abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54428406
Appelsap ik heb al van verschillende mensen gehoord dat er momenteel veel kindjes last van de waterpokken hebben. Misschien even door de huisarts naar laten kijken?

Linde blijft een vreemd meisje. Ze is weer helemaal de oude, maar ze wil nog steeds niet gewoon drinken. Steeds maar zo'n 90-150 cc per keer ipv de eerdere 200 cc. Gisteren wilde ze bovendien geen gekolfde melk van mij, maar wel die stomme nutrilon. Had ik daar zo mijn best voor gedaan? Kan het misschien zijn dat mijn melk anders smaakt omdat ik nog steeds ziek ben? Nou ja ze drinkt momenteel toch voornamelijk nutrilon, maar ook dat gaat er dus niet goed in.

Linde heeft trouwens ook een beetje een plat achterhoofd omdat ze altijd het liefst naar rechts kijkt. Nu proberen we steeds alle leuke speeltjes links van haar te plaatsen en haar meer op haar buik te leggen. Maar buikliggen is een ramp. Ze begint heel enthousiast, maar als ze na een minuut of 5 a 10 geen energie meer heeft, laat ze haar gezichtje zo naar beneden vallen en begint dan in het speelkleed (gesmoord) te huilen. Gelukkig kan ze steeds iets langer haar hoofd ophouden!
  woensdag 7 november 2007 @ 13:55:22 #202
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54428452
Lotte gaat zwaaien!!! dag dag allemaal tot in het dreumestopic!!

(verjaardag zelf vieren we zaterdag pas, ze krijgt onze cadeau's wel vanmiddag vast!)
pi_54428523
Hele fijne verjaardag Lotte met heel veel mooie cadeautjes!
  woensdag 7 november 2007 @ 13:58:55 #204
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54428546
Gefeliciteerd Lotte, veel plezier bij de dreumesen!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54429159
Daaaag lotte
Fake it till you make it...
pi_54429191
Dag Lotte, hopelijk heb je een leuke verjaardag en krijg je een grote berg kadootjes van iedereen!!!
pi_54430269
Lotte en Kaithlynn gefeliciteerd, dat jullie er maar een mooie dag van maken!
pi_54433906
Mama moet leren klokkijken... . Dacht dat die kleine al 4 uur geleden gegeten had, blijkt het maar 3 te zijn en ik me maar afvragen waarom ze zo slaperig was... 't arme kind .
Kan ik dit nog schuiven op hormonen...?
pi_54435516
Haha Nijna kan gebeuren hoor, ik heb me hier juist wel eens vergist dat ik dacht dat het 4 uur later was maar het bleek al 5 uur later te zijn. Gelukkig had Damian er geen last van, hij was enkel wat mopperig maar niet hongerhuilerig.

Het lijkt erop dat Damian de zesde ziekte heeft. Het zijn toch geen bultjes wat hij heeft maar meer een kleine verdikking van het vlekje zo af en toe. Hij krijgt steeds meer vlekken en spikkels, het is net een kleine koe!
pi_54437432
Ik weet niet of Mirte last heeft van mijn klokkijk foutje... maar ze is wel erg aan het piepen. En dan weet ik het even niet meer zo goed... Er zitten wel pauzetjes in, dus ik denk niet gelijk aan een hongerhuiltje, maar ze houdt het wel erg lang vol nu (sinds half 6, al heeft ze ook al wel een half uurtje a 3 kwartier geslapen tussendoor).
Steeds als ik denk: nou volgens mij is ze nu echt in slaap gevallen dan gaat ze weer verder.
Zal je zien, ligt ze straks lekker te slapen kan ik haar weer wakker maken voor de volgende voeding... .

Ach Damian, een kleine koe... klinkt wel heel schattig! Heeft hij er veel last van appelsap?
  woensdag 7 november 2007 @ 21:38:53 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54440445
Als Eli ongeinspireerd aan het piepen is, is het meestal een vastzittend boertje...
Misschien heeft ze wel een baaldagje?
Kan het kwaad als ze al wat eerder krijgt? (Of anders een flesje water geven? Heb geen verstand van flesvoeding.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54441495
Baaldagje zou best kunnen, uiteindelijk heeft ze nog even geslapen. Steeds als ik zoiets had van: nou haal ik haar maar uit bed en ga ik de fles maken was het weer even stil. Tegen half 9 ben ik de fles gaan maken en inmiddels ligt ze lekker te slapen. Ik ga er zo ook lekker in.
Morgen eerste keer naar het CB, heb een hele vragenlijst voor ze .
Welterusten.
pi_54448583
Jippie, de voeding doet hier een ding in ieder geval goed: Chris laten doorslapen..
We moesten er wel 2 keer uit voor de speen, maar uiteindelijk pas om 7 uur de fles. En overdag gaat het ook beter met Chris zijn tevredenheid.. Dus eens kijken wat deze voeding doet als we helemaal overgestapt zijn.. Gisteren was het "nog maar" 50/50..
pi_54448748
hallo!!
daar ben ik weer eens... wat erg... het is echt zo druk!
ilse is steeds meer wakker, en het is zó leuk om met haar bezig te zijn.
Gebrabbel, zo goed als kunnen omdraaien maar nèt dat ene zetje nodig hebben wat ik haar maar al te graag geef om vervolgens te juichen omdat ze op haar buik ligt te bekomen van de rol-schrik.

Ze is helaas wle weer verkouden en slaapt weer slecht
gemiddeld zo'n 3x per nacht er uit en de nacht eindigt tussen 5:30-06:00
wat toch wel weer slopend i's i.c.m. werken. Nouja, die verkoudheid gaat wel over he?

Nu ligt madam heerlijk in de box, kinderliedjes-cd staat op en ik zit met koffie eens bij te lezen
Gezellig!

Nijna, vraag ze plat daar!
(die rekenfout herken ik...ik maar niet snappen waarom ze zo miepte...en na 5 uur opeens snappen waarom!)
Deepfreeze, fijn dat het goed gaat met de voeding zo!
Appelsap, hoe is het met Damian?
pi_54449041
Zo had ik al bijna bij de dokter gezeten omdat Mikael maar niet op hield met huilen. Ik dacht echt dat ie iets ergs had. Ik ha dmijn ma aan de telefoon en die vroeg heel droog: Heeft ie niet gewoon honger Hadden we gewoon een hele voeding overgeslagen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54449295
hahahaha MeNicole
jeetje, wat voel je je dan een slechte moeder he ?
gelukkig maar dat hier blijkt dat het meerdere van ons gebeurt !
pi_54449986
Marit, hoe oud is Ilse nu? Klinkt goed, jammer dat ze weer verkouden is vooral icm werken... (ik geniet nog maar even van mn verlof).

MeNicole, wel goed om te lezen dat er meer mama's zijn die zich verrekenen of verkijken op de tijd. Is Mikael nu wel weer tevreden?

Wij hebben een lekker nachtje gehad, Mirte heeft 6 uur achter elkaar geslapen en ik heb haar overladen met complimentjes (wie weet helpt het) .
Ik ga ze zo helemaal plat vragen op het CB, haha, werken zullen ze
pi_54450019
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Nijna het volgende:

MeNicole, wel goed om te lezen dat er meer mama's zijn die zich verrekenen of verkijken op de tijd. Is Mikael nu wel weer tevreden?
Hij was toen een maand of 4. Nu al 15 maand dus denk dat ie wel weer tevreden is
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54450120
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:08 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hij was toen een maand of 4. Nu al 15 maand dus denk dat ie wel weer tevreden is
Hihi, gelukkig maar, anders had hij wel heel lang op zn happies moeten wachten
pi_54450140
hahaha Nijna, zet ze maar aan het werk !
en alleen de adviezen mee naar huis nemen waar je wat aan denkt te hebben

Ilse is volgende week 5maanden al !
Héérlijk...ik weet nog dat ik vorig jaar zei me te verheugen op de tijd vanaf een maand of 5-6
en het is ook echt zo dat het voor mijn gevoel nu echt een kindje is waar je wat mee kan.
Ze kijkt/voelt/reageert/lacht/brabbelt/wil dingen!
(behalve slapen dan )
pi_54450511
Dat lijkt me ook wel leuk dat je steeds meer contact met elkaar gaat maken en dat er steeds meer terugkomt uit dat kleine mensje.
Ik was me net alweer aan het verkijken op de klok, had al bijna een uur te vroeg op het CB gestaan, gelukkig heb ik een vent die wel kan klokkijken . Ach ja, dat zijn vast nog hormonen enzo .
pi_54450825
Nijna succes bij het CB!

Wat fijn dat Ilse het zo goed doet, buiten de verkoudheid en het slapen.
Dat lijkt me wel slopend, zo vroeg al op! En dan tussendoor ook nog.

Deepfreeze wat fijn dat het goed lijkt te gaan! En nu is het te hopen dat hij het volhoudt deze keer.

Damian heeft geen last van zijn vlekjes! Verder is hij gewoon lekker vrolijk.
Sinds zaterdag hebben wij een kitten. Echt geweldig om te zien hoe Damian daar op reageert. Hij ligt helemaal krom van het lachen zodra hij hem ziet. Zelfs als het beestje rustig ligt te slapen.
pi_54451072
Fijn dat Damian geen last heeft van zijn vlekjes. Dat klinkt wel heel leuk appelsap, hoe Damian op het beestje reageert .
pi_54451446
Zo Pepijn is weer goedgekeurd op het CB
Hij weegt nu 6600 gram... meten doen ze hier niet met 4 maanden.. (met 1, 3 en 6 maanden alleen)

Hij heeft geen kik gegeven bij zijn prikjes, hij was veel te druk met showen wat hij allemaal kon met het speeltje in zijn handen hihi. van de ene hand in de andere en nog een keer.
pi_54456592
Mirte woog vanmorgen 3546 (406 gram boven geboortegewicht), ze was ook 1,5 cm gegroeid.
En ze heeft zich voorbeeldig gedragen op het CB, ze begon pas te huilen toen we haar weer aan gingen kleden. En ze stal de show als kleinste van de kindjes die er waren, hihi. Al die mama's "ah en oh wat een kleintje". En grote open wakkere ogen en maar rondkijken .

Stoere Pepijn
pi_54459213
2 dappere kleine mensjes bij het CB op bezoek

@ Appelsap: Fijn dat Damian geen last van zijn vlekjes heeft..
Het eerste waar ik trouwens aan dacht bij je laatste alinea is een allergie voor katjes? Misschien is het gewoon toeval. Maar dat schoot even door mijn hoofd..
pi_54459537
Pepijn stoere vent!

Nijna, dat gaat goed. Heb je al de vragen nog kunnen stellen die je wilde stellen?

Deepfreeze, nee, dat lijkt me sterk.
Bij mijn ouders waar we 8 maanden gewoond hebben, hebben ze ook 2 katten. En hij heeft nooit ergens last van gehad.
pi_54460484
Pepijn heeft net kennis gemaakt met Pien en Floor.
Hij vond het erg gezellig.
Echt super leuk dat die kleintjes dan hoe klein ze ook zijn toch onderling contact hebben.
pi_54460769
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn heeft net kennis gemaakt met Pien en Floor.
Hij vond het erg gezellig.
Echt super leuk dat die kleintjes dan hoe klein ze ook zijn toch onderling contact hebben.
De foto's volgen ! Leuk dat je er was. Floor ligt uitgeteld in bed...Pien is volledig over de zeik. Ja...dat krijg je met zo'n knappe vent.
pi_54461050
whahaha niet zo gek dat ze over de zeik is als je zus dan ook nog de aandacht van die knappe vent opeist
pi_54465877
Waren er hier nu nog meer mensen met interesse in babyzwemmen in Den haag, behalve k_p en Memmel?
Ik heb net een heel lijstje met tijden en zwemvereningingen uitgezocht dus kan het zo doorsturen als er mensen interesse hebben.
pi_54470277
He appelsap, gelukkig maar. Zou sneu zijn als zo'n lief klein katje de deur uit zo moeten
ook al kan dat meestal niet anders bij allergien

En de twee meiden nu al vechten om leuke jongens.. Begint al vroeg
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:17:05 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54473957
edit: erkeerde topic
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54474730
Damian gaat dit weekend van zijn speentje af. Hij heeft er nog steeds een vanaf 0 maanden en wil absoluut niet op een grotere over. De 0-maanden speen begint echt te klein te worden, dus vandaag de eerste speenloze dag en nacht. Ben benieuwd hoe het gaat!
pi_54475216
jee ik hoop voor je dat het goed gaat dan!
Meike heeft ook nog steeds zo'n klein speentje, ze wil ook geen grotere.
Maar het gaat nog wel goed hier.....

(en na al dat gespook ben ik allang blij dat ze nu weer rustig slaapt snachts! ik geloof dat ze het virus heeft verslagen!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54475524
Hier weer een nacht doorslapen voorbij.. Gaat de goede kant op, al is zijn ritme wel een beetje typisch, gisteren was het 7-10-13-15.45-23... Dus 4 flesjes tijdens kantooruren en 1-tje halverwege de andere uren. Maar dat gaat wel goed blijkbaar. Alleen om 2 en 6 uur vannacht er even uit voor een speen..
En nu ligt hij naast me op een speelmat, en begint toch wat honger te krijgen.. Dus snel flesje maken..
pi_54475931
Appelsap, alle vragen kunnen stellen (en alweer nieuwe in de maak ), haha.
Succes met je speenloze dag!

Pepijn sjanst met de flensjes . Zijn ze weer een beetje bijgekomen van die knappe kerel K_P?

Karin, lekker dat Meike weer rustig slaapt!

Deepfreeze lekker doorgeslapen!

Mirte heeft vannacht wel weer een stuk aaneen geslapen, alleen lag ze dus al om 22.30u te ronken en meldde zich netjes om 4 uur. Nog steeds midden in de nacht, haha. We hangen hier echt een beetje tussen 5 en 6 flesjes in. Voordat het er echt 5 worden zal ze denk ik nog een iets langer stukje 's nachts moeten slapen.
Dus maar een beetje uitvinden hoe we dat het beste kunnen doen met de voeding zodat ze niet teveel krijgt.
pi_54476085
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jee ik hoop voor je dat het goed gaat dan!
Meike heeft ook nog steeds zo'n klein speentje, ze wil ook geen grotere.
Maar het gaat nog wel goed hier.....

(en na al dat gespook ben ik allang blij dat ze nu weer rustig slaapt snachts! ik geloof dat ze het virus heeft verslagen!)
Damian steekt de zijkant van zijn speentje telkens in zijn mond, dus dan zit hij er voor de helft met schildje in. Ik vind het toch wat gevaarlijk worden dan!
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:37:40 #239
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54476314
DF, dat gaat goed! Eli heeft het precies andersom, op het kdv wilde hij de afgelopen twee keer maar 2 keer drinken, steeds vier uur ertussen, en thuis dan een half uur aan de tiet hangen... (6.30 - 10.30 - 14.15 - 18.30 - 21.45) En ook weer na 3 uur komen Maar hij slaapt wel prima door in principe...

Eli is verkouden, dus gister om half zes en vanochtend om half vier wordt hij wakker, helemaal vol met slijm, dat taaie, zeg maar. Dus een speentje helpt niet, je moet hem echt ff verticaal houden. Lekker om half vier s nachts... Vanavond doen we flanellen luiers (gebruiken we die ook eens) onder de hoeslaken waar zijn hoofdje en romp ligt, zodat het slijm weg kan zakken. kijken of dat helpt.

Appelsap, succes met het " ontspenen" (hoe heet dat??) van Damian
Karin, is Meike weer helemaal de oude?

K_P, wat ik me afvroeg, hoe bepaalde je welke van de twee floor ging heten en welke pien? gewoon nieuwsgierig.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54476424
Davinia, je zou misshcien ook een boek ofzo onder het matras kunnen leggen dat Eli wat hoger ligt met romp en hoofd. Dat igt misschien wat stabieler dan die flanellen luiers. En bovenal hoop ik dat wat je ook doet, dat het helpt!
pi_54476969
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, dat gaat goed! Eli heeft het precies andersom, op het kdv wilde hij de afgelopen twee keer maar 2 keer drinken, steeds vier uur ertussen, en thuis dan een half uur aan de tiet hangen... (6.30 - 10.30 - 14.15 - 18.30 - 21.45) En ook weer na 3 uur komen Maar hij slaapt wel prima door in principe...

Eli is verkouden, dus gister om half zes en vanochtend om half vier wordt hij wakker, helemaal vol met slijm, dat taaie, zeg maar. Dus een speentje helpt niet, je moet hem echt ff verticaal houden. Lekker om half vier s nachts... Vanavond doen we flanellen luiers (gebruiken we die ook eens) onder de hoeslaken waar zijn hoofdje en romp ligt, zodat het slijm weg kan zakken. kijken of dat helpt.

Appelsap, succes met het " ontspenen" (hoe heet dat??) van Damian
Karin, is Meike weer helemaal de oude?

K_P, wat ik me afvroeg, hoe bepaalde je welke van de twee floor ging heten en welke pien? gewoon nieuwsgierig.
De meiden hebben 12 uur geslapen en liggen er nu alweer een uur in....die Pepijn.....

De eerste die zou komen die zou Floor heten. En zo is het gekomen....
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:14:29 #242
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54477183
Blijkbaar houdt Ethan net zoals ik niet van storm en regen in de nacht Ik lag wakker met de angst dat ons bijkeuken-dak er weer af zou vliegen (niet gebeurd trouwens ) en Ethan vond het gegier om het huis ook niet meer zo leuk om 4 uur 's nachts. Gelukkig heeft hij daarna wel door de loeiharde hagelstorm heen geslapen en lag om 9 uur vanochtend nog te snurken

Fijn dat het de goede kant opgaat qua slaapritme met Mirte en Chris

Oe.. ik zie nu al op het tegen het 'ontspenen' (we proberen Ethan vnl aan de speen te houden ipv op z'n vingers te zuigen, maar daar wordt hij nu een stuk behendiger in helaas (niet meer hele vuist erin, maar echt op 2 vingers kauwen/sabbelen..)). Veel succes Appelsap, fingers crossed!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54477589
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:20 schreef Nijna het volgende:
Dus maar een beetje uitvinden hoe we dat het beste kunnen doen met de voeding zodat ze niet teveel krijgt.
Nijna, daar zaten wij ook een beetje mee. Wat ik zelf deed was de eerste fles na een lange slaap (zo rond 4 uur) een 200 fles maken. En dan daarna kijken wat het ritme van de dag werd. Kwam Chris na 3 uur (dus 7 uur), dan 165 aanbieden, en na 4 uur 200... Vaak hadden we dan om en om 6*165 en 5*200 dagen..
Hier zaten we ook echt op de grens qua voeding, tot zijn 12 weken sprong. Daarna kwam er veel meer honger en was die 200 op 4 uur of 165 op 3 uur niet genoeg. En lijkt de forte voeding de oplossing. Maar dat hoeft bij jou niet te gebeuren..

De speen krijgt Chris alleen om in slaap te vallen. Inmiddels steekt hij ook hele vuistjes/doekjes/knuffels in zijn mond. Maar dat lijkt me niet zo slecht.. Duimen lukt nog steeds niet, want hij maakt echt vuistjes met de duim naar binnen.

@Davinia, het is toch ook veel leuker om bij mama te eten, dan uit zo'n stom flesje...
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:04:30 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54478333
Lotte gefeliciteerd en tot volgende week.

Verse mama's, wat ik zo lees...jullie doen het allemaal goed!!
pi_54479448
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

De meiden hebben 12 uur geslapen en liggen er nu alweer een uur in....die Pepijn.....

De eerste die zou komen die zou Floor heten. En zo is het gekomen....
Hmmm dan waren jou meiden meer onder de indruk van Pepijn als omgekeerd

Die kwam de hele nacht keurig om de 3 uur

Ik snap er geen hout meer van, de ene dag wil hij 5 voedingen en slaapt hij 5 uur aan een stuk 's nachts, de andere dag wil hij er 8 en dan is het om de 3 uur raak 's nachts... Echt op de klok af, alsof hij klok kan kijken was het 22.00 1.00 4.00 7.00 vannacht
Helaas zijn de dagen met 7 of 8 voedingen nog steeds veel talrijker als de 5 of 6 voedingen dagen.
Ach hij slaapt vast door voordat hij 18 is toch
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:57:19 #246
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54479718
Ja, hoor P-iglet. Alleen tegen de tijd dat hij begint met doorslapen, ben je het verleerd en duurt het weer even voor je de smaak te pakken hebt. Maar het komt goed. Maud slaapt nu tenslotte ook al weer bijna een week door
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:59:43 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54479771
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:15 schreef appelsap het volgende:
Damian gaat dit weekend van zijn speentje af. Hij heeft er nog steeds een vanaf 0 maanden en wil absoluut niet op een grotere over. De 0-maanden speen begint echt te klein te worden, dus vandaag de eerste speenloze dag en nacht. Ben benieuwd hoe het gaat!
Oei, ik hoop dat het goed gaat, dat gaat hier een drama worden vrees ik
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54480533
Vivi, wij zijn begonnen met overdag afwennen!

Het gaat tot nu toe echt super!
Vanochtend was het een kwartier lang krijsen alsof zijn leven er vanaf hing. Toen ben ik even gaan kijken en na nog een kwartier mopperen is hij in slaap gevallen. Dat viel me al erg mee.
En zojuist heeft hij niet eens gehuild maar een klein half uurtjes zachtjes gemopperd.
Ik hoop dat het vanacht ook zo lekker gaat.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:32:27 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54480587
Ik heb Anna ook een grotere speen cadeau gedaan. En die vindt ze lekker! Ze heeft 'm nu alleen nog om in slaap te komen, dus ik maak me niet druk. Net zoals een 18-jarige doorslaapt, heb ik er ook nog nooit een met een speen gezien....

En wat betreft slapen....dan hebben wij echt een slaapkopje. Om 8 uur gaat ze erin en om 8 uur MAAK ik haar wakker. Anders tukt ze lekker tot negen uur door. Als ik haar dan om 8 uur wakker maakt, kijkt ze em aan met zo'n blik van: laat me alsjeblieft slapen, zeg!
Maargoed, dat kan natuurlijk ook gewoon weer veranderen. Daarom geniet ik er maar heel erg van!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54480733
Slaapkoppie die Anna, geniet er maar van nu het nog kan haha
Straks komt ze vanzelf op andere ideeen denk ik

Goed zeg Appelsap, dat het overdag al zo goed gaat, dat geeft hoop voor vannacht!

Davinia, het gaat prima met Meike, ze heeft alle indringers uit haar lichaampje gejaagd, kuurtje is nog niet helemaal op, dus die maken we even netjes af. Wb de verkoudheid van Eli (ben inmiddels een ervaringsdeskundige haha) we hebben hier onder elke poot bij het hoofdeinde een boek gelegd, en een kussen onder het matras. Het kussen is intussen weer weg, de boeken liggen er nog gezellig.
En je mag volgens onze huisarts onbeperkt neusspray (zoutoplossing) gebruiken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')