abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:04:58 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55203416
DeLiedje en Droeke: go go go!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:13:23 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55203686
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef amaranta het volgende:
DeLiedje en Droeke: go go go!
+
Lekker douchen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:19:54 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55203925
Ow ow ow!!! Succes dames!!!

*ik ga alvast weer in de emo-mood!*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:25:35 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55204083
DeLiedje, hup je bed in joh! Lekker in de relax-stand en laat maar komen die weeen!
Fijne nacht iig toegewenst, one way or another!

En jij ook Droeke!
pi_55204662
DeLiedje en Droeke, heel veel succes!! Jippie, verse baby's in aantocht!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:46:47 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55204698
Droeke ook! O, wat een spannende dag morgen!
Joehoeeeee! Puf ze lieve mama's!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55204775
Veel succes morgen DeLiedje en Droeke!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55204991
Droeke en DeLiedje wat spannend...

Morgen een druk f5 daagje voor de boeg!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55205400
Nou ik heb vanmiddag jumping baby gezien! Die liep lekker te jumpen in m'n baarmoeder
Bounce... bounce... bounce....

Deed me beetje denken aan die dansende baby animatie

Alles zag er goed uit, nekplooimeting was goed, nu nog even de bloedresultaten afwachten.

Eerst van buiten echo, uiteindelijk toch inwendig omdat die kleine er niet helemaal goed voorlag en ik eerst een tijdje 'gemarteld' werd met dat ding in me buik te poken
Inwendig was er meteen ook veel beter zicht, we hebben gewoon zelfs het bloed door de aorta etc zien stromen!
Mijn vader, stiefmoeder en vriend waren alledrie mee, viel me op dat de mannen het toch wel even emotioneel moeilijker kregen, het hartje wat klopte, wat we we heel duidelijk en goed hoorden kloppen, en toen ie eindelijk waker werd en een showtje ging opvoeren met gejump en handjes in de lucht etc.

Ja erg mooi, en zo wonderlijk dat met 11 weken een kindje al zo compleet is! Alles zit er al op en eraan. Vingertjes en teentjes waren in feite al te tellen.

Ik ben erg blij dat mijn vader en stiefmoeder ook meewaren, vooral mijn vader ook, die had dit nog nooit meegemaakt, want toen ik zo'n klein hummeltje was het nog niet zo vanzelfsprekend om meteen maar een echo te krijgen.

Feit dat m'n vriend gewoon op zijn werk kon blijven (werkt in het ziekenhuis ) zorgde er ook meteen voor dat ie er met de echo foto's vandoor ging om aan allerlei collega's trots te tonen, ze lieten me zomaar alleen achter bij het bloedprikken, want ouders moesten weer snel hun sigaretje halen

Nou ik ben happy en blij Ik neem aan dat ik die 12 weken (a.s. zaterdag) toch wel goed voorbij kom, want dit zag er allemaal zo goed uit

Navelstreng is te zien; en heel voorzichtig ook een voetje met teentjes, zo schattig!

De kleine is nu 4,9 cm groot als ik goed heb opgelet.

Vanavond meteen naar de ikea geweest om alvast even te kijken voor de babykamer die ik op het oog heb, of het in het echt ook bevalt. Dus daar gaan we denk in februari voor terug, en ze hebben daar zulke gave knuffelbeesten!

Droeke & Deliedje; heel veel sukses!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Llewella op 11-12-2007 23:30:10 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:17:11 #110
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55205617
Gefeli Liwella!, mooie echo inderdaad! Je blijdschap knalt uit je verhaal, leuk ! en terecht natuurlijk!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 23:22:33 #111
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55205791
Ja, twee beebjes op 12-12 Veel succes, Droeke en DeLiedje!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 23:24:01 #112
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55205839
Wat een lief plaatje, Llewella
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55205893
Jaaaaa DeLiedje gaat punkie afleveren
En Droek is ook haar best aan het doen
Versche babies

Llewella mooie echo!
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:27:42 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55205949
DeLiedje en Droeke

