Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef _lotje_ het volgende:
dank je wel meis,. en of t lukt... t zal wel moeten
k ben vooral bang hoe ikzelf achterblijf.... met die kleine komt t wel goed... is mn gevoel
maar... bleh
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Sonnetje, wat is ze mooi!Jammer van die couveuse, hopelijk mag ze er snel weer uit.
Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
Tante Son, van harte! Wat een plaatje is 'jullie' Lieke! (En spannende tijd, zo op de couceuse afdeling. Ik hoop dat het gewoon uit voorzorg is. Wens je je zus veel succes?) Geniet ervan vanmiddag!
Oei oei, ik kreeg echt een deja-vu nu.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!
Droeke... ik hoop dat het bij jou sneller is gegaan. Dikke zoen.
Jeetje DeLiedje ook alquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!
Droeke... ik hoop dat het bij jou sneller is gegaan. Dikke zoen.
dan ben jij vast familie van mel en edquote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[..]
Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeft(2e pakje precies t zelfde
Heb geloof veel gegeven).
Ze heeft dus wel een infectie, waaraan weten ze niet precies. Maar ze krijgt antibiotica en moet dus 7 dagen in het ziekenhuis blijven. Mijn zus mag waarschijnlijk 6 dagen blijven, dus misschien 1 nachtje zonder Lieke naar huis.
Verder is ze gezondHeeft lekkere rode wangetjes (heeft ze van dr tante
(en oma en moeder))
Beste vriendin van mijn zus vind dat ze ook wel op mij lijkt haha![]()
Kindje van diezelfde vriendin noemt Lieke LiekieZe is 22 maanden oud
Ze is wel lang: ongeveer 57 cm (en dan hebben ze ongeveer gemeten, eigenlijk is ze nog iets langer), maar maat 56 is nog wel te groot voor dr! De lengte heeft ze dus duidelijk van dr vader (die heeft neven van over de 2m).
haha iddquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan ben jij vast familie van mel en ed
ja echt grappig, ze lijkt helemaal niet zo grootquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef amaranta het volgende:
57cm??? wow
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nanalune... ik geloof er niks van
Wel erg ontkennend hoor! Ben je stiekem aan het?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef nanalune het volgende:
nee echt niets.. helaas , maar goed ik stel me gewoon in op begin mei, misschien april..
![]()
de kilo's zijn t zeker niet... k en zelf juist afgevallenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?
dank je welquote:
ik zit aan t eindquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef sjak het volgende:
Lotje, dat gevoel is heel herkenbaar hoor, ,maar dat is het mooie van een zwangerschap, aan het einde ben je die buik zo zat, je kan dan niet wachten om te gaan bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |