abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55197292
Wat lief dat iedereen zo aan me denkt
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is wel heel erg stil vanuit die hoek idd!
Spannend hoor! Maar ja, ze deed niet aan meldplicht, voor hetzelfde geld stapt ze straks het topic weer binnen.
Maar wel met nieuws...

In het kort:
Gisteren heel de dag last van krampjes gehad, en begon ik de slijmprop te verliezen... krampen werden zo rond etenstijd erger en er zat regelmaat in (om de 14 min)... Ziekenhuis gebeld, moest terug bellen als ze sneller kwamen (5-7 min.) of als mijn vliezen braken...
Om 1.30 s'nachts braken mijn vliezen (dacht ik althans ) weer gebeld en ook toen moest ik weer wachten en terug bellen als de 'weeën' om de 5-7 min kwamen...
Tot 3.00h heb ik keurig getimed, en was erg blij dat het leek door te zetten (om de 8 min en ze werden steeds heftiger...)
Toen.... werd ik wakker om 6.00h (nee het was geen droom, maar ik had dus wel ineens 3 uur geslapen), en was eigenlijk nogal teleurgesteld dat het blijkbaar niet had doorgezet...
Gelukkig begonnen na een minuut of 10 de krampen toch weer zo om de 8-10 min te komen, maar er zat verder geen vooruitgang meer in.

Om half 12 had ik een gewone controle afspraak staan bij gyn (41 w 2 d) en die heb ik op advies van assistente gewoon door laten gaan. Na mijn verhaal aangehoord te hebben stuurde hij me meteen naar de afdeling verlos voor een ctg en om te controleren of mijn vliezen wel echt gebroken waren...
Conclusie 3 uur (!!) en verschillende zeer nare inwendige onderzoeken later was dat ik geen échte weeën had/heb, maar flinke voorweeën (die weinig lijken te doen met baarmoedermond), en dat mijn vliezen niét gebroken zijn...

Omdat op de echo te zien was dat er nog maar weinig vruchtwater over was, en er dus geen schot in de zaak zit, word ik morgenochtend om 7.00h opgenomen en word ik ingeleid... Ik krijg dan eerst tabletjes om de verweking van de baarmoedermond te stimuleren, en daarna wordt er verder gekeken....
Ik zou het ziekenhuis pas weer verlaten mét kindje zei ze... en dat is eigenlijk wel een geruststellend idee
(kan wel een dag of 2 duren, maar voor het weekend hopen we toch wel!)
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Jelief het volgende:
* Jelief zachtjes zingt
punkie kom maar
punkie alles is klaar
kom je wordt verwacht
kom er word al aan je gedacht!
Wat lief Jelief!
* DeLiedje haakt in en zingt zachtjes mee...

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLiedje op 11-12-2007 21:36:08 ]
pi_55197340
Fijn DeLiedje!
Weet je in ieder geval vast waar je aan toe bent..
Alvast heel veel succes voor morgen dan!
pi_55197348
Poei zware nacht zeg!! lijkt mij onwijs vermoeiend.

Maar morgen heb je je punkie in je armen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2007 18:23:00 ]
pi_55197377
Wat een nacht! Maar morgen gaat het echt beginnen. Heel veel succes, hopelijk heb je snel en na een niet al te zware bevalling je kleine punkie in je armen!
pi_55197396
Pff DeLiedje, die voorweeen kunnen flink lastig zijn. Bij mij duurde het ook zo lang voor mijn baarmoedermond begon te verweken!
Wel een fijn vooruitzicht dat er morgen echt wat gedaan gaat worden, dan weet je in ieder geval dat je niet nog daaaagen zo hoeft te lopen.
Je gaat gewoon een kindje krijgen binnen nu en een paar dagen!
pi_55197497
DeLiedje, zware nacht, maar nu kan het niet lang meer duren voor je punkie echt in je armen hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55197583
Enorm veel succes morgen Deliedje! Ook voor je partner natuurlijk Nog even geduld en dan kan Punkie zijn/haar mooie kamertje bewonderen!
pi_55197608
En ik wens je natuurlijk ook heel veel succes morgen!
pi_55197809
Deliedje! Je punkie komt eraan!
Succes morgen
Hardloper.
IG @webkim
pi_55197811
De Liedje Het gaat nu echt gebeuren!
pi_55197922
DeLiedje! Eindelijk!

En misschien he, nu punkie weet dat je ingeleid gaat worden, besluit hij/ze om toch nog uit zichzelf te komen!

Maar voor het weekend is Punkie er dus... wat heerlijk DeLied!
Punkie!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55198405
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef DeLiedje het volgende:
[..]

Maar wel met nieuws...

In het kort:
Gisteren heel de dag last van krampjes gehad, en begon ik de slijmprop te verliezen... krampen werden zo rond etenstijd erger en er zat regelmaat in (om de 14 min)... Ziekenhuis gebeld, moest terug bellen als ze sneller kwamen (5-7 min.) of als mijn vliezen braken...
Om 1.30 s'nachts braken mijn vliezen (dacht ik althans ) weer gebeld en ook toen moest ik weer wachten en terug bellen als de 'weeën' om de 5-7 min kwamen...
Tot 3.00h heb ik keurig getimed, en was erg blij dat het leek door te zetten (om de 8 min en ze werden steeds heftiger...)
Toen.... werd ik wakker om 6.00h (nee het was geen droom, maar ik had dus wel ineens 3 uur geslapen), en was eigenlijk nogal teleurgesteld dat het blijkbaar niet had doorgezet...
Gelukkig begonnen na een minuut of 10 de krampen toch weer zo om de 8-10 min te komen, maar er zat verder geen vooruitgang meer in.

Om half 12 had ik een gewone controle afspraak staan bij gyn (41 w 2 d) en die heb ik op advies van assistente gewoon door laten gaan. Na mijn verhaal aangehoord te hebben stuurde hij me meteen naar de afdeling verlos voor een ctg en om te controleren of mijn vliezen wel echt gebroken waren...
Conclusie 3 uur (!!) en verschillende zeer nare inwendige onderzoeken later was dat ik geen échte weeën had/heb, maar flinke voorweeën (die weinig lijken te doen met baarmoedermond), en dat mijn vliezen niét gebroken zijn...

Omdat op de echo te zien was dat er nog maar weinig vruchtwater over was, en er dus geen schot in de zaak zit, word ik morgenochtend om 7.00h opgenomen en wordt ik ingeleid... Ik krijg dan eerst tabletjes om de verweking van de baarmoedermond te stimuleren, en daarna wordt er verder gekeken....
Ik zou het ziekenhuis pas weer verlaten mét kindje zei ze... en dat is eigenlijk wel een geruststellend idee
(kan wel een dag of 2 duren, maar voor het weekend hopen we toch wel!)
[..]

Wat lief Jelief!
Spannend joh DeLiedje! Hopelijk gaat t toch op gang komen! Nog even afwachten dus! Maar toch wel een fijn idee idd dat je morgen opgenomen wordt en niet eerder dan met baby naar huis gaat!!! Heel veel sterkte vannacht met wachten!!!!!!!
Maar lijkt wel t verhaal van mijn zus Hopelijk eindigt het niet zo (over een uur ongeveer krijgt ze toch een keizersnede). Dus als de mensen blijven hangen kunnen jullie vanavond een vers baby'tje zien Ga natuurlijk wel pimpen met mijn nichtje!!!
pi_55198562
DeLiedje heel veel succes en sterkte gewenst morgen (en evt komende dagen) en eindelijk kan je je kleine punkie vast houden !
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:20:18 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55198670
Jeetje DeLiedje... het zit je dus niet mee he...
Balen dat het nou niet doorgezet heeft zeg.

Dusseh... ik heb nog een dag of 1-2?
Nee hoor... jouw feestje! Hopelijk zet het of flink door vannacht of heb je een rustige nacht zodat je een beetje bij kan tanken, want inleiden is toch altijd iets heftiger zeggen ze.
pi_55198681
Ik werd net gebeld door de MDL arts. Mijn bloeduitslagen waren goed Mijn HB was wat laag, maar dat was normaal en mijn ijzer was ook laag, maar ook dat kon door de zwangerschap komen, maar de vitamines waren goed in orde. Volgende keer bloedprikken hoeft pas na de bevalling
pi_55198789
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:19 schreef DeLiedje het volgende:

Wat lief Jelief!
WelterustenLiedje ( ) stiekum hoop ik voor je dat het vanacht gewoon ineens doorzet. En zo niet, dan wens ik je morgen alle energie, concentratie en rust toe die mogelijk is tussen de weeën door.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55198842
DeLiedje, wat een dag zeg
Hopelijk gaat het inleiden net zo snel als bij mij met Morris. Die was er binnen een paar uurtjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55199229
Oh spannend DeLiedje! Veel succes morgen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55199289
Spannend, DeLiedje!! Kom maar hoor, Punkie!
pi_55199616
Ik word een beetje zenuwachtig van al die lieve reacties... het is zo echt ineens...

Nu ga ik lekker naar bed, hopen op nog wat rust idd (of een spontane bevalleing )

voor iedereen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:54 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55199708
DeLiedje, ondanks een zware/onrustige nacht nog geen restultaat.

Maar wel schot in de zaak, morgen gaat er eindelijk wat gebeuren Het begin van het einde van je zwangerschap

Succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55199712
Net terug van de VK, alles goed, hartje gehoord
Ze moest wel even zoeken, maar gevonden!
Bloeddruk was weer netjes, 110/70, ik was zelfs afgevallen (3,4 kg) maar dat was geen probleem..
Over ongeveer 5 weken weer
  Jubileum moderator dinsdag 11 december 2007 @ 19:58:47 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55199766
Ow DeLiedje, nu echt niet lang meer en dan heb jij je kindje in je armen. Niet leuk inleiden maar wel goed dat ze nu iets gaan doen. Over een paar daagjes kom je thuis en dan kan Punkie eindelijk het mooie kamertje zien wat je gemaakt hebt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55199782
DeLiedje spannend! Veel succes morgen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:24:10 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55200584
Lief Deliedje, het gaat gebeuren!
Heel veel succes morgen en als je kamer 2 (2e kamer bij binnenkomst in ieder geval) hebt, die brengen geluk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:26:01 #76
103793 kozakken
Living the life
pi_55200638
Deliedje, succes morgen!!! (Of mss zet het vannacht wel door!!)
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:45:32 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55201223
LiefLiedje....! Zo'n dappere dodo!! Stip, ik ben trots op je, heel, heel erg. Een fijne laatste avond met z'n tweetjes (Ieieieiehie!!!!) en nogmaals tot morgen! Je bent de bovenstebeste hoor, en voor het weekend zitten jullie lekker met z'n drietjes op bed. Ik kan niet wachten!!!!!!
Ik ben net gewoon nog bij d'r op de koffie geweest! Zo gek en zo speciaal. Dat je weet dat dit echt de laatste keer is zonder Punk. Dat je weet wat er gaat komen, zo fijn en mooi en spannend. En ze is zo mooi, die buik, dat trotse gezicht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:56:58 #78
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55201531
Oh DeLiedje morgen heb je een beebje! Fijn zeg!
pi_55201584
Wat gaan jullie hard!!

Even bijlezen hoor!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:01:26 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55201660
Maar Lishe, heeft ze nu dan helemaal geen weeen meer?
pi_55201914
Oe.... DeLiedje!!!
Eindelijk gaat het dan toch gebeuren!!

Tan..... Spannend....
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:15:19 #82
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55202030
Heeey DeLiedje wat goed!?!

Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Gisteravond toen ik in de winkel stond notabene dacht ik dat mijn vliezen braken. ik heb 2x het gevoel gehad dat ik in mijn broek plaste. Dus wij bellen naar ziekenhuis. Kom maar laten checken, zeiden ze, dus wij naar het ziekenhuis. Ik had ook geen weeen dus ze twijfelde eerst nog. Toen hebben ze inwendig vocht weggehaald en toen bleek het toch vruchtwater te zijn. Dus als er vandaag niks 'spontaan' gebeurde moest ik nog ff 's avonds langskomen voor een checkup. Nu is er nog steeds niks, maar ik word dus ook morgen ingeleid!!!

Volgens mij krijgen we een datum-tweeling DeLiedje
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Jubileum moderator dinsdag 11 december 2007 @ 21:17:50 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55202102
Droeke ook al
Dat wordt morgen F5-en (nee serieus, ik weet ook wel dat het net zo goed donderdag kan worden)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55202115
Wauw Droeke ook!
Heel veel succes morgen! Hopelijk begint het vanacht nog.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:18:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55202119
Oh wat spannend Droeke! Morgen (of hooguit overmorgen) is het dus ook voor jullie zover!
pi_55202138
Droeke, wow

Spannende dagen, iedere keer als er hier een nieuwe reactie staat checken enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:20:30 #87
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55202163
Jeeeuj! Fijn Droeke, het einde is in zicht! ( héérlijk cliché in de winkel je vliezen gebroken )
pi_55202266
Ja en dan zeggen ze in alle boeken dat dat niet zo vaak voorkomt, maar ondertussen

Spannend hoor Droeke!
pi_55202282
Droeke en DeLiedje... HET IS BIJNA ZO VER !!!!

ZET 'M OP !

ik begin gewoon vast
pi_55202361
Deliedje succes meid
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:31:21 #91
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55202433
Ik vind ook echt wel dat het intussen tijd is dat er nieuwe mensen op nummer 1 en 2 moeten van het 'scorebord', haha. Dus waarschijnlijk wordt het een datum-tweeling. Best bijzonder

Ben zo opgetogen/bang. Beetje het ouderwetse sinterklaasgevoel dat je als kind had: heel opgewonden/zenuwachtig maar toch bang voor de roe!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:31:58 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55202450
Droeke en DeLiedje wat super spannend zeg! Heel erg veel succes vannacht en morgen!
pi_55202523
Droeke!!! Voor jou ook...
pi_55202673
Droeke ook al!
Toch de datumtweeling dan maar, heel veel succes voor morgen!
pi_55202787
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Lishe, heeft ze nu dan helemaal geen weeen meer?
Jawel hoor... Ze komen nog steeds om de 8 a 10 min... Naar mijn idee worden ze weer wat sterker, (vanmiddag en vanavond was dat wat minder) maar dat zal ook wel komen doordat je nu weer in bed ligt en je daarop concentreerd...
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Droeke het volgende:
Heeey DeLiedje wat goed!?!

Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Gisteravond toen ik in de winkel stond notabene dacht ik dat mijn vliezen braken. ik heb 2x het gevoel gehad dat ik in mijn broek plaste. Dus wij bellen naar ziekenhuis. Kom maar laten checken, zeiden ze, dus wij naar het ziekenhuis. Ik had ook geen weeen dus ze twijfelde eerst nog. Toen hebben ze inwendig vocht weggehaald en toen bleek het toch vruchtwater te zijn. Dus als er vandaag niks 'spontaan' gebeurde moest ik nog ff 's avonds langskomen voor een checkup. Nu is er nog steeds niks, maar ik word dus ook morgen ingeleid!!!

Wat goed Droeke , voelt fijn he (en spannend...)?
Dat je weet dat er nu wat gaat gebeuren...
Een datum 2-ling zou toch wel bijzonder zijn, en dan mogen er inderdaad gauw wat anderen bovenaan het lijstje... Het is mooi geweest!

* DeLiedje stopt nog even de was in de droger en gaat dan lekker (proberen te) slapen
pi_55202843
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Droeke het volgende:

Jij ook succes Droeke! * Webkim houdt dit topic goed in de gaten morgen!
Hardloper.
IG @webkim
pi_55202932
oeh, spannend hier!!! succes DeLiedje & ook Droeke!!! zet 'm op meiden!
pi_55202942
WOW! Droeke ook morgen! Wat leuk!

Dat word idd F5-en morgen!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55203127
Lieve dames, heel veel sterkte morgen, hopelijk hebben jullie je beebjes snel in je armen!
pi_55203318
Wat spannend!Jij ook veel succes morgen Droeke
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')