grrrr morgen kan ik niet online komen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55205951
Wauw... leven in de brouwerij! En eindelijk weer goed nieuws van alle kanten!
DeLiedje en Droeke, ongelooflijk veel succes en kracht voor morgen! En laat ons zo snel mogelijk wat moois zien!
pi_55206153
Llewella! Wat een heerlijk verhaal schrijf je, idd, je blijdschap is duidelijk te lezen, ik heb een grote glimlach op mijn gezicht nu
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55206208
En 11-12 is de geboortedatum van Lieke Esmee. Mijn nichtje Ze is geboren om 20.22. Weegt 3640 gram. Heeft aan 1 hand 6 vingertjes hehe (grappige is, vriend van mijn zus had vroeger 6 tenen, hehe je snapt wel wat voor opmerkingen iedereen maakte )
Ze lijkt op mijn zus, heeft een kuiltje in dr want van dr vader.
Ligt alleen wel op de couveuseafdeling, want ze heeft misschien een infectie. Ze is uiteindelijk toch met de keizersnede geboren, want het ging echt niet meer. Die laatste cm wilde niet en daarbij had ze in t vruchtwater gepoept. Zet er zo ff een foto'tje bij. Maar ik ben blij Ze is echt zoooooo mooi
pi_55206232
Ohw ja Droeke en DeLiedje spannend morgen!!!!!
Hoop dat jullie bevalling een stuk sneller gaan, maar dat er net zulke mooie baby's uitkomen
pi_55206242
Gefeliciteerd tante Sonnetje!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55206329
Gefeliciteerd Sonnetje! (Nogmaals )

En fotoooooos van versche babies
Ik wacht!
Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 12 december 2007 @ 00:00:26 #121
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55206774
Sonnetje gefeliciteerd met je nichtje!

DeLiedje en Droeke wat maken jullie het spannend! En wat een fijn idee dat het nu echt niet lang meer duurt voor jullie jullie baby in je armen kunnen houden Sterkte en succes!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55206964
Zo maar even een paar fototjes van Lieke
Om t wachten op de babytjes van Droeke en DeLiedje een beetje dragelijk te maken

Omdat Lieke misschien een infectie heeft ligt ze op de couveuseafdeling. Ohw ja voor Ticootje: het is mijn zus echt super bevallen in t Reinier de Graaff Op de eerste foto brengen ze haar daar naartoe.

Hier ligt ze op de couveuseafdeling. Best zielig, ze heeft een infuusje en alles.

Gewoon (in de couveuse)

En ben echt trots op mijn zus hoe ze het gedaan heeft!!! En zo leuk om te zien hoe verliefd ze op dr dochtertje is
Ze had ook heel veel rugweeėn die ze niet op kon vangen. En de weeėn die ze had waren niet sterk genoeg. En om 7 uur had de arts zoiets van nu is t genoeg, over een uur ben je er vanaf (ze was de 8e en laatste keizersnee van vandaag)

(hoop dat de foto's neit te groot zijn ,want dan moet ik ze ff gaan verkleinen)
pi_55206985
Oh boeh ik heb een spier in m`n lies verrekt En m`n bekken kraakt als ik me omdraai huuu
Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of Saar nog steeds met de benen naar beneden ligt, ik vermoed van wel.

wow mooi poppetje is Lieke! Gefeliciteerd tante
Saartje
pi_55207052
Dank je wel
*super trots is*
pi_55208741
Sonnetje van harte gefeliciteerd met je nichtje! Mooi poppetje hoor.

Droeke jij ook al inleiden vandaag, heel veel succes en sterkte gewenst.

Hier nog altijd harde buiken maar niks bijzonders helaas. Zal wel geen datum drieling worden ben ik bang.
pi_55208750
DeLiedje en Droeke, heel veel sterkte en succes vandaag! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55208843
DeLiedje & Droeke veel succes!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55208873
Sonnetje....
Wat een schatje!!!!
Gefeliciteerd!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55208894
Wat een popje is Lieke

DeLiedje en Droeke, succes vandaag en ik hoop dat jullie snel je beeb in je armen kunt sluiten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 december 2007 @ 08:01:22 #130
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55209044
DeLiedje en Droeke, wat spannend, jullie lezen dit niet meer vandaag maar ik denk aan jullie

En Llewella, mooie echo! Gefeliciteerd!! (ben jij dezelfde Llewella als op GoT? Ik kom er nooit meer, maar ik was daar destijds ik_zei_de_gek)
  woensdag 12 december 2007 @ 08:15:36 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55209139
Sonnetje gefeliciteerd met je nichtje

Droeke jij ook succes vandaag!

Llewella, mooie echo

Hier vanochtend een wandelingetje vk op het programma
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55209197
Sonnetje gefeliciteerd met je nichtje en een lekker snoetje heeft ze...

Llewella je/jullie blijdschap stuitert van het scherm af en terecht!

ET succes zometeen.

Droeke en DeLiedje (babyDroeke en Punkie) jullie mogen best opschieten hoor om zo snel mogelijk bij jullie papa en mama te zijn.
pi_55209368
Sonnetje gefeliciteerd, wat een schatje is het.

DeLiedje en Droeke, succes vandaag!
pi_55209535
Sonnetje gefeliciteerd met je mooie nichtje!

DeLiedje en Droeke, gaan jullie voor de datum tweeling?!?! 12-12 is wel een hele gave datum!

