Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:56 schreef Lishe het volgende:
Dadelijk is er gewoon een datum 4-ling in aantocht....
Ik weet niet veel meer dan jullie, zodra er nieuws is meldt ik het hoor Dutch...
Bij deze heb je dus een verbod tot posten tot je wat weetquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:56 schreef Lishe het volgende:
Dadelijk is er gewoon een datum 4-ling in aantocht....
Ik weet niet veel meer dan jullie, zodra er nieuws is meldt ik het hoor Dutch...
Sorry hoor, maar kan je nou echt werkelijk niks anders verzinnen dan tvp?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef Ticootje het volgende:
tvp
Rustig!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar kan je nou echt werkelijk niks anders verzinnen dan tvp?
De volgende keer ga ik hem echt deleten hoor. Bizarre onzin. Je kan het topic wel opzoeken om een tvp te plaatsen maar je kan niet een paar uur later, als je wel wat te melden hebt, het topic dan alsnog opzoeken in de index?
Je korte termijn geheugen is zo brak dat je echt niet meer kan bedenken hoe dit topic nou ook al weer heette?
'Tsja... ik postte mee in een topic over zwangerschappen en geboortes... waar zou dat nou toch staan zeg... Tsjonge, ik kan het echt niet meer vinden'.
Sorry, maar ik vind dat echt zoiets raars...
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ben trouwens na al mijn bevallingen echt zo stoned als een garnaal geweest van mijn eigen endorfinesdat was echt heeeeeel cool...
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Tan het volgende:
Hopen maar dat het niet doorzet tot pre-eclampsie.
Nee geeft niet, vraag maar raak. Is helaas alleen maar erger geworden, maar goed, daar hadden we al rekening mee gehouden. Het definitieve 'oordeel' kan pas geveld worden na de bevalling. En normaal zou ik juichen als ik met 37 weken aan de beurt was, maar nu is het inderdaad fijner als ik zo lang mogelijk doorloop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, zat ik weer in het oude topic te F5-en.
Goh Tan, jij bent ook al haske ver in de tussentijd! Hoe gaat het met de niertjes? Is dat nou nog een beetje bijgetrokken/hetzelfde gebleven of kunnen ze daar niks over zeggen?
als je het er niet over wil hebben moet je het ook gewoon zeggen hoor
Vandaar die 2e plaats??quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:22 schreef marit1978 het volgende:
BE...de laatste hormonen-piek voor de bevalling !![]()
Tan, ik hoop op nog fijne en rustige feestdagen voor jullie gezinnetje!
ik wil hier zó graag-smilies plaatsen !!!!
Doe maar voor mij dan, ik weet zo onderhand niet meer hoe ik op mijn bureaustoel moet gaan zittenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:22 schreef marit1978 het volgende:
BE...de laatste hormonen-piek voor de bevalling !![]()
Tan, ik hoop op nog fijne en rustige feestdagen voor jullie gezinnetje!
Kom op dames;
ik wil hier zó graag-smilies plaatsen !!!!
Wij zitten tijdelijk in een zaaltje in een bejaardentehuis... (Ja vraag maar niets) (Verbouwing)quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Pruk het volgende:
Toen ik zondag naar de kerk ging had ik mooi een kussentje meegenomen om op te zitten. Maar die stoelen zaten me veel te recht waardoor ik de hele preek tegen mijn ribbenkast werd getrapt en ik niet lekker kon zitten. Ik wou dat de voorganger een rustgevende stem had gehad
Aaah da's dan ook wel weer liefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Stond ik me net bij de kassa vreselijk te ergeren aan de mevrouw voor me. Ter-gend langzaam haar geld uittellen enzo. Pffff, en die buik die hangt en trekt toch echt wel nu. Dus ik sta me nog een soort van te verbijten. Bij het inpakken van de spullen deed ze ook nog niet eens een stapje opzij dus ik verder met mijn inwendige gemopper.
Sta ik bij de pin-automaat, komt ze langs lopen en zegt ineens 'Nou mevrouw, dat lijkt me wel op een kerstkindje. Heel veel succes en geluk voor jullie'.
Nou, en daar sta je dan, volgeschoten en wel.![]()
![]()
Ja voor de 37 weken en na de 42 weken is dat eigenlijk wel standaard en 'mag' je dus niet meer kiezen. In mijn geval droeg de VK na 42 weken alles dus ook over aan het ZH. Meestal moet je dan ook iedere dag (al doen sommige ziekenhuizen het om de dag) naar het ZH voor een CTG tot het moment dat ze besluiten in te leiden (of het vanzelf toch op gang komt...). En dan krijg je een medische indicatie om in het ZH te bevallenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:19 schreef klein_spookje het volgende:
Maar goed we wachten gewoon weer verder af. De vrijdag komt steeds dichter bij.
Oja nog een vraagje is het altijd zo dat als 42 wk bent je dan standaard naar de gyn moet en in het zh moet bevallen is het dan een medische indicatie en mag je niet meer kiezen?
Ah wat liefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Stond ik me net bij de kassa vreselijk te ergeren aan de mevrouw voor me. Ter-gend langzaam haar geld uittellen enzo. Pffff, en die buik die hangt en trekt toch echt wel nu. Dus ik sta me nog een soort van te verbijten. Bij het inpakken van de spullen deed ze ook nog niet eens een stapje opzij dus ik verder met mijn inwendige gemopper.
Sta ik bij de pin-automaat, komt ze langs lopen en zegt ineens 'Nou mevrouw, dat lijkt me wel op een kerstkindje. Heel veel succes en geluk voor jullie'.
Nou, en daar sta je dan, volgeschoten en wel.![]()
![]()
Oh ja, toen had ik die bloeddrukmeter nog, nou die heb ik verbannen haha, word je alleen maar doodnerveus van, mijn onderdruk steeg toen regelmatig boven de 100, maar dan was 'ie een uur later of zo weer 90... zat ik me alleen daarom al druk te maken. Dat wil ik dus niet meer, maar baal wel dat hij nu weer begint te stijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef dutchie het volgende:
Tan, ik zie je posten en ik word weer een beetje terug in de tijd geworpen. Zoals je toen met Junah ook aan het wachten was. Met die bloeddrukmeter van je erbij. Ik weet nog goed, dat ik toen wel nagels zat te bijten.Vond het zo spannend! Omdat ik toen volgens mij ook daarna aan de beurt was, voor de meute uit. Hoe anders is de situatie nu en nu vind het ook weer spannend.
Maar je weet wel waarom. Ik vind je dapper, ik vind je moedig (ookal vind je het allemaal zelf best wel meevallen. je hebt een weg gekozen die ik je gewoon echt niet nadoe) en ik denk aan je. Als rasechte optimist blijf ik toch nog in wonderen geloven. Noem me maar naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |