abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55223810
Nog geen baby's? Zet 'm op, meiden!

En Kim, heb je die tas nu al gekocht?
pi_55225038
Ik heb vandaag een afspraak voor de eerste controle bij de vk gemaakt en een afspraak voor de 12-weken echo. En net belde Moeders voor Moeders voor een afspraak.
Oef...het voelt nu wel heel echt allemaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaar op 12-12-2007 19:32:22 ]
  woensdag 12 december 2007 @ 20:00:38 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55225939
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef _lotje_ het volgende:
dank je wel meis, . en of t lukt... t zal wel moeten k ben vooral bang hoe ikzelf achterblijf.... met die kleine komt t wel goed... is mn gevoel
maar... bleh
Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?

Even een paar voor Droeke en DeLiedje!!!
Ik vind het wel heel bijzonder dat je nu weet dat mensen die je "kent" aan het bevallen zijn. Heel apart!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55226685
Kaar... spannend he? Voor mij is het al de 3e keer, maar het blijft zoiets speciaals
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55226731
En een dikke voor _lotje_
pi_55226833
Lishe.. weet je al iets meer?
  woensdag 12 december 2007 @ 20:32:56 #282
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55226865
Ik ben benieuwd naar Droeke en Deliedje

Lotje, dat gevoel is heel herkenbaar hoor, ,maar dat is het mooie van een zwangerschap, aan het einde ben je die buik zo zat, je kan dan niet wachten om te gaan bevallen

Een tijdje terug schreef iemand hier over een babykamer outlet of internetwinkel waar goedkope babykamers waren, weet iemand dat nog. Ik wil graag even verder snuffelen voor onze 2e.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjak op 12-12-2007 20:53:57 ]
Lekker douchen!
  woensdag 12 december 2007 @ 20:45:23 #283
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55227250
Hopelijk gaat het goed met DeLiedje en Droeke.

Hier gaat alles prima, rustig!
pi_55227454
Nanalune... ik geloof er niks van

Wel erg ontkennend hoor! Ben je stiekem aan het ?
  woensdag 12 december 2007 @ 21:20:40 #285
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55228243
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!

Droeke... ik hoop dat het bij jou sneller is gegaan. Dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55228294
aaaah
pi_55228298
Jeetje Lishe, wat vervelend voor DeLiedje! Wens d'r maar het allerbeste!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55228401
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

Sonnetje, wat is ze mooi! Jammer van die couveuse, hopelijk mag ze er snel weer uit.
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Lishe het volgende:
Tante Son, van harte! Wat een plaatje is 'jullie' Lieke! (En spannende tijd, zo op de couceuse afdeling. Ik hoop dat het gewoon uit voorzorg is. Wens je je zus veel succes?) Geniet ervan vanmiddag!
Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeft (2e pakje precies t zelfde Heb geloof veel gegeven).
Ze heeft dus wel een infectie, waaraan weten ze niet precies. Maar ze krijgt antibiotica en moet dus 7 dagen in het ziekenhuis blijven. Mijn zus mag waarschijnlijk 6 dagen blijven, dus misschien 1 nachtje zonder Lieke naar huis.
Verder is ze gezond Heeft lekkere rode wangetjes (heeft ze van dr tante (en oma en moeder))
Beste vriendin van mijn zus vind dat ze ook wel op mij lijkt haha
Kindje van diezelfde vriendin noemt Lieke Liekie Ze is 22 maanden oud
Ze is wel lang: ongeveer 57 cm (en dan hebben ze ongeveer gemeten, eigenlijk is ze nog iets langer), maar maat 56 is nog wel te groot voor dr! De lengte heeft ze dus duidelijk van dr vader (die heeft neven van over de 2m).
  woensdag 12 december 2007 @ 21:26:01 #289
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55228408
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...
Liedjes lieve Lief belde net. De ontsluiting wil niet vlotten. Nog steeds 3-4 cm. Ik heb zo met 'r te doen. Ze krijgt vanavond nog een CTG en als er niks verandert is krijgt ze iets om vannacht even te slapen en bij te tanken. Dan volgt morgen alsnog de inleiding.
Ik moet er gewoon van huilen. Arm ding. Gelukkig is d'r mam ook bij haar, die is masseuse, dus die kan haar af en toe even helpen ontspannen. Rotweeen, zet nou 's door!!!

Oei oei, ik kreeg echt een deja-vu nu.
Lishe, weet je heel toevallig welke vk ze heeft?
(hopelijk krijgt ze Judith, die heeft mij zo rustig gekregen toen, misschien helpt haar dat ook)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55228457
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Lishe het volgende:
Punkie-Update...

Jeetje DeLiedje ook al
Sneu voor dr zeg. Hopelijk zet t morgen wel door!!! En heeft ze dan eindelijk Punkie in dr armen!!!!!!!
  woensdag 12 december 2007 @ 21:29:11 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55228509
He Lishe... wat naar nou dat het niet wil vlotten zeg... ik dacht echt dat ze wel voor middernacht bevallen zou zijn. Hopelijk komt ze dan idd de nacht een beetje prettig door met veel slaap, dan kan ze er morgen flink tegenaan.
He jakkes wat naar.
** Brighteyes stuurt positieve krachten richting DeLiedje...

Sonnetje, fijn dat ze uit de couveuse is, maar wel jammer dat ze nog een weekje in het ziekenhuis moet blijven. Maar goed, het is natuurlijk ook niet voor niets. gelukkig kan je zus het grootste gedeelte van de tijd erbij blijven!
pi_55228609
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

[..]

Nou even een update over Lieke. Ze ligt nog wel op de couveuseafdeling, maar dus niet meer in de couveuse. Ze heeft nu gewoon kleertjes aan haha. Die ze van mij gehad heeft (2e pakje precies t zelfde Heb geloof veel gegeven).
Ze heeft dus wel een infectie, waaraan weten ze niet precies. Maar ze krijgt antibiotica en moet dus 7 dagen in het ziekenhuis blijven. Mijn zus mag waarschijnlijk 6 dagen blijven, dus misschien 1 nachtje zonder Lieke naar huis.
Verder is ze gezond Heeft lekkere rode wangetjes (heeft ze van dr tante (en oma en moeder))
Beste vriendin van mijn zus vind dat ze ook wel op mij lijkt haha
Kindje van diezelfde vriendin noemt Lieke Liekie Ze is 22 maanden oud
Ze is wel lang: ongeveer 57 cm (en dan hebben ze ongeveer gemeten, eigenlijk is ze nog iets langer), maar maat 56 is nog wel te groot voor dr! De lengte heeft ze dus duidelijk van dr vader (die heeft neven van over de 2m).
dan ben jij vast familie van mel en ed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55228614
57cm??? wow
pi_55228631
Arme Deliedje!

Sonnetje, wat fijn dat het al iets beter gaat met Lieke!
pi_55228676
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan ben jij vast familie van mel en ed
haha idd
de zus van Mel dus
(wist dat je Jet en Martin kende (kwam je tegen op hyves bij mensen die misschien vrienden van mij konden zijn, want je kent Simon ook zag ik )
pi_55228703
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef amaranta het volgende:
57cm??? wow
ja echt grappig, ze lijkt helemaal niet zo groot
  woensdag 12 december 2007 @ 21:37:08 #297
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55228800
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nanalune... ik geloof er niks van

Wel erg ontkennend hoor! Ben je stiekem aan het ?
nee echt niets.. helaas , maar goed ik stel me gewoon in op begin mei, misschien april..

Wat sneu voor DeLiedje, hopenlijk gaat het ineens snel, nog maar wat extra
  woensdag 12 december 2007 @ 21:38:13 #298
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55228837
Fijn dat het goed gaat met Lieke!

Dutch, is dat zo'n jong blond ding? Want dan had ik die en ik vond haar helemaal niet zo leuk....!
(ik ga zo mn bevallingsverslag zoeken, pm ik je even!)
Ik geef jullie medeleven ook weer door, net als alle jompels! Lief is het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55228950
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef nanalune het volgende:
nee echt niets.. helaas , maar goed ik stel me gewoon in op begin mei, misschien april..
pi_55229242
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef DaviniaHR het volgende:

Waar ben je dan bang voor? Evt. knippen en scheuren genezen (bijna) altijd goed, en de zwangerschapskilo's komen er ook wel weer af. Of is er iets anders?
de kilo's zijn t zeker niet... k en zelf juist afgevallen en door n enorme buik geeft de weegschaal wel ongeveer 10 kilo meer aan, maar dat is echt puur beeb (en wat erom heen nodig is )
t is echt t bevallen.. de pijn, het schuren tot zelfs de aambeien aantoe...
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef --Eveliene-- het volgende:
En een dikke voor _lotje_
dank je wel
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef sjak het volgende:
Lotje, dat gevoel is heel herkenbaar hoor, ,maar dat is het mooie van een zwangerschap, aan het einde ben je die buik zo zat, je kan dan niet wachten om te gaan bevallen
ik zit aan t eind en ik zou idd t liefst willen dat ie er nu uit zou willen komen! de buik wordt nu met de dag zwaarder, en moeilijker idd, al kan ik nog steeds heel goed uit mn voeten en ik slaap prima 's nachts

k ben eigenlijk altijd al bang geweest voor bevallen, ook toen ik nog laaaang niet zwanger was of zou worden, en nu komt het zo dicht bij... en t niet weten waneer is ook eng, al zou t ook weer eng zijn om t niet te weten... en ik maak mezelf lekker gek ook

ik hoop voor Deliedje dat t zo wat vlotter gaat! niet amaranta na gaan doen he!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')