Ik ben gister dus wezen kijken naar het westeinde. Ik vond het westeinde veel beter en verzorgd dan het Reinier de Graaf. Mijn voorkeur ligt dan ook bij het Westeinde. Je kan daar ook bevallen in bad!! Dat lijkt mij heerlijk!

Verder heb ik dus vannacht gedroomt dat ik ook ging bevallen. Lief die had mij dus boven gebracht en moest de auto nog even wegzetten, maar in die tussentijd dat hij dus weg ging was de baby er dus al... Heel maf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55209669
Ticootje als je dromen uitkomen ben jij heel snel bevallen...
  woensdag 12 december 2007 @ 09:10:15 #136
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55209690
goede morgen,

De liedje en droeke meiden zet hem op en bezorg ons een hele lievefok datum tweeling vandaag!!

Ik zag een schattige echo voorbij komen. Ik weet hoe heerlijk je dan kan zwijmelen en dan te bedenken dat dat voor mij al weer weken geleden is en het nu ieder moment kan komen. Zo een raar besef omdat je weet wat je voelde toen en wat de ouders met eerste echo's nu voelen. Geniet er van.

Sonnetje als ik die foto zie besef ik steeds meer hoe graag ik ook wil. Je zus heeft het niet makkelijk gehad he maar kijk wat ze er nu voor heeft terug gekregen hopelijk valt het allemaal mee en mag ze snel uit de couveuse.

Tan ik vind je een super moeder echt meid petje af voor alles. Je gezin draaiende houden, van je kinderen genieten en zorgen dat ze fijne feestdagen hebben.
Genieten van je buik en je toch zoveel zorgen maken.
Echt je verdiend een pluim en een dikke knuffel!!

Hier alles verder rustig moet ik eerlijk zeggen, heb hier en daar wat krampen en getrap maar niet echt serieus geloof ik. Vanmiddag naar mijn schoonouders (waarschijnlijk met de tram en een stuk lopen) daarna daar eten en dan gaan we in het dorp daar naar lcihtjes avond weer een stuk lopen en dan hopelijk werkt dat wat om alles op gang te krijgen want ja de vrijdag komt nu wel heel dichtbij. Leek het vorige week vrijddag nog zo een eind weg nu krijg ik het af en toe wel wat benauwd.

liefs joyce
pi_55209706
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Mibos het volgende:
Ticootje als je dromen uitkomen ben jij heel snel bevallen...
Ja het was echt heel vaag en ook wel eng echt. Het ging echt supersnel... Opeens was dat kind er en mijn man was er niet. Dus ik raakte een beetje in de stress...

Ik was ook mn kraamverband vergeten... (alsof ze dat niet hebben in het ziekenhuis)

Maar ja, ik hou er maar rekening mee dat het in het echt niet zo zal gaan (dat hoop ik dan maar).
  woensdag 12 december 2007 @ 09:11:49 #138
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55209713
Meiden wat spannend! Liedje en Droeke heeeel veel succes vandaag!!
Hoop dat jullie beebjes er snel zullen zijn!

Tante Sonnetje, gefeliciteerd met je mooie nichtje!
  woensdag 12 december 2007 @ 09:15:34 #139
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55209782
Vandaag waarschijnlijk verse beebjes dus ik zal het blijven volgen! Droeke en DeLiedje , alvast

Sonnetje ,.hartstikke gefeli met je lieve , kleine nichtje.. een prachtig meisje en wat heb je een dappere zus!

Net e-i-n-d-e-l-i-j-k de vlos te pakken gekregen , gewoon de eerste keer dat ik belde.. echt dwaas .. gisteren een uur lang geprobeerd dus.
Ik kan vanmiddag gelijk komen. Glukkig maar , morgen is de uitrekendatum, ik ben benieuwd hoe het met beebje is ( had afspraak gemist vorige week)
pi_55209812
sonnetje proficiat met je nichtje

deliedje heel veel succes!!
droeke ook heel veel succes!! spannend hoor!!!

Llewella gaaf he, zo'n stuiter baby

hier nog geen nieuws trouwens! behalve dat k weer n paar dagen niet op fok! kon komen .. das alles.
k krijg iets meer pijntjes her en der, maar ben maandag nog met wederhelft de stad in gefiets om n kerstboom te halen, en die heb k gister nog mooi gemaakt ... dus dat kan nog allemaal gewoon... al ben k wel snel moe.. heel raar
vandaag wordt ook de laatste hand aan de badkamer gelegd, dus wie weet begint t zodra de vouwbakkert weg is
pi_55209881
Faja en klein_spookje... Ik hoop dat jullie nu ook snel aan de beurt zijn hoor! Misschien kunnen jullie ook een datum afspreken?

Jeetje... Ik klikte net even op BE.... Maar jij hoeft ook gewoon nog maar 9 dagen!! Wat gaat het snel zeg!

Dan zitten we alweer bij de januarigroep... (En dan ben ik )
pi_55209980
Sonnetje gefeliciteerd!
pi_55210020
Ticootje ik heb gisteren de baby heel erg streng toegesproken toen hij bezig was met mijn ribbenkast verbouwen dat mama wil dat ie buiten komt spelen maar ik denk dat er nu al niet mee te onderhandelen valt. Zit geloof ik wel lekker met dat koude weer bij mama binnen.
pi_55210054
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje ik heb gisteren de baby heel erg streng toegesproken toen hij bezig was met mijn ribbenkast verbouwen dat mama wil dat ie buiten komt spelen maar ik denk dat er nu al niet mee te onderhandelen valt. Zit geloof ik wel lekker met dat koude weer bij mama binnen.
Maar het wordt alleen maar kouder van de week

Nee kleine friemel!! Dit is niet de bedoeling hoor... Kom maar gewoon lekker buitenspelen. Mama houdt je wel lekker warm.
pi_55210075
quote:
Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef Tan het volgende:
DeLiedje en Droeke, wat spannend, jullie lezen dit niet meer vandaag maar ik denk aan jullie

En Llewella, mooie echo! Gefeliciteerd!! (ben jij dezelfde Llewella als op GoT? Ik kom er nooit meer, maar ik was daar destijds ik_zei_de_gek)
D'r kan maar 1 echte Llewella zijn volgens mij
Fok was het forum waar ik nog eerder op kwam als GoT.
Op beiden kom ik gewoon afentoe weer voorbij, zoals in dit geval (Ik post op GoT nu ook in het Zwanger/Ouders topic).

*Zwaai* *Zwaai*

En ik zit nog steeds te stuiteren van de echo van gisteren ja, maar probeer me een beetje in te leven in die kleine beeb
Het voelt nu weer een stuk echter, een zorg minder (dat de batterijtjes het nog doen, ik had zo zo naar gevonden voor m'n stiefmoeder als oma zijnde als er ineens iets mis bleek te zijn, en daar sta je dan).
En zo mooi dat m'n vader, stiefmoeder en vriend erbij waren om dit met me te delen, zeker als ik aan die 2 mannen denk En m'n stiefmoeder die gisteren aanbood me te helpen in de kraamzorg, dat soort dingen zijn gewoon heel speciaal voor me.

Overigens hebben we gister wel mazzel gehad, want net toen ik weg was uit het ziekenhuis kon m'n vriend meteen aan de slag en ook weer beetje overgewerkt, er zijn gisteren namelijk meerdere stoomstoringen in het ziekenhuis geweest, dus me vriend zei al, mazzel dat het niet tijdens de echo was dan, had toch wat geweest!?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 12 december 2007 @ 09:32:43 #146
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55210098
Oh OOHH! Ik heb weer wat gemist gisteravond!!

Deliedje en Droeke; . . . . . . . . . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55210113
Iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Lieke moet sowieso 3 dagen in de couveuse blijven.
Vanmiddag weer even kijken

Droeke en DeLiedje sterkte vandaag! Hopelijk zijn jullie baby's er snel!!!

Ticootje: Ik heb zelf een beetje een hekel aan t westeinde (door stage ). Maar iig fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, das ook heeeeeel belangrijk!!!
  woensdag 12 december 2007 @ 09:41:56 #148
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55210244
Tante Son, van harte! Wat een plaatje is 'jullie' Lieke! (En spannende tijd, zo op de couceuse afdeling. Ik hoop dat het gewoon uit voorzorg is. Wens je je zus veel succes?) Geniet ervan vanmiddag!
En Llewella, wat een mooie echo!

DeLiedje smste vanochtend nadat ze het eerste tabletje had gehad. Niks gebeurt dus vannacht. Ik vind d'r echt een superstoere al maakt ze het wel heel spannend nu Als er vanavond nog niks geen actie is ga ik even naar het bezoekuur. Mits het niet volzit al met ouders! En ik gooi d'r nog maar een pufke tegenaan.

Droeke, zet 'm op!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55210294
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar het wordt alleen maar kouder van de week

Nee kleine friemel!! Dit is niet de bedoeling hoor... Kom maar gewoon lekker buitenspelen. Mama houdt je wel lekker warm.
ghehehe... zo heb ik ook tegen mn buik zitten kletsen . steken af en toe wat ledematen half door mn buik heen, en dan zeg ik m dat er buiten veel meer ruimte is om zich eens lekker uit te rekken enzo
pi_55210452
DeLiedje en Droeke, zet em op!!! Andere dames mogen ook natuurlijk.
Verse beebjes op komst... kom maar gauw buiten kijken. Jullie mama's (en de rest van FOK!) zijn zo nieuwsgierig .
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')