Dan is het vast gratis!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Ja, precies....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is het vast gratis!![]()
Ik hou niet van bedrijven die hun prijzen niet op hun website vermelden, alsof ze iets te verbergen hebben.
Vandaar dat er niets op de site staat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Tenzij ze speciaal hiervoor hun prijzen verdubbelen
Ik denk omdat de verschillende sportscholen van Achmea verschillende prijzen hanterenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Best goed voor mijn zelfbeeld inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, dat laatste is natuurlijk prima voor je zelfbeeldIk zou blijven gaan
ymme ja, ik ben benieuwd hoe het werkende leven haar bevalt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:het is uit tussen mijn zusje en haar klootzakkerige arrogante vriendje
![]()
Ik heb zelf ooit zo'n vriendje gehad...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. íédereen had een hekel aan het vriendje.. íédereen
behalve m'n zusje, maar ze is het gelukkig in gaan zien![]()
![]()
en: ze komt oud en nieuw bij ons vieren in Arnhemgezellig
![]()
tijd voor een feestjequote:
vruchtvlees is erg gezond en erg lekkerquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handigerquote:Op zondag 16 december 2007 10:07 schreef gothic-blackie het volgende:
goeiemorgen iedereen, ik heb er zin in vandaag
oh rewimo, kan je misschien even op msn kijken, had daar een berichtje voor je achter gelaten
pm it isquote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handiger
Ik vind pellen stom, maar sinaasappel heerlijk, dus dan pel ik toch maarquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
klopt helemaalquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen (die gewend is om koffie te drinken) levensgevaarlijk voor de eerste kop koffie 's ochtends
Bedankt voor de tip, ben hier net bij de laptop met de tweede kop bezigquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |