Heb je mij je CV al gestuurd dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Feli g-b!
Ik ben boos. Ik wil een baan. En de enige 2 vacatures die echt wat leken zijn al vervuld
ej waarom denk je dat er zondag taart is? ik is jarigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef omearos het volgende:
Gefelicitaart!! [ afbeelding ]
..
.....
ow nee, dit is de dieetclub
.....
..
Gefeliciteerd!! [ afbeelding ]
Scheiss, DAT moest ik nog doenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Heb je mij je CV al gestuurd dan?
En G-B: GEFELICITEEEEEEEEERD!! Geniet van je dag!
Zoiets overkomt ook echt alleen jou!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:52 schreef freecell het volgende:
Crosspost:
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
*Visioenen krijgt van een nog onhandigere hele jonge Freecell*quote:Op woensdag 12 december 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
Jullie leren me al wel kennen hè?
Ik ben heus al een stuk minden onhandig dan ik altijd was! Echt!
g-b, dat was ik waarschijnlijk, ik deed het vanuit offline modus..quote:Op woensdag 12 december 2007 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm... ik weet niet meer wie, maar bedankt voor het feliciteren via MSN
Je kan er nog wel helemaal omheenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Levitation het volgende:
Mijn dorp wordt te klein om hard te lopen... rondje van gisteren:
[ afbeelding ]
En dat was pas les 13 van Evy
Er omheen is allemaal langs bos en dus 's avonds erg donker... Doe ik liever niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan er nog wel helemaal omheen
En k ben niet koddig
volgens de adressenlijst was jij het jaquote:Op woensdag 12 december 2007 19:18 schreef teigan het volgende:
[..]
g-b, dat was ik waarschijnlijk, ik deed het vanuit offline modus..
Ik heb de bof over verklaardquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef octopussy het volgende:
Ja, das wel een typische freecell actie..Je bent dus nu een kneusje met beugelbekkie en bof?
ze kan je echt aan een baan helpen hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheiss, DAT moest ik nog doen![]()
Je vindt 'm morgen in je mailbox
Nienke ten Hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook weer thuis van een langggggggggge dag Arnhem. Maar goed ik ben op de wachtlijst binnen 2 maanden ben ik verlost van mijn obstakel. Gaat een zware operatie tegemoet. Omdat ze aardig wat gaatjes moeten gaan dichten en de rest waarvan ze nu nog niks weten natuurlijk. Ben ook goedgekeurd voor de operatie. HB waarde was oke ijzer was weer vrij laag 6,1.
2x bloedprikken is niet fijn voor je arm. De eerste keer voor de standaard dingen vitamines enzo. De 2de keer na de narcotiseur omdat mijn bloedgroep e.d. nog niet bepaald was hier.
Moet opzoek naar een wls diëtiste. Ook om te proberen mijn ijzer in 2 maanden omhoog te euhm eten.
Weegschaal was vrij schokkend118,8 kg arghhh.
Idd zat aan haar ook te denken maar hier in de buurt zit ook iemand volgens mij even uitzoeken. Erg prettigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nienke ten Hoor
Gelukkig maar dat je er nu in elk geval binnen afzienbare tijd vanaf bent. Het zal nog best zwaar worden maar het idee dat dat ding er straks uit is, is erg prettig
welke school?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef octopussy het volgende:vind je studenten vervelender dan vmbo scholieren Teigan? Ik werk nu tijdelijk op een middelbare school in Den Haag en vang gesprekken op van de scholieren (zit in het computerlokaal). Man, wat een niveau soms
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!quote:
hm... ik denk dat ik 't weet, maar PM-en mag ookquote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef octopussy het volgende:
Ik hoop dat het bevalt Ymmeveel succes!
Moblo, ik zeg liever niet openbaar waar ik werk. Maar het is een bekende scholengemeenschap in de regio, met de naam van een bekende schilder
sterkte met omaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!
De beste vriendin van mijn oma is een keer van de trap gevallen, bleef met d'r voet in de ballustrade steken en heeft 2 dagen ondersteboven aan de trap gehangen tot haar zoon eens polshoogte kwam nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterkte met oma![]()
mijn oma was ook eens gevallen, op d'r gezicht.. arme mensje
Wat lijkt me dat erg!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De beste vriendin van mijn oma is een keer van de trap gevallen, bleef met d'r voet in de ballustrade steken en heeft 2 dagen ondersteboven aan de trap gehangen tot haar zoon eens polshoogte kwam nemen
Beterschap voor je oma en idd beter een pols breken dan een heup!!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, beetje naar is het wel, maar ik ben allang blij dat het alleen maar d'r pols is en niet iets veel ergers!
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap voor je oma en idd beter een pols breken dan een heup!!
Ik ga hier zo op zoek naar pompoenpitten zoals ik die in Duitsland heb gekocht. Mocht ik niet slagen, kan ik dan bij niet nader te noemen geëmigreerde mensen een bestelling plaatsen?
Dat is ook wel zo Troel, alleen is het gewoon dat ze niet eens weten hoeveel tijd het ze kost, en ze dan al komen zeiken.. Plus dat ze het schijnbaar normaal vinden om zich zo veel mogelijk bij zo'n practicum te drukken omdat ze zo nodig 3 hertentamens moeten doen. Doe dat het practicum niet, er is gewoon een flinke wachtlijst voor... Maarja, ze hebben (deels) hun zin gekregen, dus ze waren vandaag niet weer zo vervelend..quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef Troel het volgende:
Tja, maar het is natuurlijk wel hun eigen verantwoordelijkheid
Ook op de middelbare school. Het is aan de docent te beslissen wat de mogelijkheden zijn als de deadline niet gehaald wordt.
Dan is het vast gratis!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Ja, precies....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is het vast gratis!![]()
Ik hou niet van bedrijven die hun prijzen niet op hun website vermelden, alsof ze iets te verbergen hebben.
Vandaar dat er niets op de site staat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Tenzij ze speciaal hiervoor hun prijzen verdubbelen
Ik denk omdat de verschillende sportscholen van Achmea verschillende prijzen hanterenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb thee
En ik ga straks naar de sportschool, eens kijken of dat tof is hier
Wel raar: op de site staan nergens prijzen?
Best goed voor mijn zelfbeeld inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, dat laatste is natuurlijk prima voor je zelfbeeldIk zou blijven gaan
ymme ja, ik ben benieuwd hoe het werkende leven haar bevalt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:het is uit tussen mijn zusje en haar klootzakkerige arrogante vriendje
![]()
Ik heb zelf ooit zo'n vriendje gehad...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. íédereen had een hekel aan het vriendje.. íédereen
behalve m'n zusje, maar ze is het gelukkig in gaan zien![]()
![]()
en: ze komt oud en nieuw bij ons vieren in Arnhemgezellig
![]()
tijd voor een feestjequote:
vruchtvlees is erg gezond en erg lekkerquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handigerquote:Op zondag 16 december 2007 10:07 schreef gothic-blackie het volgende:
goeiemorgen iedereen, ik heb er zin in vandaag
oh rewimo, kan je misschien even op msn kijken, had daar een berichtje voor je achter gelaten
pm it isquote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan pas als ik straks thuis ben. Heeft het haast? Dan is een pm handiger
Ik vind pellen stom, maar sinaasappel heerlijk, dus dan pel ik toch maarquote:Op zondag 16 december 2007 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind sinaasappels een crime om zo te eten. Gelukkig zijn er perssinaasappels
quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
klopt helemaalquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen (die gewend is om koffie te drinken) levensgevaarlijk voor de eerste kop koffie 's ochtends
Bedankt voor de tip, ben hier net bij de laptop met de tweede kop bezigquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet ook niet beginnen met koffie 's morgensEn al helemaal niet omgooien over mijn hele bureau heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |