Volgens de vragenlijn van het CB konden we wel naar 135ml voeding per keer, maar als ze dan 6 keer wil krijgt ze gewoon echt teveel zei gister ook de arts. Ik heb nu zitten denken dat als ze 6 keer komt we misschien 4 keer 100 en 2 keer 135 kunnen geven, komt ze net iets onder de 700 ml uit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Nijna, daar zaten wij ook een beetje mee. Wat ik zelf deed was de eerste fles na een lange slaap (zo rond 4 uur) een 200 fles maken. En dan daarna kijken wat het ritme van de dag werd. Kwam Chris na 3 uur (dus 7 uur), dan 165 aanbieden, en na 4 uur 200... Vaak hadden we dan om en om 6*165 en 5*200 dagen..
Hier zaten we ook echt op de grens qua voeding, tot zijn 12 weken sprong. Daarna kwam er veel meer honger en was die 200 op 4 uur of 165 op 3 uur niet genoeg. En lijkt de forte voeding de oplossing. Maar dat hoeft bij jou niet te gebeuren..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef appelsap het volgende:
Memmel, waarom maak je haar wakker dan?
...
Ik heb super lang met de spenen van de ETOS gedaan. Van 0-3 maanden, die deden het tot 1 maand geleden echt prima. Good luck !quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:52 schreef Nijna het volgende:
Huiltje van gisteren omcijfert: verdorie mams, ik zuig als een gek aan die fles, maar er komt haast niks uit.
Dan is het ook niet zo verwonderlijk dat ze het na 60 ml opgeeft, maar wel blijft brullen in bed...
Ik ga dus zo even op zoek naar een speen die wel werkt, de speen die ik gister heb gehaald daar komt teveel uit, dus op zoek naar een tussenweg.
En Floor die van haar rug naar buik draaitquote:Op zondag 11 november 2007 14:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een nieuwtjes weer
Een anna met tanden![]()
Een damian zonder speen![]()
Een meike die staat![]()
een mirthe die rolt![]()
Ik denk dat "we"dat alleen kunnen beoordelen aan de hand van een fotoquote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef appelsap het volgende:
Damian schuift sinds gister echt op zijn knieën over de grond. Nog wel zijn armen op de grond. Het ziet er niet uit, kont heel ver omhoog.Zou hij dan toch nog gaan kruipen?
Zal kijken of ik er een foto van kan maken, maar beloof niks.quote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat "we"dat alleen kunnen beoordelen aan de hand van een foto![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Yay een update! Fijn dat Lucas het zo goed doet!
Hmz, wel een erg negatieve post, ook maar even vermelden dan dat mijn mannetje al mooi meeloopt aan 1 handjequote:Op maandag 12 november 2007 11:41 schreef Vivi het volgende:
Is er ook een 9,5 maanden sprong? Dean is de laatste dagen alleen maar aan het mekkeren, dreinen en misthoorn-imitaties aan het geven. Ook 's nachts, yay! * Vivi mompelt "fase, faaaase, FÁÁÁÁÁSE"
Pien krijgt nu ook "rol naar mijn zij, maar ga eerst op mijn achterhoofd staan" neigingen. Floor pakt dingen ook veel gerichter dan Pien, maar ja Pien kan weer veel beter boos kijkenquote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Deepfreeze het volgende:
En floor ook aan de rol... Probeerd Pien het ook al? of doen ze het echt beide op hun eigen gangetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |