Wat lief dat iedereen zo aan me denkt
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef Brighteyes het volgende:Ja, het is wel heel erg stil vanuit die hoek idd!

Spannend hoor! Maar ja, ze deed niet aan meldplicht,
voor hetzelfde geld stapt ze straks het topic weer binnen.

Maar wel met nieuws...

In het kort:
Gisteren heel de dag last van krampjes gehad, en begon ik de slijmprop te verliezen... krampen werden zo rond etenstijd erger en er zat regelmaat in (om de 14 min)... Ziekenhuis gebeld, moest terug bellen als ze sneller kwamen (5-7 min.) of als mijn vliezen braken...
Om 1.30 s'nachts braken mijn vliezen (dacht ik althans

) weer gebeld en ook toen moest ik weer wachten en terug bellen als de 'weeën' om de 5-7 min kwamen...
Tot 3.00h heb ik keurig getimed, en was erg blij dat het leek door te zetten (om de 8 min en ze werden steeds heftiger...)
Toen.... werd ik wakker om 6.00h

(nee het was geen droom, maar ik had dus wel ineens 3 uur geslapen), en was eigenlijk nogal teleurgesteld dat het blijkbaar niet had doorgezet...
Gelukkig begonnen na een minuut of 10 de krampen toch weer zo om de 8-10 min te komen, maar er zat verder geen vooruitgang meer in.
Om half 12 had ik een gewone controle afspraak staan bij gyn (41 w 2 d) en die heb ik op advies van assistente gewoon door laten gaan. Na mijn verhaal aangehoord te hebben stuurde hij me meteen naar de afdeling verlos voor een ctg en om te controleren of mijn vliezen wel echt gebroken waren...
Conclusie 3 uur (!!) en verschillende zeer nare inwendige onderzoeken later was dat ik geen échte weeën had/heb, maar flinke voorweeën (die weinig lijken te doen met baarmoedermond), en dat mijn vliezen niét gebroken zijn...
Omdat op de echo te zien was dat er nog maar weinig vruchtwater over was, en er dus geen schot in de zaak zit,
word ik morgenochtend om 7.00h opgenomen en word ik ingeleid... Ik krijg dan eerst tabletjes om de verweking van de baarmoedermond te stimuleren, en daarna wordt er verder gekeken....
Ik zou het ziekenhuis pas weer verlaten mét kindje zei ze... en dat is eigenlijk wel een geruststellend idee
(kan wel een dag of 2 duren, maar voor het weekend hopen we toch wel!)quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Jelief het volgende:* Jelief zachtjes zingtpunkie kom maar
punkie alles is klaar
kom je wordt verwacht
kom er word al aan je gedacht!
Wat lief Jelief!
* DeLiedje haakt in en zingt zachtjes mee...[ Bericht 0% gewijzigd door DeLiedje op 11-12-2007 21:36:08 ]