Kwestie van goed lezen en de spellingscorrectie aan, ymmequote:Op maandag 10 december 2007 12:31 schreef ymme het volgende:
Het is hier maar fok. Dan ben ik met alles tergelijke tijd bezig.
En hier posten, en met mijn gedachten overal. Dus miss_s als jij nou eens niet zo op andere let, en meer op jezelf, zou dat heel fijn zijn.
Meisje, ze maakte maar een grapje, en niet eens over jou maar n.a.v. een opmerking van mij.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dit is dus voor mij echt de druppel.
Ik vind het hier vaak gezellig, maar hoe er nu weer gepraat wordt hier. Nee, dat gaat boven mijn petje.
Ik ga niet alleen onder het bureau zitten, en koffie brengen. Ik heb een mix-baan. Koffie zetten en belastingen doen.... En tussen door de baas pijpen.
Ik hoop dat het me bevalt, en dat zal zeker wel. Maar met dit topic (lees bepaald(e) personen heb ik het nu ff gehad.
Het is dus verstandig om hier niet meer te komen, voordat ik dadelijk uit mijn slof schiet, tegenover Miss_S en ik een ban over me heen krijg.
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niksquote:Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Troel het volgende:
Laten we voor de verandering weer eens lief en aardig tegen elkaar doen.
Spuit 11, dat staat ook al als eerste in het topicquote:
Heb je het over mij???quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
Het klinkt zo als een vacature-advertentiequote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef ymme het volgende:
Dan was het misschien maar een grapje.
Maar ik kan die ondertoon van mevrouw, hier horen, moet je nagaan
Ik ken mezelf, en het is beter uit de buurT van dat persoon te blijven. Anders heb ik zo een ban.
Ik ga Donderdag lekker beginnen met mijn zeer leuke afwisselende baan, met veel verantwoordelijkheden.
Ik heb me heel erg lang ingehouden. Misschien dat ik het verkeerd begrijp, ok dat kan. Maar voor nu, heb ik genoeg van haar.quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpenquote:Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...
Het sloeg inderdaad niet op Ymme... denk niet dat ook maar iemand bedoeld had haar te schofferen...
quote:Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpen
quote:Op maandag 10 december 2007 12:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jij hebt je baas die laatste keer iets te hard gebeten?
quote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef ymme het volgende:
Negeren, kan ik heel goed.
En oke, ik reageer nu wel een beetje overtrokken. Maar goed, End off the story
Dieet....
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zevenquote:Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Ik heb thuis 7 chocoladeletters liggen! Gelukkig ben ik heel goed in "nee" zeggen...
![]()
![]()
![]()
Aliesjequote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zeven
L-E-V-I-T-A-T... nee, das het ook niet..
ZEVEN??
Jaaaa, leuk voor 't kindquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier een nieuwe Donals Duck-klok liggen.
Gekregen bij de verzamelbundels.
Iemand interesse dan stuur ik deze op
Even tellen:quote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zeven
L-E-V-I-T-A-T... nee, das het ook niet..
ZEVEN??
ik had stiekem al tegen D gezegd dat als hij concrete vragen had, hij die het beste aan jou kon stellenquote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag nog wat dames posten over OU in het andere topic. Ik heb daar ook iets van een studie gedaan dus als iemand informatie wil, dan hoor ik het wel. Ik wil zelfs wel wat boeken meenemen zondag als dat leuk/handig is.
nu je het zegt, ik ben al een week niet lastig gevallen, ik zal eens kijken of mijn telefoon niet per ongeluk van de haak ligtquote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Telefoon...
'Goedenmiddag, met dvk'
'Goedenmiddag, firma blabla, mag ik mevrouw even aan de telefoon'
'Met mj* '
'Spreek ik met mevrouw vk'
'Nee, met mevrouw j'
'Bent u de partner van dvk?'
'Waar gaat dit over?'
'We zijn bezig met een onderzoek over schoonmaken, mogen wij u een aantal vragen stellen?'
NEE! Stelletje ongeemancipeerde huppelaars! NEE NEE NEE!
ik zou het niet weten, maar die puzzels komt meer door mijn zus, elke keer als ik haar bel heeft ze het weer over haar anne geddes puzzel die ze van sinterklaas heeft gekregen, en dan krijg je er zelf ook zin inquote:
precies was gewoon een grapje en als je je aangesproken voelt is het niet mijn schuldquote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meisje, ze maakte maar een grapje, en niet eens over jou maar n.a.v. een opmerking van mij.
quote:
dát zijn de béstequote:
Was dat niet Sonja, die dat beweerde?quote:Op maandag 10 december 2007 16:44 schreef ymme het volgende:
Zojuist een kiwi op, voor de benodige vit.
Laats hoorde ik iemand, dat je beter fruit voor 't eten kunt eten, daarna na je maaltijd.
Vanwege de opname van de diverse voedingsstoffen etc.
Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?quote:Op maandag 10 december 2007 18:04 schreef teigan het volgende:
ik weet het freecell, maar de sfeer is nu gewoon heel anders, maar dat lijkt op alle zalen wel zo..
daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?
[Insert aai-over-de-bol smiley]quote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef teigan het volgende:
[..]
daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...
Ik ben ook wel blij dat het bijna vakantie is, ik merk dat ik weinig kan hebben, ik barst bijna in tranen uit over vervelende emails...
Ok! Leuk!quote:Op maandag 10 december 2007 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik had stiekem al tegen D gezegd dat als hij concrete vragen had, hij die het beste aan jou kon stellenDus zodra die er zijn, hoor je het
![]()
Hoi!quote:Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Hallo
Ik wil ipv fitnessen, gaan zwemmen. en dan niet alleen baantjes trekken, maar ook aquasporten doen zoals aquaspinning, aquajogging en aquarobic enzo. Nou is er in het slank topic niemand die zwemt, maar ik hoorde dat er hier wel iemand is die fanatiek zwemt, dus zou graag van diegene willen horen hoe vaak diegene zwemt, wat die doet en hoe snel het lichaam verandert is (bij mij is het vooral de BBB zone)
Thnx alvast
En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschoolquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zwem regelmatig... maar ik trek echt gewoon heel saai baantjes.Zwem 2x per week en dan tussen de 40 en de 60 baantjes, de meeste schoolslag, maar ook een deel crawl. Althans, dat is de planning, laatste paar weken loop ik de kantjes er een beetje vanaf...
Ik ben gewoon op een dag begonnen, zo'n 2.5 jaar geleden. Heb die eerste keer ongeveer 25-30 baantjes gezwommen en ben opgehouden toen ik goed moe was.quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschoolEn veel anders dan de schoolslag kan ik ook niet, maar zou dat uitmaken, welke slag je doet?
Bij bouwmarkten kosten ze inderdaad bijna niks. Er staan ook vaak wel schrale exemplaren tussen, maar als je even goed zoekt heb je voor 15 euro een geweldige boomquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef Fuente het volgende:
Wat een verschil in bomemprijzen he! Wij hebben er bij de gamma 1 gekocht voor 15 euro. Echt een vet mooie boom
[kwakzalver modus]quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet zo vriendelijk meer vandaag![]()
![]()
morgen vast wel weer wat beter, hoop ik, want dan moet ik werken![]()
tuuk, 16:45 tongelereep?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Levitation het volgende:
SQ, ga je morgen weer mee zwemmen?Ben om half 5 klaar op mijn werk...
een bureau?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuuk, 16:45 tongelereep?
Ik ga nu m'n eerste babbel houden bij een bureau, wish me luck
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een bureau?
Zo'n ding met gemiddeld 3 houten planken?![]()
zegt niet veel terug lijkt me
![]()
flauw, sorry, ik ga de buitenlucht in
Ja! Succes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuuk, 16:45 tongelereep?
Ik ga nu m'n eerste babbel houden bij een bureau, wish me luck
Huh? Jullie hebben toch al een rits kerstbomen? Of ben ik nu in de warquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Rewimo het volgende:
WIj zijn met kerst niet eens thuis, maar we hebben besloten om toch een boom (met kluit) te kopen die we naderhand een mooi plekje in de tuin kunnen geven
Waar ga je heen dan, met kerst?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben een fiberboom we zijn toch niet thuis en ben niet echt in de stemming voor een echte kerstboom en kerstmis
Ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gebruiken 'Wieberen' ook al jaaaaaaaaaarenheb 't weer van m'n moeder
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, 't was een gezellig gesprekje hoor. Nu hopen dat ze een baan voor me vinden
Was te laat om je succes te wensen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, 't was een gezellig gesprekje hoor. Nu hopen dat ze een baan voor me vinden
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]< Is wel echt jouw favo smiley hè, vooral als het over jezelf gaat.
Mèns. Het komt wel goed met je, hoor
Ja,quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]< Is wel echt jouw favo smiley hè, vooral als het over jezelf gaat.
Mèns. Het komt wel goed met je, hoor
Al kon het wel, dan nog zou ik het niet in een sollicitatiebrief zettenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja,is een beetje ingebakken bij mij, ik kan ook al geen brieven meer schrijven omdat ik de sarcasme smilies mis
Kon?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Riann het volgende:
even nog over het woord wieberen
ik kon het echt niet
Ik doelde meer op persoonlijke brieven enzo, maar dat zou idd wel wat zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Al kon het wel, dan nog zou ik het niet in een sollicitatiebrief zetten
"Goedemiddag ik ben die-en-die en ik wil graag solliciteren naar die en die functie"
Geniaal
ik bedoelde kendequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Kon?Is niet zo moeilijk, je zegt eerst 'wie' dan 'be' en dan 'ren'.
Of bedoelde je kende
Da's toch wel erg hoor, komde gai uit ne durp of wa?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Riann het volgende:
[..]
ik bedoelde kende![]()
![]()
Sorry ik heb erg veel brabants taalgebruik en zoals ik praat zo typ ik ook vaak
Bij musis voor zat altijd een kraam, maar ik weet niet of die er dit jaar na alle verbouwingen daar nog steeds zit ( heb zelf tot een half jaar geleden in arnhem gewoont)quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gamma zit best ver weg hierde praxis is te doen
zal eens even kijken of
nog tijd/zin heeft om daar langs te gaan vanavond..
Je hoeft toch geen sorry te zeggenquote:
Beetje zwavelzuur doet wonderen om mij(en mijn nickname) wat te verkorten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht zelfs even dat het een kloonaccount van teigan was toen ik het zag staan
Ik lees al effe mee hier, en heb idd getwijfed of ik me aan moest melden. Maar ik heb geen kloons oid en wilde toch meedoen hier zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen sorry te zeggen
Een van de die-hard dieetclubbers heeft namelijk teigan als nickname, dat is wel grappig
Dus jij hebt mijn brievenschrijftalent verpest?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een boomEn de kerstspullen zijn ook gevonden ergens in de stapel dozen
Ook dit jaar hang ik er voor alle zekerheid alleen de onbreekbare dingen in
Levi, weet je trouwens dat ik de bedenker ben vanIemand anders heeft hem gemaakt, maar ik heb hem verzonnen. Hij heeft overigens inmiddels een totaal andere betekenis gekregen
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch wel erg hoor, komde gai uit ne durp of wa?
quaquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktde spar
en we hebben een pinautomaat
![]()
2000 inwoners ongeveer. Maar kwa grondoppervakte groter als helmond
Klopt, ik heb het dorp ooit gezien en gekeurd: het is een gat!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktde spar
en we hebben een pinautomaat
![]()
2000 inwoners ongeveer. Maar kwa grondoppervakte groter als helmond
ik weet niet wat musis isquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef teig het volgende:
[..]
Bij musis voor zat altijd een kraam, maar ik weet niet of die er dit jaar na alle verbouwingen daar nog steeds zit ( heb zelf tot een half jaar geleden in arnhem gewoont)
Zou Riann inteelt zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het dorp ooit gezien en gekeurd: het is een gat!![]()
Zelfs Waalre is er een stad bij...
zij welquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een boomEn de kerstspullen zijn ook gevonden ergens in de stapel dozen
Ook dit jaar hang ik er voor alle zekerheid alleen de onbreekbare dingen in
Levi, weet je trouwens dat ik de bedenker ben vanIemand anders heeft hem gemaakt, maar ik heb hem verzonnen. Hij heeft overigens inmiddels een totaal andere betekenis gekregen
Je komt uit een Brabants durp, dus je bent een boer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef Riann het volgende:
ik ben geen boerinneke ik woon niet in een boerderij![]()
ik ben volgens mij wel een gewoon een net dametje
Dude! dat weet ik zelfs!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat musis iswoon hier pas 5 maanden
![]()
maar dank je
mijnis nog steeds niet thuis, en is dat voorlopig nog niet, want hij sms-t altijd even als hij in de bus zit, zodat ik met het eten kan beginnen.. (AAAAARGH! BURGERTRUT ALERT!
![]()
)
hopelijk wel optijd genoeg voor het sluiten van de praxis.. enzo..
enneh, welkom!![]()
jaaahaa... dat dènk jij!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef Riann het volgende:
ik ben geen boerinneke ik woon niet in een boerderij![]()
ik ben volgens mij wel een gewoon een net dametje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude! dat weet ik zelfs!Musis Sacrum, muziektheater is het toch? Ik ben maar twee keer in mn leven in Arnhem geweest, ik ken alleen de jurkenwinkel daar (Assepoester? Sneeuwwitje? Loop ik zo heen vanaf t station) en Musis Sacrum
Teig, welkom, en succes. Hoe wil je gaan afvallen?
Die sealen ze tegenwoordig in zo'n netjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik kom echt uit een ei
het zegt me nog niets.. nou ja.. het zegt me wel wat, maar zou niet weten waar het is![]()
![]()
maar vraag me af of een busmeneer een kerstboom in z'n bus wil hebbenis namelijk niet echt op loopafstand, als het bij het station is
Ty,quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat musis iswoon hier pas 5 maanden
![]()
maar dank je
mijnis nog steeds niet thuis, en is dat voorlopig nog niet, want hij sms-t altijd even als hij in de bus zit, zodat ik met het eten kan beginnen.. (AAAAARGH! BURGERTRUT ALERT!
![]()
)
hopelijk wel optijd genoeg voor het sluiten van de praxis.. enzo..
enneh, welkom!![]()
Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef omearos het volgende:
Welkom Teig
Heb je al concrete plannen om af te vallen?
Die achter het station presikhaaf?? Die is enorm klein he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaah, dat gebouw! Dat weet ik wel weer nu!![]()
![]()
zie je, ik wist het wel, maar ik wist alleen niet hoe het heette
![]()
enneh.. heb heel winkelcentrum presikhaaf langsgefietst / rondgefietst / doorgelopen vanmiddag, maar geen bomen![]()
![]()
maar er zit hier ook ergens een praxis, dus misschien straks nog even kijken
Ik denk het ook. Met 20 km fietsen per dag kom je zeker niet aan! (OK, misschien in het begin. Hou je daar rekening mee? Anders is het zo teleurstellend...).quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef teig het volgende:
[..]
Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).
Ik denk dat dat al een boel gaat opleveren.
Dat bewegen zal inderdaad een hoop helpen. Moedig dat je begint met 10km fietsen elke ochtend en middag aan het begin van de winterquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef teig het volgende:
[..]
Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).
Ik denk dat dat al een boel gaat opleveren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:03 schreef Rewimo het volgende:
qltel had het mooi voor elkaar: takel boven gat gehangen, pallet verbouwd en we konden dozen naar boven hijsen in de schuur. Tot de kabel van de pallet brak
Ik stond er gelukkig niet onder, maar ben wel gevallen met mijn rug op een boekenrekMijn stuitje en allebei mijn handen doen zeer
quote:Beste Gaby,
ik heb inmiddels bericht van de examencommissie. Omdat er aan een toelating zonder wiskundetoets allerlei formele haken en ogen zitten, hebben ze besloten je een kleine ingangstoets te laten doen, waarvoor je binnenkort nadere informatie zult ontvangen.
Concreet krijg je dan een stuk dictaat toegestuurd van een cursus die sowieso relevante voorkennis voor Informatiekunde aanbrengt (ook voor het tweede semester dus dat is handig) en nadat je het dictaat hebt bestudeerd zul je een gesprekje hebben met een docent die je dan wat vragen zal stellen en zal kijken hoe het met je begrip van deze stof is.
Al met al - zeker gezien je enthousiasme dat uit onderstaande ook blijkt - denk ik dat dit moet lukken! Je zult nader bericht krijgen en informatie ontvangen via <naam> mijn collega van het secretariaat.
Met vriendelijke groet,
niet bijster goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:mooi zo Moblo...
hoe is je kennis van wiskunde? (ik ben alles spontaan vergeten toen ik mijn examen haalde)
Pijn in mijn kontquote:Op woensdag 12 december 2007 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, RewimoGaat het nu weer een beetje? Gelukkig stond je er niet dichter bij...
Het zware plattelandslevenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pijn in mijn kontEn onder in mijn rug. Ben precies in de lengte op die plank terechtgekomen
En hier en daar doen ook andere dingen zeer.
Maar ja ik ben inderdaad al heel blij dat ik er niet onder stond, maar zo verstandig was ik ook nog wel
quote:
Ik had het gelezen, maar ik had even een rewimo-als-bochelende-boerin visualquote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gewoon die kl***verhuisdozen zeg maar
En "Hoe overleef ik een klussende man?"
Het klinkt wel als een onalledaagse situatiequote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gewoon die kl***verhuisdozen zeg maar
En "Hoe overleef ik een klussende man?"
Als het zo doorgaat gebeurt dat ook nog welquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had het gelezen, maar ik had even een rewimo-als-bochelende-boerin visual
Controle, de tandarts was helemaal verbaasd dat er niks verbouwd hoefde te worden dit keerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Succes met je beugel, freecellSQ, reparatie of alleen controle?
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef freecell het volgende:
Dat ga ik over een uurtje verpesten door een beugel te laten zettenMaargoed, nu gaat het even prima
volgens mij heeft Riann Herbalife gedaan. Levitation heeft pas volgens mij wel een weekje modifast gedaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft Riann niet ook een tijdje Modifast gedaan? Of was dat Herbalife?
Het is woensdag! Je bent jarig!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm... ik weet niet meer wie, maar bedankt voor het feliciteren via MSN
Ik heb Weight Care gedaan... was best te doen. Kreeg alleen wel na een tijdje visioenen van lekker voedsel... maar daar heb ik toch al vrij snel last van. In China had ik ook visioenen van bruine boterhammen met kaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
volgens mij heeft Riann Herbalife gedaan. Levitation heeft pas volgens mij wel een weekje modifast gedaan.
Feliciteerd!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
Heb je mij je CV al gestuurd dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Feli g-b!
Ik ben boos. Ik wil een baan. En de enige 2 vacatures die echt wat leken zijn al vervuld
ej waarom denk je dat er zondag taart is? ik is jarigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef omearos het volgende:
Gefelicitaart!! [ afbeelding ]
..
.....
ow nee, dit is de dieetclub
.....
..
Gefeliciteerd!! [ afbeelding ]
Scheiss, DAT moest ik nog doenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Heb je mij je CV al gestuurd dan?
En G-B: GEFELICITEEEEEEEEERD!! Geniet van je dag!
Zoiets overkomt ook echt alleen jou!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef freecell het volgende:
Crosspost:
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
*Visioenen krijgt van een nog onhandigere hele jonge Freecell*quote:Op woensdag 12 december 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
Jullie leren me al wel kennen hè?
Ik ben heus al een stuk minden onhandig dan ik altijd was! Echt!
g-b, dat was ik waarschijnlijk, ik deed het vanuit offline modus..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
Je kan er nog wel helemaal omheenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Levitation het volgende:
Mijn dorp wordt te klein om hard te lopen... rondje van gisteren:
[ afbeelding ]
En dat was pas les 13 van Evy
Er omheen is allemaal langs bos en dus 's avonds erg donker... Doe ik liever niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan er nog wel helemaal omheen
En k ben niet koddig
volgens de adressenlijst was jij het jaquote:Op woensdag 12 december 2007 19:18 schreef teigan het volgende:
[..]
g-b, dat was ik waarschijnlijk, ik deed het vanuit offline modus..
Ik heb de bof over verklaardquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef octopussy het volgende:
Ja, das wel een typische freecell actie..Je bent dus nu een kneusje met beugelbekkie en bof?
ze kan je echt aan een baan helpen hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheiss, DAT moest ik nog doen![]()
Je vindt 'm morgen in je mailbox
Nienke ten Hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook weer thuis van een langggggggggge dag Arnhem. Maar goed ik ben op de wachtlijst binnen 2 maanden ben ik verlost van mijn obstakel. Gaat een zware operatie tegemoet. Omdat ze aardig wat gaatjes moeten gaan dichten en de rest waarvan ze nu nog niks weten natuurlijk. Ben ook goedgekeurd voor de operatie. HB waarde was oke ijzer was weer vrij laag 6,1.
2x bloedprikken is niet fijn voor je arm. De eerste keer voor de standaard dingen vitamines enzo. De 2de keer na de narcotiseur omdat mijn bloedgroep e.d. nog niet bepaald was hier.
Moet opzoek naar een wls diëtiste. Ook om te proberen mijn ijzer in 2 maanden omhoog te euhm eten.
Weegschaal was vrij schokkend118,8 kg arghhh.
Idd zat aan haar ook te denken maar hier in de buurt zit ook iemand volgens mij even uitzoeken. Erg prettigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nienke ten Hoor
Gelukkig maar dat je er nu in elk geval binnen afzienbare tijd vanaf bent. Het zal nog best zwaar worden maar het idee dat dat ding er straks uit is, is erg prettig
welke school?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef octopussy het volgende:vind je studenten vervelender dan vmbo scholieren Teigan? Ik werk nu tijdelijk op een middelbare school in Den Haag en vang gesprekken op van de scholieren (zit in het computerlokaal). Man, wat een niveau soms
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!quote:
hm... ik denk dat ik 't weet, maar PM-en mag ookquote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef octopussy het volgende:
Ik hoop dat het bevalt Ymmeveel succes!
Moblo, ik zeg liever niet openbaar waar ik werk. Maar het is een bekende scholengemeenschap in de regio, met de naam van een bekende schilder
sterkte met omaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!
De beste vriendin van mijn oma is een keer van de trap gevallen, bleef met d'r voet in de ballustrade steken en heeft 2 dagen ondersteboven aan de trap gehangen tot haar zoon eens polshoogte kwam nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterkte met oma![]()
mijn oma was ook eens gevallen, op d'r gezicht.. arme mensje
Wat lijkt me dat erg!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De beste vriendin van mijn oma is een keer van de trap gevallen, bleef met d'r voet in de ballustrade steken en heeft 2 dagen ondersteboven aan de trap gehangen tot haar zoon eens polshoogte kwam nemen
Beterschap voor je oma en idd beter een pols breken dan een heup!!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap voor je oma en idd beter een pols breken dan een heup!!
Ik ga hier zo op zoek naar pompoenpitten zoals ik die in Duitsland heb gekocht. Mocht ik niet slagen, kan ik dan bij niet nader te noemen geëmigreerde mensen een bestelling plaatsen?
Dat is ook wel zo Troel, alleen is het gewoon dat ze niet eens weten hoeveel tijd het ze kost, en ze dan al komen zeiken.. Plus dat ze het schijnbaar normaal vinden om zich zo veel mogelijk bij zo'n practicum te drukken omdat ze zo nodig 3 hertentamens moeten doen. Doe dat het practicum niet, er is gewoon een flinke wachtlijst voor... Maarja, ze hebben (deels) hun zin gekregen, dus ze waren vandaag niet weer zo vervelend..quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef Troel het volgende:
Tja, maar het is natuurlijk wel hun eigen verantwoordelijkheid
Ook op de middelbare school. Het is aan de docent te beslissen wat de mogelijkheden zijn als de deadline niet gehaald wordt.
Dan is het vast gratis!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Ja, precies....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is het vast gratis!![]()
Ik hou niet van bedrijven die hun prijzen niet op hun website vermelden, alsof ze iets te verbergen hebben.
Vandaar dat er niets op de site staat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Tenzij ze speciaal hiervoor hun prijzen verdubbelen
Ik denk omdat de verschillende sportscholen van Achmea verschillende prijzen hanterenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Best goed voor mijn zelfbeeld inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, dat laatste is natuurlijk prima voor je zelfbeeldIk zou blijven gaan
ymme ja, ik ben benieuwd hoe het werkende leven haar bevalt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:het is uit tussen mijn zusje en haar klootzakkerige arrogante vriendje
![]()
Ik heb zelf ooit zo'n vriendje gehad...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. íédereen had een hekel aan het vriendje.. íédereen
behalve m'n zusje, maar ze is het gelukkig in gaan zien![]()
![]()
en: ze komt oud en nieuw bij ons vieren in Arnhemgezellig
![]()
tijd voor een feestjequote:
vruchtvlees is erg gezond en erg lekkerquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handigerquote:Op zondag 16 december 2007 10:07 schreef gothic-blackie het volgende:
goeiemorgen iedereen, ik heb er zin in vandaag
oh rewimo, kan je misschien even op msn kijken, had daar een berichtje voor je achter gelaten
pm it isquote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handiger
Ik vind pellen stom, maar sinaasappel heerlijk, dus dan pel ik toch maarquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
klopt helemaalquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen (die gewend is om koffie te drinken) levensgevaarlijk voor de eerste kop koffie 's ochtends
Bedankt voor de tip, ben hier net bij de laptop met de tweede kop bezigquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
dat zei mijnquote:Op maandag 17 december 2007 08:30 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, hoeveel extra calorieen verbrand je eigenlijk met het fietsen in de vrieskou?
En hoeveel met het ontdooien van je tenen?
Het is best koud buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |