Nou ik heb vanmiddag jumping baby gezien! Die liep lekker te jumpen in m'n baarmoeder

Bounce... bounce... bounce....

Deed me beetje denken aan die dansende baby animatie

Alles zag er goed uit, nekplooimeting was goed, nu nog even de bloedresultaten afwachten.
Eerst van buiten echo, uiteindelijk toch inwendig omdat die kleine er niet helemaal goed voorlag en ik eerst een tijdje 'gemarteld' werd met dat ding in me buik te poken

Inwendig was er meteen ook veel beter zicht, we hebben gewoon zelfs het bloed door de aorta etc zien stromen!
Mijn vader, stiefmoeder en vriend waren alledrie mee, viel me op dat de mannen het toch wel even emotioneel moeilijker kregen, het hartje wat klopte, wat we we heel duidelijk en goed hoorden kloppen, en toen ie eindelijk waker werd en een showtje ging opvoeren met gejump en handjes in de lucht etc.
Ja erg mooi, en zo wonderlijk dat met 11 weken een kindje al zo compleet is! Alles zit er al op en eraan. Vingertjes en teentjes waren in feite al te tellen.
Ik ben erg blij dat mijn vader en stiefmoeder ook meewaren, vooral mijn vader ook, die had dit nog nooit meegemaakt, want toen ik zo'n klein hummeltje was het nog niet zo vanzelfsprekend om meteen maar een echo te krijgen.
Feit dat m'n vriend gewoon op zijn werk kon blijven (werkt in het ziekenhuis

) zorgde er ook meteen voor dat ie er met de echo foto's vandoor ging om aan allerlei collega's trots te tonen, ze lieten me zomaar alleen achter bij het bloedprikken, want ouders moesten weer snel hun sigaretje halen

Nou ik ben happy en blij

Ik neem aan dat ik die 12 weken (a.s. zaterdag) toch wel goed voorbij kom, want dit zag er allemaal zo goed uit
Navelstreng is te zien; en heel voorzichtig ook een voetje met teentjes, zo schattig!

![]()
De kleine is nu 4,9 cm groot als ik goed heb opgelet.
Vanavond meteen naar de ikea geweest om alvast even te kijken voor de babykamer die ik op het oog heb, of het in het echt ook bevalt. Dus daar gaan we denk in februari voor terug, en ze hebben daar zulke gave knuffelbeesten!

Droeke & Deliedje; heel veel sukses!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Llewella op 11-12-2007 23:30:10 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae