Hij was toen een maand of 4. Nu al 15 maand dus denk dat ie wel weer tevreden isquote:Op donderdag 8 november 2007 10:06 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, wel goed om te lezen dat er meer mama's zijn die zich verrekenen of verkijken op de tijd. Is Mikael nu wel weer tevreden?
Hihi, gelukkig maar, anders had hij wel heel lang op zn happies moeten wachtenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hij was toen een maand of 4. Nu al 15 maand dus denk dat ie wel weer tevreden is![]()
De foto's volgen ! Leuk dat je er was. Floor ligt uitgeteld in bed...Pien is volledig over de zeik. Ja...dat krijg je met zo'n knappe vent.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn heeft net kennis gemaakt met Pien en Floor.
Hij vond het erg gezellig.
Echt super leuk dat die kleintjes dan hoe klein ze ook zijn toch onderling contact hebben.
Damian steekt de zijkant van zijn speentje telkens in zijn mond, dus dan zit hij er voor de helft met schildje in. Ik vind het toch wat gevaarlijk worden dan!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jee ik hoop voor je dat het goed gaat dan!
Meike heeft ook nog steeds zo'n klein speentje, ze wil ook geen grotere.
Maar het gaat nog wel goed hier.....
(en na al dat gespook ben ik allang blij dat ze nu weer rustig slaapt snachts! ik geloof dat ze het virus heeft verslagen!)
De meiden hebben 12 uur geslapen en liggen er nu alweer een uur in....die Pepijn.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, dat gaat goed! Eli heeft het precies andersom, op het kdv wilde hij de afgelopen twee keer maar 2 keer drinken, steeds vier uur ertussen, en thuis dan een half uur aan de tiet hangen... (6.30 - 10.30 - 14.15 - 18.30 - 21.45) En ook weer na 3 uur komenMaar hij slaapt wel prima door
in principe...
Eli is verkouden, dus gister om half zes en vanochtend om half vier wordt hij wakker, helemaal vol met slijm, dat taaie, zeg maar. Dus een speentje helpt niet, je moet hem echt ff verticaal houden. Lekker om half vier s nachts... Vanavond doen we flanellen luiers (gebruiken we die ook eens) onder de hoeslaken waar zijn hoofdje en romp ligt, zodat het slijm weg kan zakken. kijken of dat helpt.
Appelsap, succes met het " ontspenen" (hoe heet dat??) van Damian
Karin, is Meike weer helemaal de oude?
K_P, wat ik me afvroeg, hoe bepaalde je welke van de twee floor ging heten en welke pien? gewoon nieuwsgierig.
Nijna, daar zaten wij ook een beetje mee. Wat ik zelf deed was de eerste fles na een lange slaap (zo rond 4 uur) een 200 fles maken. En dan daarna kijken wat het ritme van de dag werd. Kwam Chris na 3 uur (dus 7 uur), dan 165 aanbieden, en na 4 uur 200... Vaak hadden we dan om en om 6*165 en 5*200 dagen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:20 schreef Nijna het volgende:
Dus maar een beetje uitvinden hoe we dat het beste kunnen doen met de voeding zodat ze niet teveel krijgt.
Hmmm dan waren jou meiden meer onder de indruk van Pepijn als omgekeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
De meiden hebben 12 uur geslapen en liggen er nu alweer een uur in....die Pepijn.....
De eerste die zou komen die zou Floor heten. En zo is het gekomen....![]()
Oei, ik hoop dat het goed gaat, dat gaat hier een drama worden vrees ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:15 schreef appelsap het volgende:
Damian gaat dit weekend van zijn speentje af. Hij heeft er nog steeds een vanaf 0 maanden en wil absoluut niet op een grotere over. De 0-maanden speen begint echt te klein te worden, dus vandaag de eerste speenloze dag en nacht. Ben benieuwd hoe het gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |