We zijn iedere dag bij hem. Hellen iedere dag 2x, ik iedere dag 1x behalve in weekend dan 2x.quote:Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef XTracer het volgende:
Sanger, wat goed! Fijn dat hij uit de couveuse is, en wat een groeimonster! Heerlijk dat hij het zo goed doet! Hoe vaak zijn jullie bij hem?
Ze verdachten Peuter van meningitis, dat was het goddank niet... Een virus waarschijnlijk, ab door het infuus, en na 5 dagen weer thuis.quote:Op maandag 12 november 2007 21:38 schreef Lishe het volgende:
Dat wist ik niet, van peuter. Wat bleek het uiteindelijk te zijn? (En alleen het woord al he? ruggenprik. Eng) Goed van je, dat je ook meteen belt voortaan. Mijn huisarts kwam op huisbezoek toen Lena weer thuis was en zei heel lief " Ik vind het ook weleens fijn om te vertellen dat er niets aan de hand is, dus je komt nooit te vaak. " Zo'n fijne reactie van hem vond ik.
Ja, Lena slaapt nog wel bij ons, en ik kijk even hoe het voelt vanavond. Als haar temperatuur normaal is doe ik het wel. En voor een ziekerig kindje wakker blijven vind ik nooit zo erg, en ik heb een leuk boek naast mijn bed.We komen er wel
Ja he! Maar hij vroeg er wel om, hij begoin steeds eerder honger te krijgenquote:Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef Lishe het volgende:
O, nu zag Sanger pas.
Wat een grapjassen daar, lekker verhogen als hij er net is.![]()
2x op een dag is nog wel te doen ja, maar aan vermoeide ouders heeft hij niks natuurlijk. Ik hoop dat de verzorging daar fijn is, en jullie met een gerust hart de zorg even uit handen kunnen geven. Voelt je vrouw zich ook goed?
Kom hier ook niet zo vaak hequote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef nebelung het volgende:
Sanger, ik moest even helemaal teruglezen hoor
Fijn dat Lucas groeit en dat het zo goed gaat!!
Huh? Nee ik wilde gewoon ook iets positiefs postenquote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef chacama het volgende:
Fijn he Vivi. Dat je nu weet wat de oorzaak was. Die fases zijn verschrikkelijk als je er middenin zit, maar als ze er eenmaal uitkomen en ook laten zien waarom ze zo waren, dan maakt dat je dag best wel snel weer goed.
In dat geval sterke met het doorstaan van de sprong....mama-zakdoek. Heerlijk die snottebellen die je van je shirt mag pulken.quote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh? Nee ik wilde gewoon ook iets positiefs posten
Hij loopt al sinds 8 maanden aan de hand mee, die " sprong" (let's hope dat dat het is) zit ie nog midden in hoor, helaas
Is goed en ik zal er extra van genieten dan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef p_iglet het volgende:
Je mag morgen wel een uurtje een setje frummel vingertjes lenen
Zijn alleen niet zo heeeeel innimini meer, wel heel nieuwsgierig.
Ik smolt gisteren helemaal weg toen Pepijn zijn wantjes met de post kwamen.
Zulke innimini kleine wantjes![]()
Dat heeft Ethan nog steeds hoor, ik vond het verschrikkelijk zielig in het begin (vooral omdat hij er toen ook ontzettend bij krijste en gilde) en stond soms zelfs bijna mee te huilen, maar veel meer dan wat knuffelen en masseren / fietsen viel er niet aan te doen. Het gaat over! Echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:29 schreef Nijna het volgende:
Ze laat wel een hoop windjes, maar verder komt er niet zoveel. Tenminste als ik kijk hoe ze haar best doet verwacht ik toch steeds een volle luier of in elk geval iets... maar het is een hoop lucht.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:20 schreef Memmel het volgende:
Na de bevalling is er een weefselbrugje gegroeid. Waarschijnlijk een hechting die op de een of andere manier toch is opengesprongen en aan de verkeerde kant vastgegroeid is. Gaatje zit dicht, zeg maar.
Dat moet nu opengemaakt worden, opnieuw gehecht. Maar wel middels een ruggenprik, vandaar de dagopname.
Wb de vastzittende poepluiers: Anna had wel eens 2, 3 dagen geen poep. Masseren hielp. Maar ook net even 10 cc meer water (niet meer voeding) in de fles.
Oh, en als je van het masseren gelijk een feestje wil maken: die Zwitsal massageolie is heerlijk. Lekker warm wrijven tussen je handen en op het buikje leggen. Anna wordt er helemaal rustig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |