Het klinkt wel als een onalledaagse situatiequote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gewoon die kl***verhuisdozen zeg maar
En "Hoe overleef ik een klussende man?"
Als het zo doorgaat gebeurt dat ook nog welquote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had het gelezen, maar ik had even een rewimo-als-bochelende-boerin visual
Controle, de tandarts was helemaal verbaasd dat er niks verbouwd hoefde te worden dit keerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Succes met je beugel, freecellSQ, reparatie of alleen controle?
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef freecell het volgende:
Dat ga ik over een uurtje verpesten door een beugel te laten zettenMaargoed, nu gaat het even prima
volgens mij heeft Riann Herbalife gedaan. Levitation heeft pas volgens mij wel een weekje modifast gedaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft Riann niet ook een tijdje Modifast gedaan? Of was dat Herbalife?
Het is woensdag! Je bent jarig!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm... ik weet niet meer wie, maar bedankt voor het feliciteren via MSN
Ik heb Weight Care gedaan... was best te doen. Kreeg alleen wel na een tijdje visioenen van lekker voedsel... maar daar heb ik toch al vrij snel last van. In China had ik ook visioenen van bruine boterhammen met kaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
volgens mij heeft Riann Herbalife gedaan. Levitation heeft pas volgens mij wel een weekje modifast gedaan.
Feliciteerd!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm... ik weet niet meer wie, maar bedankt voor het feliciteren via MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |