Ardenlyn is nog niet geweest.. Die zit ook al binnen de 37 weken toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het met DeLiedje en Droeke zijn?
Ik moet de hele tijd aan ze denken!
Enneh... hebben we dan verder wel alle meiden van december gezien vandaag?
Even kijken hoor. Jep... dus vooralsnog geen drieling.
Vraagje: Wat kostte dat ding dan??quote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb weer een nieuwe luiertas gezien die ik moet hebben.
. Hij is zo duur dat iedereen me uitlacht aan wie ik het vertel
. Mijn wederhelft vond hem enig, tot hij zag wat het moest kosten. Nu blijft ie maar omrekenen naar guldens om mij te treiteren
.
Dat weten wij, dat weet kim.... Maar nu haar lief nog...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m... hoeveel?!?! Ik ben benieuwd! Want ik weet net zo goed als jij dat je m toch gaat kopen
We krijgen gewoon straks een stuk of vijf kerstkindjesquote:Op woensdag 12 december 2007 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Ja de decembergroep maakt het wel spannend hoor...
Ik wil hem alleen maar kopen als mijn man ophoudt met omrekenenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef --Eveliene-- het volgende:
k_i_m... hoeveel?!?! Ik ben benieuwd! Want ik weet net zo goed als jij dat je m toch gaat kopen
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wil hem alleen maar kopen als mijn man ophoudt met omrekenen. En dat gaat dit jaar niet meer gebeuren
.
Die is zeker heel mooi! Al hou ik zelf meer van de wat fellere kleurtjes, dit associeer ik om de één of andere reden met de winter.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef k_i_m het volgende:
Nee, geen Oilily. En ja, daar had ik er al eentje van.
Deze.
[ afbeelding ]
En onderin zit een matje, voor het kind.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van 100 euro erboven?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:22 schreef --Eveliene-- het volgende:
Hmmmm ik kan niet dezelfde vinden, maar wel een zwart/wit/rode en die is ¤109,-
Zit je erboven??
Waar? Dan koop ik hem vandaag nog!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat dacht je van 100 euro erboven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |