en dat het zo goed gaat!!
Kom hier ook niet zo vaak he
  maandag 12 november 2007 @ 22:07:36 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54560905
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef chacama het volgende:
Fijn he Vivi. Dat je nu weet wat de oorzaak was. Die fases zijn verschrikkelijk als je er middenin zit, maar als ze er eenmaal uitkomen en ook laten zien waarom ze zo waren, dan maakt dat je dag best wel snel weer goed.
Huh? Nee ik wilde gewoon ook iets positiefs posten
Hij loopt al sinds 8 maanden aan de hand mee, die " sprong" (let's hope dat dat het is) zit ie nog midden in hoor, helaas
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 november 2007 @ 22:39:52 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54562024
*Stichting Martijn kijkt ook ff mee

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 12 november 2007 @ 23:06:44 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54563006
Nou, die kenden we nog niet, guitje
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:18:38 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54567699
Btw, ik dacht laatst "Ach, wat lief, Dean wil veel meer met me knuffelen nu hij zo snipverkouden is "
Blijkt dat ie alterior motives heeft en dus helemaal niet knuffelt maar gewoon lekker zijn snottebellen aan me afveegt.
pi_54567741
Om 6 uur wakker worden van een klein ventje die in zijn bed helemaal de slappe lach heeft samen met zijn knuffeltje
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:24:01 #17
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54567760
Lekker Vivi. Je bent zoveel meer dan alleen moeder.

Lena heeft goed geslapen vannacht. Om 4 uur gedronken en dadelijk ga ik haar wakker maken voor de volgende voeding. Haar temperatuur was gisterenavond 36.8 dus was ik al een beetje geruster. En mijn moeders wijsheid... "Wat slaapt, leidt niet." Dus ik hoop dat ze vandaag wat opknapt.

Al 6 weken Sanger... Dat is al wel een hele tijd. Fijn dat de verzorging voor Lucas goed is in ieder geval.
pi_54568053
Ah Sanger, wat flauw... hopelijk laat hij ze versteld staan door gauw ook deze hoeveelheid op te kunnen!

Hihi vivi de zakdoek

P_iglet dat lijkt me heerlijk!

Lishe, fijn dat Lena lekker geslapen heeft!

Ik zit hier met een moe meisje op de arm. Sinds 5 uur aan het spoken en na de fles ook weinig meer geslapen (vond papa erg fijn, die vind nu dat ze vannacht maar op haar eigen kamer moet slapen ). Volgens mij zit er een poep dwars...ik denk dat we maar volledig op de comfort voeding overgaan en hopen dat dat helpt... Anders bel ik het CB wel weer of ik vraag het morgen even bij de huisarts, als ik er toch ben,
Fake it till you make it...
pi_54568390
Oeh Nijna, daar kunnen ze zo rusteloos van worden!
Probeer anders even te "fietsen" met d'r beentjes als ze op d'r rug ligt.
Of gewoon beentjes zachtjes richting hoofdje duwen.
Bij Devin komen er dan vaak hele tornado's naar buiten gevlogen

p_iglet, wat schattig!
Wat voor knuffeltje als ik vragen mag?

Lishe, fijn dat de temperatuur gedaald was.

Vivi, ik had Devin afgelopen zaterdag in de draagdoek, buik tegen buik, en hij viel lekker in slaap.
Later kon ik de achtergelaten snotjes zo uit mijn decolette plukken

Vanmiddag naar het CB voor de voorlopig laatste prikjes.
Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen, zijn wangetjes zijn zo heerlijk bol!
.... met gevoel voor drama....
pi_54569127
Nijna, wat vervelend als er iets dwars zit bij zo'n kleintje..
p_iglet, was het wel een knorretje knuffel?
En Lena's temp gelukkig ook weer normaal!
En natuurlijk 2 moeder-besmeurende snottige kindjes...
En Sanger, wat flauw dat ze hem meer geven, maar dat is opzich alweer een goed teken natuurlijk!!

Hier een lekker nacht gehad. Gisteren is meneer om 5 uur in de nachtslaap gevallen (laatste paar dagen steeds rond 3 uur). En het was vanochtend ook gelijk iets later.. Om kwart over 7 werden flash en ik wakker, en daarna werd Chris ook vrolijk wakker. Flash heeft even lekker een half uurtje gesmokkeld van het werk, en heeft Chris een lekker flesje gegeven om kwart voor 8.

Gisteravond bij de late voeding (23.15) was ik een docu aan het kijken over premature kindjes. Van 24-28 weken. Dan zie je op tv van die kleine mensjes, nog geen kilo zwaar, die vechten voor hun leven, en onder de draadjes zitten. Met ouders die geen idee hebben of ze hun kindje ooit mee naar huis krijgen. Terwijl ik met een flinke gezonde jongen op schoot zit, die rustig aan een flesje sabbelt en groeit als kool. Doet je even beseffen dat ieder kindje een wondertje is, en dat ik heel erg gelukkig ben mijn onze Chris. En dat die hobbeltjes hier, helemaal in het niets vallen bij de drama's die zich afspelen op de neonatologieafdelingen..
Dan is zelfs deze nuchtere deepfreeze niet meer zo nuchter..
pi_54569256
Pepijn heeft een klein happy horse eendje waar hij sinds een week ofzo helemaal wild op is.
Ga morgen bij de bijenkorf kijken of ze er nog 1tje hebben, maar vrees het ergste.
Deepfreeze een eigen knorretje knuffeltje heeft hij niet eens
pi_54569258
Oh Sanger wat een klein mompeltje nog zeg, 2110 gram....het is voor hem al heel wat, maar oef wat is dat mini zeg.....
Mooi voor jullie allemaal dat het beter gaat, en hopelijk kun je hem gauw meenemen naar huis!!

Lishe, sterkte met je kanjer van een dochter.....hopelijk is ze gauw weer beter

P_iglet, wat enorm genieten dan he...!!!!

Goh en dus doen tweelingen niet alles tegelijk!!! Goed van Floor dat ze kan omrollen!

Hmmmm Meike gaat dan wel staan, maar eigenlijk is ze er nog te klein voor, met als gevolg dat ze ontzettend wiebelt en dan volgt een salto..... gister ook al keihard achterover gevallen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:13:07 #23
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54570856
Wat leuk dat alle beebs steeds weer zoveel meer kunnen.
Anna heeft sinds zaterdag haar nieuwe gietijzeren spijlen-bedje. En heeft inmiddels door dat je daar heerlijk in kunt ronddraaien wanneer je je voeten tegen de spijlen zet en een beetje duwt. Dus ligt ze nu regelmatig ondersteboven, achterstevoren in bed.

Ook steekt ze nu regelmatig haar tong uit en doet ze pffffffrrrtttttt. En dan lachen natuurlijk, want ze vindt zichzelf heel erg grappig (en wij ook).

Nog een vraagje: ik heb nu een slaapzak, maat 70. Maar Anna is inmiddels zo'n 67/68 cm. Wordt die slaapzak dan niet te klein? Of moet ie juist precies pas zitten? Bij de Prenatal zeggen ze dat ze tot een jaar in maat 70 zitten, maar dan moet ik er gaten in gaan knippen voor haar tenen
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54571238
He memmel, wat een lekker bewegelijk Anna, zo aan het rondreizen in bed..
Ik zou qua slaapzakje gewoon iets nemen waar ze zich in ieder geval in kan strekken. Het zal niet de bedoeling zijn om helemaal opgevouwen te zitten.
Misschien mag die prenatalmedewerker nog wel een cursusje babygroei doen..
pi_54571347
memmel als het goed is past Anna voorlopig nog wel in die 70cm slaapzak. Anna is namelijk 68cm incl hoofd neem ik aan. Maar dat hoofd zit niet in de slaapzak. Dus dat scheelt een cm of 15 zeker.

Maar als je het idee hebt dat Anna niet meer lekker erin ligt en beter een grotere kan hebben, dan koop je toch lekker een maatje groter. Volgens mij zijn er geen regeltjes voor hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')